ببخشید اینو میگم ولی تاثیر زیادی نداره صحبت کردن پدرتون با ایشون شایدم داشته باشه
ولی اینو خوب میدونم یا از خانواده تون یکم فاصله بگیرین چون هم شما اذیت میشین هم اونا یا اگه میشه مثلا طرف داداشت اینا خواستی سر بزنی خودت تنهایی برو اینجوری نه استرسی بهت وارد میشه نه اون بنده های خدا همش نگران نیستن که چی بگن تا شدامادشون ناراحت نشه به آبجیشون سرکوفت بزنه.ولی بهشون این موضوع رو کامل نوشن بده که متوجه هستی نگرانت هستن و اینکه اذیت میشن تحمل میکنن قدردانیتون رو نشونش بدین داداشات میخوان بهت نشون بدن همه تلاششون رو میکنن شما خوشبخت باشین و بهتون نشون بدن تحت حمایتشون هستین و براتون ارزش قائل هستن.واقعا ایول بهشون![]()
اصطحکاک کمتر و نشون دادن قدردانی و اینکه وسط روز اقات نیست تنها بری دلت تنگ میشه براشون
بازم میگم کاری نمیشه کرد مگه اینکه شوهرت بخواد تغییر کنه.شاید من بدبینم ولی چشمم آب نمیخوره






علاقه مندی ها (Bookmarks)