بودند مواردی که بعد از این رخداد حتی کابوس هم میدیدند و حملات شدید روحی بعد از چندین ماه بهشون شده.
راهکار هایی که من توی کتاب خوندم از گریه کردن تا حدی که نفس آدم بالا نیاد هست بگیر تا به یاد اوردن دعوا ها و خاطرات بدی که با طرف داشتید این شیوه ها رو تراپیست ها مد نظر میگیرند که بنده میگم هیچ تخصصی در این زمینه ندارم.
در موارد افسردگی نمیشه روی تمرکز کردن روی درس این موضوع رو رفع کرد چون اون وقت موضوع رو تشدید هم میکنه، بهتره که حتما با روان شناس صحبت کنید که تراپی رو شروع کنید.








علاقه مندی ها (Bookmarks)