به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 2 از 2 نخستنخست 12
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 16 , از مجموع 16
  1. #11
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    جمعه 06 تیر 93 [ 06:00]
    تاریخ عضویت
    1392-1-22
    نوشته ها
    523
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    2,312

    تشکرشده 1,508 در 444 پست

    Rep Power
    66
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط گلبهار ساده نمایش پست ها
    شايدم ول كنم كارمو چون مطمئنم همون قدر كه دلسوزه خونوادشه بيشتر دلسوزه خانومشه
    سلام، اول اینکه واقعا خوشحال شدم همچین تاپیکی بالاخره اومد که میشه بهش گفت یک مشکل توی زندگی مشترک که باید براش راه حل پیدا کرد. خسته شدیم از بس تاپیکهایی خوندیم که خانم دو دستی پای شوهر رو چسبیده و روی زمین کشان کشان دنبالش کشیده میشه و دنبال راه حل میگرده.

    مسئولیت تامین مالی خانواده با همسرتونه و حتی اگه ایشون نخوان شما اصلن توی همون شهر خودتون هم نباید سر کار برین. بهرحال وظایف توی زندگی مشترک تقسیم شده است و باید رعایت بشه مخصوصا توی همچین زندگی هایی که چارچوبش درسته و حیفه که چیزی اونو از اون کیفیت خوبی که میتونه داشته باشه پایین تر بیاره.

    البته همسر شما گویا فرد بسیار فهمیده ای هست که من به نظرم رسید نمیخواد شما رو محدود کنه فقط دنبال راهی هست که پیش هم باشین. من فکر میکنم که بشینین منصفانه ببینین مثلا ماهی چقدر پول لازم دارین بهش بگین مثلا اینقدر باید بهم بدی یا حتی ازش بخواین که مدیریت مالی رو مدتی به شما بده. ولی باید منصف بود. خودش فکراش رو میکنه و تصمیم میگیره که به تنهایی از عهده خرج زندگی بر می یاد و میخواد که شما کار نکنین یا نه.

    اینکه داره سعی میکنه به بقیه کمک کنه ویژگی خیلی خوبی هست. اینرو تا جایی که لطمه بزرگی به زندگی تون نزده نباید ازش گرفت چون بعدن حتما پشیمون میشین.

    کسیکه همچین خصلتهایی داره حتما نمیزاره به زنش سخت بگذره و جمله اصلی رو خودتون گفتین حتما دلسوزیش برای همسرش بیشتره. اینجور آدمها ارزش اینرو دارن که آدم به خاطرشون یکسری کارها رو انجام بده بدون اینکه نگران باشه که بعدن ممکنه پشیمون بشه.

  2. 4 کاربر از پست مفید toojih تشکرکرده اند .

    abi.bikaran (سه شنبه 29 بهمن 92), sara 65 (چهارشنبه 30 بهمن 92), پونه (سه شنبه 29 بهمن 92), شیدا. (پنجشنبه 01 اسفند 92)

  3. #12
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 21 آبان 96 [ 13:33]
    تاریخ عضویت
    1392-5-22
    نوشته ها
    132
    امتیاز
    4,107
    سطح
    40
    Points: 4,107, Level: 40
    Level completed: 79%, Points required for next Level: 43
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    157

    تشکرشده 216 در 94 پست

    Rep Power
    28
    Array
    ببخشید در امدتون در صورت رسمی شدن چقدر هست ؟ یعنی یک مقدار زیادی هست که نمیشه ازش چشم پوشید ؟ اگر واقعا اینقدر هست باید با همسرتون صحبت کنید و با هم به یک توافق برسید که اون هم راضی باشه اما در غیر این صورت به شوهرتون بچسبید که کار همیشه پیدا میشه اما دوران خوش جوانی تکرار نشدنیه

  4. #13
    سرپرست سایت

    آخرین بازدید
    [ ]
    تاریخ عضویت
    1388-1-03
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    8,092
    امتیاز
    169,059
    سطح
    100
    Points: 169,059, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialRecommendation Second ClassCreated Blog entryVeteranOverdrive
    نوشته های وبلاگ
    4
    تشکرها
    27,744

    تشکرشده 36,137 در 7,447 پست

    Rep Power
    1105
    Array

    لطفاً تاپیک زیر را خوب و دقیق بخوان تا بهت کمک کنه در تصمیم گیری مناسب :

    بهترین شکل تصمیم گیری






  5. #14
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 01 اردیبهشت 97 [ 02:14]
    تاریخ عضویت
    1390-1-11
    نوشته ها
    1,700
    امتیاز
    16,289
    سطح
    81
    Points: 16,289, Level: 81
    Level completed: 88%, Points required for next Level: 61
    Overall activity: 16.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassSocialVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    4,578

    تشکرشده 5,967 در 1,568 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    203
    Array
    تا چند وقت قراره در عقد بمونید؟

    راستش با توجه به کمکهای مالی همسرت به خانوادش به نظرم شما بیشتر از هر زن دیگه ای لازمه که کار نکنی. درست شنیدی برای زندگی با مردهایی مثل همسر شما و همچنین برای زنهایی با طرز تفکر شما (اینکه این همه ذهنتون درگیر مسائل مالی زندگیتون هست اونهم از همین الان در دوران عقد) در امد زن یعنی یک منبع تنش بزرگ و هل دادن مرد به سمت فرار از مسولیت.. ضمن اینکه تا وقتی همسرتون با نوازش ازتون می خوان پیششون برید نه با تنش و تهدید بهتره تصمیم بگیرید. چون مطمئنا ایشون برای همیشه اینقدر نمی تونن صبور باشن.
    ببخشید که تند حرف زدم. اینها یی رو که نوشتم از خوندن تاپیکهای زیادی در این تالار یاد گرفتم. این هم یک نمونه: می تونید تاپیکهای دیگر خانم یک زن امیدوار رو هم سرچ کنید و ببینید.
    http://www.hamdardi.net/thread-18064.html
    هر آنچه را برای خود می پسندی برای دیگران هم بپسند
    و هر آنچه را برای خود نمی پسندی برای دیگران هم نپسند

  6. کاربر روبرو از پست مفید deljoo_deltang تشکرکرده است .

    شیدا. (پنجشنبه 01 اسفند 92)

  7. #15
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 01 اسفند 92 [ 13:23]
    تاریخ عضویت
    1392-7-03
    نوشته ها
    9
    امتیاز
    364
    سطح
    7
    Points: 364, Level: 7
    Level completed: 28%, Points required for next Level: 36
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class3 months registered250 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 5 در 3 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سلام، ممنونم كه به مشكله من توجه كردين، من و شوهرگلم هنوز درگير اين تصميم گيري هستيم ، البته تمايل من بيشتر سمت كاره ولي تصميم گيري رو به عهده شوهرم گذاشتم، بهش گفتم هر چي تصميم بگيري من قبول ميكنم. اونم ميدونه كه من چي دوس دارم.
    خونوادم به شدت مخالف ترك كارم هستن چون خانوماي خونواده ما همگي كارمندن يا فرهنگين مامان خودمم معلم بوده ميگه كارتو به هيچ وجه ول نكني كه بعدها پشيمون ميشي. و بابام كه باني اين كار بود ميگه حتي شده 6ماهم اصلا همديگرو نبينين كارتو ول نكن.
    شوهرم به شدت مردده اوايل مخالف بود ولي حالا كه مخالفت هاي مختلفي از طرف خونواده من و حتي خونواده خودش ديده مردد شده ، من سه شنبه رفتم پيشش كه يه تصميمه اساسي بگيريم چون خيلي ناراحت بود و حتي چهارشنبه هم مرخصي گرفتم موندم ، بهش گفتم اگه ميخواي من كار نكنم ميرم استعفامو ميدم اولويته زندگيه من تويي وشرايطم اينه ماهي ..... تومن خرجم ميشه كه ميخوام از همين پول بيمه بازنشستگي بريزم ، اصلا نامعقول حرف نزدم كه ناراحت شه مبلغي كه گفتم واقعا كمه و تصميم گيري رو به عهده خودش گذاشتم، ديشب به من ميگفت من اصلا نميخوام ناراحت شي يا با خونوادت دربيوفتم البته با بابام يه بار دعواش شد سر اين مسئله.
    ديشب بهم ميگفت كسي معني باهم بودنو نميفهمه كسي معني باهم بيرون رفتنو نميدونه معني دوس داشتنو احساس خوشبختي رو كسي نميدونه اينجا همه به فكر پولن حتي تو ، اما بهم گفت فردا برو منم صبح زود با بابام رفتيم يعني اومدم سركارم با تاخير.
    asemaneabi222 تشكر ميكنم اره منم طاقت دوري رو ندارم و اولويت بندي زندگيم همسرداري خواهد بود
    شیداي عزيز هر ادمي با ادمه ديگه فرق داره شوهرمنم خيلي خانومش براش مهمه كه اينو دوس دارم لااقل الان ميدونم چقد دوسم داره
    از میشل و فرشته مهربان هم تشكر ميكنم
    از alone_girl هم تشكر ميكنم منم هنوز يه ماه نشده با خودم فكر كه ميكنم چندسال ميخوام از 7 صبح تا 15 بعداز ظهر برم سركار حالم بد ميشه باخودم فكر ميكنم اصلا ميتونم 30 يا حداقل 20 سال كار كنم فك نميكنم بتونم خيلي پير ميشم نميدونم كار كردنو اين درامد اصلا ارزش داره اينجوري زندگي كني، برام سخت شده حتي برم ارايشگا يا به خودم مثله سابق برسم موهامو درس كنم يا غذاهاي جديد درس كنم از همه اينا ميمونم چون بعدازظهرا خيلي خسته ام
    abi.bikaran نميدونم لااقل تصميمو به عهده شوهرم گذاشتم الان ديگه راحتم
    toojih خيلي خوب شوهرمو شناختين اره واقعا نميخواد بهم سخت بگذره هميشه ميگه نميخوام حتي مغزتو يكي ديگه بكار بندازه ، يا مثلا به مامانم ميگه خانومم حيفه صبحا ساعت 6.30 بيدار شه ولي من اينجوري دوس ندارم فك ميكنم جلو پيشرفته منو ميگيره قبلا اينجوري نبود به مرور اينجوري شد، شايد پارسال انقد حساس نبود به من، همش منو برا خودش ميخواد بقوله خودش دوس داره مدام دورش بگردم، گاهي حس ميكنم دستو پاي منو بسته ، ما بيرونمون باهمه تفريحمون با هم استراحتمون باهم اينجوري نميشه كه.........
    Aras مقدارش مثله ساير كارمندا ميشه
    deljoo_deltang بايد به حرفاتون بيشتر فك كنم منو ميترسونين از كار كردن و درامد، اخه من كارم كه نميكردم تو اين يه سال چندبار باهاش سر پول دعوام شد چون ازش چيزي ميخاستم كه حدودا 2 ميليون مي ارزيد ولي به دلايل مختلفي برام نخريد

  8. 2 کاربر از پست مفید گلبهار ساده تشکرکرده اند .

    asemaneabi222 (پنجشنبه 01 اسفند 92), شیدا. (پنجشنبه 01 اسفند 92)

  9. #16
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 20 اسفند 04 [ 07:35]
    تاریخ عضویت
    1392-1-05
    محل سکونت
    خانه سبز
    نوشته ها
    1,631
    امتیاز
    30,623
    سطح
    100
    Points: 30,623, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassOverdriveSocialVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    5,037

    تشکرشده 6,499 در 1,515 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    269
    Array
    سلام گلبهار جان


    تاپیک شما خیلی برای من جالبه.چقدر همسرت دوستت دارد.من تو این تالار بیشتر می خوندم که آقایون شاکی بودن که خانمم بهم وابسته هست و دوست دارن که خانمشون یکم ازشون دور بشه!


    به نظرم شما بهترین کار را کردی که تصمیم گیری را سپردی به ایشون!واقعا آفرین!


    نگران پیدا کردن کار هم تو شهر خودت نباش!


    راستی اگه نری سر کار توی این دوران عقد بیشتر همو می بینید؟


    اگه خیلی فرق نمی کنه تا یک مدتی همون جا کار کن تا برات سابقه حساب بشه.بعدش ان شالله تو شهر خودت کار پیدا کنی.این طوری شانست بیشتر می شه.


    تازه من معتقدم اگه به این نیت که دل همسرت را نشکنی این کار را انجام بدی و رضایت خدا را در نظر بگیری خود خدا برات یک کار خوب تو شهر خودتون برات پیدا می کنه.


    گلبهار جان میشه نتیجه هر چی شد و بعد ها هر احساسی نسبت به این تصمیمت گرفتی ؛بیای تو همین تاپیک در موردش حرف بزنی؟ حتی اگه چند سال بعد هم احساس و فکر خاصی نسبت به این تصمیم گیری داشتی لطفا بیا اینجا برامون بگو.


    واقعا ممنون می شم.


    - - - Updated - - -


    ویرایش توسط مصباح الهدی : پنجشنبه 01 اسفند 92 در ساعت 14:03

  10. 3 کاربر از پست مفید مصباح الهدی تشکرکرده اند .

    asemaneabi222 (پنجشنبه 01 اسفند 92), toojih (پنجشنبه 01 اسفند 92), شیدا. (پنجشنبه 01 اسفند 92)


 
صفحه 2 از 2 نخستنخست 12

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 18:17 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.