به قول خدابیامرز فاضل لنکرانی صیغه موقت برای دختر باکره یعنی چی؟؟!!! اگه به خاطر اینکه یه موقع دستشون بهم خورد گناه نشه گناهش گردن من هر کسی که قصد ازدواج داره و قبل از ازدواج خواست دختر رو صیغه موقت کن این کار رو نکنه گناه هر گونه تماسی هم با من!!!
وقتی یکی از آخوندها این رو میگه دیگه رو تا آخر قضیه
حالا چرا می خواید صیغه کنید؟؟ اگه غرض برای محرمیت ظاهریه چرا خانواده ها در جریان نیستن؟؟؟؟!!!!!
سر خودمون کلاه نذاریم چون آخرش خودمونیم که لطمه و ضرر می بینیم
در پناه حق








علاقه مندی ها (Bookmarks)