به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 4 از 4 نخستنخست 1234
نمایش نتایج: از شماره 31 تا 33 , از مجموع 33
  1. #31
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    دوشنبه 19 آبان 99 [ 21:53]
    تاریخ عضویت
    1391-3-16
    محل سکونت
    گلستان
    نوشته ها
    3,933
    امتیاز
    52,145
    سطح
    100
    Points: 52,145, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 23.0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger First ClassSocialVeteran50000 Experience Points
    تشکرها
    15,723

    تشکرشده 11,395 در 3,444 پست

    Rep Power
    0
    Array
    ببخشید اینو میگم ولی تاثیر زیادی نداره صحبت کردن پدرتون با ایشون شایدم داشته باشه
    ولی اینو خوب میدونم یا از خانواده تون یکم فاصله بگیرین چون هم شما اذیت میشین هم اونا یا اگه میشه مثلا طرف داداشت اینا خواستی سر بزنی خودت تنهایی برو اینجوری نه استرسی بهت وارد میشه نه اون بنده های خدا همش نگران نیستن که چی بگن تا شدامادشون ناراحت نشه به آبجیشون سرکوفت بزنه.ولی بهشون این موضوع رو کامل نوشن بده که متوجه هستی نگرانت هستن و اینکه اذیت میشن تحمل میکنن قدردانیتون رو نشونش بدین داداشات میخوان بهت نشون بدن همه تلاششون رو میکنن شما خوشبخت باشین و بهتون نشون بدن تحت حمایتشون هستین و براتون ارزش قائل هستن.واقعا ایول بهشون

    اصطحکاک کمتر و نشون دادن قدردانی و اینکه وسط روز اقات نیست تنها بری دلت تنگ میشه براشون

    بازم میگم کاری نمیشه کرد مگه اینکه شوهرت بخواد تغییر کنه.شاید من بدبینم ولی چشمم آب نمیخوره

  2. کاربر روبرو از پست مفید khaleghezey تشکرکرده است .

    شمیم الزهرا (شنبه 26 بهمن 92)

  3. #32
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    دوشنبه 05 آبان 04 [ 19:04]
    تاریخ عضویت
    1391-12-24
    نوشته ها
    1,691
    امتیاز
    45,402
    سطح
    100
    Points: 45,402, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 13.0%
    دستاوردها:
    SocialTagger First ClassVeteranOverdrive25000 Experience Points
    تشکرها
    6,934

    تشکرشده 6,911 در 1,649 پست

    Rep Power
    350
    Array
    سلام شمیم الزهرا جان،

    من از ظهر دارم تاپیکت رو میخونم، الان تموم شد... از بسکه بینش کارای دیگه پیش اومد...

    یه چند تا تاپیک دیگه هم خوندم، کلا مغزم تعطیل شده الان! نمیدونم چی شده یهو این همه تاپیک روابط دختر و پسر تو این چند روزه ایجاد شده! منم چندتاشو با هم خوندم، الان به قول خاله قزی مغزم پنچر شده...

    خلاصه بخاطر تاخیرم عذر میخوام...

    ای کاش آقای اس سی آی بود... ولی حالا که نیستن، خودمون شده چند بار تاپیک های جرأتمندی رو میخونیم، تا بتونیم این اتفاقاتی که تعریف کردی رو رمزگشایی کنیم.

    براساس تاپیک هایی که برات گذاشته بودم، الان باید دوتا دفترچه داشته باشی. یکی برای خطاهای شناختی و یکی هم برای تمرینات جراتمندی. داریشون؟

    شمیم الزهرا جان نباید عجله کنی. خیلی از ما مهارت های جراتمندی رو نداریم و خطاهای شناختیمون هم زیاده، اما بعضیامون شانس میاریم و در شرایطی قرار می گیریم که مجبور میشیم با جدیت بشینیم و خودمون رو اصلاح کنیم. مثل شما.

    به شرایطی که با همسرت داری بعنوان یه شانس برای ارتقاء شخصیتت نگاه کن.

    اتفاقا من هم امروز داشتم فکر می کردم که باید تمرین های جراتمندی رو منظم و جدی شروع کنم. با هم شروع میکنیم و به قول آقای اس سی آی، حرفه ای زندگی می کنیم...

    مراقب خودت باش عزیزم.

    هر اتفاق بدی، یه اتفاق خوبه...



  4. کاربر روبرو از پست مفید میشل تشکرکرده است .

    شمیم الزهرا (چهارشنبه 30 بهمن 92)

  5. #33
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 24 تیر 94 [ 05:14]
    تاریخ عضویت
    1391-10-04
    نوشته ها
    284
    امتیاز
    3,610
    سطح
    37
    Points: 3,610, Level: 37
    Level completed: 74%, Points required for next Level: 40
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    517

    تشکرشده 294 در 168 پست

    Rep Power
    42
    Array
    سلام شمیم عزیز

    میدونی چیه؟ واقعیت اینه که گاهی وقتا نباید همه چیز رو به همسرت بگی

    اگه مثلا مامانت کادو خریده 100 تومن شما لازم نیست همینو بذاری کف دست شوهرت . وقتی میدونی حساسه به مامانت بگو 30 تومن بقیه اش رو بعدا باهاش حساب میکنی

    یا مثلا وقتی گلهارو بردین خب شما دست پیش رو بگیر و بگو شوهرم گل خریده یه گلدون بدین بذارم داخلش پژمرده نشن

    یه سری مسائل مدیریتشون با یکم پیچوندن حرف خیلی راحت میشن

    حست رو به بچه برادرت درک میکنم اما اگه مثلا به اون یه بار میگی عزیزعمه شوهرت رو ده برابر بیشتر سیرابش کن و بهش محبت کن

    مردا ذاتشون حسوده و حسادتشون رو نباید تحریک کرد . بهش بگو طفلی بچه برادرم یه عمه داره انتظار دارن ازمون . بهش بها بده توی جمع هاتون . اگه یه کاری هرچند کوچیک انجام داد جلوی خونوادت بگو و بهش افتخار کن . به نظر من همسرت به شما بی اعتماده و فکر میکنه شما تمام فکر و ذکرت خونوادتن . اینجوری نیست اما اون این فکرو داره و شما با یکم ملاطفت و مدیریت و آسون گرفتن مسائل میتونی همه چیزو حل کنی

    اینارو میگم چون دقیقا من همین مشکل رو باهمسرم دارم . همیشه درمورد خونوادم باهم بحث داریم اما من دارم یاد میگیرم مدیریتش کنم. با مردت صادق باش دروغ نگو اما اگه چیزی عصبیش میکنه و موضوع پراهمیتی نیست نگو یا یجور دیگه بگو

    مثلا شوهر من با اینکه مادرم برامون کادو بیاره به شدت مشکل داره . بجای اینکه من باهاش دعوا کنم اینجوری باهاش صحبت کردم: پدر و مادرم پول دارن وضعشون خوبه وظیفشونه برای من که دخترشونم چیزایی که برای جهیزیه ام نخریدن بخرن . منم دخترشونم و در مقابل من مسئولن

    شاید این حرف واقعیت نباشه اما باعث میشه دیگه جبهه نگیره و فکرش عوض بشه ...

    و یه نکته مهم که من بهش رسیدم اینه که باهاش موقع صحبت کردن با لحن آروم و مهربون اما قاطعانه بدون ترس بدون شک و دلهره صحبت کن . مثلا بگو گفتم مامانم بخره و اونم خرید چون من حوصله نداشتم برم وقتمو تو بازار بگذرونم . ازش نترس . با ارامش و قاطعیت صحبت کن . درعین حال که نظرش رو میگیری ثبات خودت رو هم نشون بده
    ویرایش توسط ساحل75 : سه شنبه 29 بهمن 92 در ساعت 17:53

  6. کاربر روبرو از پست مفید ساحل75 تشکرکرده است .

    شمیم الزهرا (چهارشنبه 30 بهمن 92)


 
صفحه 4 از 4 نخستنخست 1234

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: سه شنبه 13 اسفند 92, 10:36
  2. اشنایی قبل ازازدواج ووابستگیهای ناشی ازان وپشیمانی
    توسط roseflower در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 24
    آخرين نوشته: جمعه 23 فروردین 92, 19:21
  3. موفقیت از آن كسانی است كه ذهنیت موفق دارند
    توسط ani در انجمن موفقیت و شادی
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: یکشنبه 24 آبان 88, 18:19
  4. چرا طریقه ارسال کردن رو صریح وواضح در صفحه اول نشان ندادید ؟
    توسط ستایش در انجمن آگاهی ها، مهارتها و روشها
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: دوشنبه 28 آبان 86, 17:08

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 15:02 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.