به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 14

Hybrid View

  1. #1
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    یکشنبه 12 بهمن 04 [ 00:01]
    تاریخ عضویت
    1391-6-06
    محل سکونت
    تهــــران
    نوشته ها
    438
    امتیاز
    13,948
    سطح
    76
    Points: 13,948, Level: 76
    Level completed: 75%, Points required for next Level: 102
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialTagger First ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    3,019

    تشکرشده 2,388 در 433 پست

    Rep Power
    64
    Array
    سلام
    هدف شما در واقع به دست آوردن تیپ شخصیت و نحوه ی بیان احساس طرف مقابلتونه,این با یکی دو تا سوال به نتیجه نمیرسه
    تو پروسه ی شناخت باید برآیند فاکتورها رو به دست بیاری و ازون برآیند به نتیجه برسی
    سوال مشخصی برای اینکه بتونید به منظور کلی ای مثله شخصیت و تیپ طرف مقابل برسید وجود نداره!این مساله نیاز به زمان و دقت و یه مجموعه سوال داره که بعضی از اون ها هم باید تو شرایط خاصی پرسیده بشه
    می تونید از این لینک ها استفاده کنید.

    http://www.hamdardi.net/thread-12878.html
    http://www.hamdardi.net/thread-8331.html
    http://www.hamdardi.net/thread-22758.html
    سوالات خوبی توش مطرح شده و ایده برای طرح سوالات جدید توسط خودتون رو هم بهتون میده
    در ضمن بهتره حتما مشاوره قبل از ازدواج هم برید

    موفق باشید

  2. 11 کاربر از پست مفید taraneh89 تشکرکرده اند .

    asemaneabi222 (یکشنبه 11 اسفند 92), e-lampard (شنبه 16 فروردین 93), khaleghezey (یکشنبه 11 اسفند 92), mohammad6599 (سه شنبه 13 اسفند 92), reihane_b (یکشنبه 11 اسفند 92), فرشته مهربان (یکشنبه 11 اسفند 92), فرشته اردیبهشت (یکشنبه 11 اسفند 92), میشل (شنبه 10 اسفند 92), مصباح الهدی (یکشنبه 18 اسفند 92), بی نهایت (یکشنبه 11 اسفند 92), ستیلا (یکشنبه 11 اسفند 92)

  3. #2
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 23 خرداد 99 [ 20:21]
    تاریخ عضویت
    1392-7-21
    نوشته ها
    374
    امتیاز
    9,911
    سطح
    66
    Points: 9,911, Level: 66
    Level completed: 66%, Points required for next Level: 139
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger First ClassSocialVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    1,128

    تشکرشده 851 در 242 پست

    Rep Power
    52
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط دختر بیخیال نمایش پست ها
    خب یکمی که این تفاوت هارو باید درک کنیم. (هم خانوم ها هم آقایون)
    مشخصه خانوم ها با آقایون متفاوت هستن این موضوع هم بخاطر نوع خلقتشونه. خصوصا درمورد ابراز احساسات.

    ابراز احساسات منظورت دقیقا چیه؟

    بصورت کلی میتونی از طریق سوال زیر متوجه بشی چه مقدار احساساتی هستن.

    مثلا ازشون درمورد سطح رابطه شون با خانواده بپرسی ؟
    سطح ارتباطشون با خواهر و مادرشون چگونه است؟
    چقدر ابراز احساسات میکنن؟
    تا حالا شده مادرشون و ناراحت کنن بعد بخواین با یه هدیه کوچک یا شاخه گلی این دلخوری و ازشون دور کنن؟

    زمانی که متوجه میشن مادرشون یا خواهرشون از دستشون دلخور شده و مقصر هم ایشون هستن؛ ایشون چه عکس العملی نشون میدادن؟

    تاحالا شده به مادرشون جمله دوستت دارم و بگن؟ چگونه بیان میکنن؟نحوه بیان و شیوه که انتخاب میکنن مهمه!
    یا چطوری از زحمات خانواده تشکر میکنن؟

    یا از این دست سوالات....

    اما اگه میخوای جز به جز بدونی . مثلا بدونی ایشون در موقعیت هایی که ممکنه در زندگی زناشوییتون بوجود میاد چکار میکنن.

    میتونی اینطوری بپرسی که:

    مثلا اگه یزمانی شما احساس کردی نیاز به حرف زدن با همسر داری ؛ یا برات مشکلی پیش اومده در محیط کار یا خانه یا با خانواده و دوستت.... و نیاز به حرف زدن و گفتگو با شوهرت داری ؛ و ایشون در اون لحظه حوصله حرف زدن ندارن، یا مشغول تماشای برنامه مورد علاقشون هستن؛ چکار میکنن؟ چه واکنشی نشون میدن.؟؟

    در زمانی که همسر از دست شوهرش دلخوره ایشون چه واکنشی نشون میدهن و چکار میکنن برای رفع دلخوری؟

    فکر کن و موقعیت هایی براشون ترسیم کن بعد بگو عکس العمل شما اینجا چگونه اس؟
    سلام دوست عزیز.مرسی از لطفتون.مثالهایی که اشاره کردید مناسب هست.

    - - - Updated - - -

    نقل قول نوشته اصلی توسط taraneh89 نمایش پست ها
    سلام
    هدف شما در واقع به دست آوردن تیپ شخصیت و نحوه ی بیان احساس طرف مقابلتونه,این با یکی دو تا سوال به نتیجه نمیرسه
    تو پروسه ی شناخت باید برآیند فاکتورها رو به دست بیاری و ازون برآیند به نتیجه برسی
    سوال مشخصی برای اینکه بتونید به منظور کلی ای مثله شخصیت و تیپ طرف مقابل برسید وجود نداره!این مساله نیاز به زمان و دقت و یه مجموعه سوال داره که بعضی از اون ها هم باید تو شرایط خاصی پرسیده بشه
    می تونید از این لینک ها استفاده کنید.

    http://www.hamdardi.net/thread-12878.html
    http://www.hamdardi.net/thread-8331.html
    http://www.hamdardi.net/thread-22758.html
    سوالات خوبی توش مطرح شده و ایده برای طرح سوالات جدید توسط خودتون رو هم بهتون میده
    در ضمن بهتره حتما مشاوره قبل از ازدواج هم برید

    موفق باشید
    سلام ترانه خانم.ممنون از پست مفیدتون.
    فرو افتادن در مقابلِ خدا ؛ تنها راه برخاستن است …

  4. 2 کاربر از پست مفید ستیلا تشکرکرده اند .

    e-lampard (شنبه 16 فروردین 93), khaleghezey (یکشنبه 11 اسفند 92)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 16
    آخرين نوشته: یکشنبه 27 بهمن 92, 14:10
  2. چطوری جلوی مورد سوءاستفاده قرار گرفتنمو بگیرم؟؟؟
    توسط بهار.زندگی در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 29
    آخرين نوشته: شنبه 27 آبان 91, 10:58
  3. سانسور ...خودسانسوری...بی سانسوریه محض؟؟؟
    توسط NIM-KHAK در انجمن پیشنهادات ،انتقادات و مشکلات تالار
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: پنجشنبه 07 شهریور 87, 10:43

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 08:19 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.