سلام
سلام
هانیه خانم از پست دوم شما باز هم به این نتیجه گیری رسیدم که ویژگی های برتری نسبت به سایرین (منظورم سایر دختر ها) در مورد ازدواج دارید
ممنون
دو نکته رو باید بگم
نکته اول : بله حق با شماست ، در کل چه مرد باشیم چه زن لذت رسیدن به دست نیافتنی ها خیلی خیلی بیشتر از لذت رسیدن به سحل الوصول هاست (حقیقتی تلخ اما واقعی)
من خودم به عنوان یک مرد در برخی موارد اگر همون اول کار حس کنم همه چیز تمومه و جواب دختر بله هستش سرد میشم و فعالیت کمتری رو برای بدست آوردن اون دختر لازم میبینم !!
اما اگر با دختری روبرو بشم که حس کنم بهش نمیرسم و شروط زیادی جلوی راه من بگذارند که این امر رو غیر ممکن کنه و در نهایت برخی شروط رو حذف کنند با میل فراوان ازدواج میکنم
این دقیقا همون سیاست زنانه ایه که من میگم.شاید فاقدش باشم
اگر شما هم بخواهید با سیاست ازدواج کنید قطعا در
شکل گیری ازدواج موفقیت زیادی خواهید داشت اما آیا در
ادامه زندگی هم موفق خواهید بود ؟ با قاطعیت جواب منفی میدم
وقتی شما نیاز مادی ندارید در راه ازدواج مهریه یه مانعه تا یک وسیله
پسری که دید شما مهریه نمیخواهید با خودش فکر کرد شما بی ارزش هستید و رفت و با دختری ازدواج کرد که مهریه 1500 سکه ای داره قطعا بعد از چند سال متوجه میشه چه حماقتی انجام داده
و سعی در تلافی از دختری که با او ازدواج کرده خواهد داشت و به همین دلیل زندگی خودش و دختری که با او ازدواج کرده رو نابود میکنه و خوشبختیشون از بین میره
اما پسری که با شما ازدواج میکنهشاید در ابتدا متوجه این ویژگی مثبت اخلاقی شما نشه اما به مرور زمان و با مقایسه زن خودش با زن دوستاش کم کم متوجه ارزش های شما میشه (منظورم یه چیزی مثل تبلیغ مغازه اول هستش)
افرادی که با مهریه بالا با دختری ازدواج کردند و فریب سیاست دختر رو خورده اند وقتی با همسر شما در خصوص ازدواج صحبت میکنند متوجه اشتباه بزرگ خودشون میشند
و به همسرتون تبریک میگند بخاطر اینکه با شما ازدواج کرده
این قواعد کلی در جای خودشون کاملا با ارزشن.من کاملا قبولشون دارم.اما گاهی فکر می کنم لذت زندگی این نیست که عمر کوتاه من آیینه ی پشیمونی برای آدما باشه.خلاف جهت رودخونه شنا کردن یه هنره اما ممکنه لذت های کوچیک و موفقیت هایی رو ازت سلب کنه که دیگران به راحتی کسبش می کنن.من واقعا مصمم هستم (مخصوصا در امور مالی) یه سری شروط بزارم(اما معقول)
میدونید چی میخوام بگم : منظورم اینه که اگر یک فرد شایسته و با کمالات که میتونه دختر خوب رو از بد تشخیص بده در مسیر شما قرار بگیره و با شما ازدواج کنه قطعا هم به خودش کمک میکنه و هم به شما کمک خواهد کرد تا هردو از زندگی لذت ببرد
قاعده ی احتمال فرد همسان و مناسب رو از من خیلی دور کرده
هر چند تعداد این افراد (همون هایی که با تحقیق خرید میکنند نه بر اساس قیمت )کم هستند اما این افراد هم مثل شما افرادی با درک و شعور بالا هستند
و به نظرم خدا توازنی ایجاد کرده که دختر و پسری که هر دو فضایل اخلاقی بالایی دارند با هم ازدواج کنند (هر چند این وسط ممکنه کلی خواستگار بیاد و به ارزش های شما پی نبرن اما فقط کافیه یک نفر قدر ویزگی های شما رو بدونه )
اما باید بگم که بین سیاست و ناز کردن دختر تفاوت خیلی عمیقی هستش
ناز کردن رو خیلیییی بیشتر بلدم من
اما گفتم خدمتتون.درست نمیدونم تو آشنایی های ازدواج استفاده کنم.نمیدونم شاید اشتباه این کارم!
ناز کردن و سیاست ورزی هر دو هنر هستند اما تفاوتشان از اونجایی مشخص میشه که فرد مقابل شما اگر سیاست بورزید آزرده خاطر خواهد شد و بدنبال جبران و تلافی خواهد بود اما اگر ناز کردن رو بلد باشید و درست انجام بدید فرد مقابل احساس خوبی خواهد داشت (حداقل احساس منفی نداره) و از بدست اوردن هر چیزی به این شکل احساس مضاعفی بهش دست میده
برای همینه که معمولا در قبال ناز کردن از واژه خریدن استفاده میشه و نشون میده که کار با ارزشیه و به نظر من هر دختری باید بلد باشه
اما نکته دوم :
به نظر من شما خود واقعتیون باشید و سعی نکنید کار اشتباهی که اکثر دختر ها انجام میدند رو انجام بدید (منظورم سیاست ورزیه)
بازم میخوام مثال بزنم
خیلی جاها صداقت من باعث شده ضربات بدی بخورم و
حس کردم اگر دروغ میگفتم این اتفاقات برام نمی افتاد ، برای همین چند بار تلاش کردم که در موقعیت های مشابه دروغ بگم اما چون
ذاتا آدم دروغگویی نبودم
ضربات بدتری خوردم و به این نتیجه رسیدم که گفتن حقیقت برای من بهتره چون سرشت من اینطوریه و من اینطوری بار اومدم و دروغ گفتن هرچند کار بدیه ولی به نوعی نیاز به هنر و استعداد داره و من بلد نیستم
شما هم که ذاتا دختر خوبی هستید و بلد نیستید سیاست ورزی کنید بهتره همون روال قبلی رو در پیش بگیرید
بعبارتی نباید مثل اون کلاغه بشید که خواست راه رفتن کبک رو ياد بگيره،راه رفتن خودش هم يادش رفت
دقیقا صحبت خانوم میشل هم همین بود.آره اینجوری میشه سیاست تصنعی.هر چیزی تصنعیش مخربه
در ضمن این رو هم درنظر بگیرید که خدا ناظر بر اعمال ماست و هدف از خلق شدن و زندگی کردن ما چیزی نیست جز امتحان کردن رفتار ما در شرایط خاص
همه پسرهای این سایت بخاطر خصلت های خوبی که دارید از شما تشکر کردند و شما رو ستایش کردند پس اون دو نفر خواستگار قبلیتون رو فراموش کنید و به همین راهی که در پیش گرفته بودید ادامه بدید چون کاملا مشخصه که همه این اتفاقات برنامه ریزی شده و از جانب خدا برای امتحان کردن شماست
من کاملا ایمان دارم به قدرت وجودی که همه چیزای دنیا رو طوری کنار هم میزاره که بنده هاش زندگی کردنو یاد بگیرن
موفق باشید
علاقه مندی ها (Bookmarks)