به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 10

Hybrid View

  1. #1
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 20 دی 93 [ 18:58]
    تاریخ عضویت
    1392-10-05
    نوشته ها
    147
    امتیاز
    1,579
    سطح
    22
    Points: 1,579, Level: 22
    Level completed: 79%, Points required for next Level: 21
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassSocial1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    540

    تشکرشده 489 در 127 پست

    Rep Power
    27
    Array
    سلام دوست عزیز
    از زمانی که پستت خوندم واقعا ناراحت شدم نوع نوشتن ات مشخص میکنه که فشار روحی زیادی داری تحمل میکنی از ان موقع دارم فکر میکنم که چی برات بنویسم
    من نه کارشناسم و نه قصد این دارم که نصیحتت کنم فقط یک حس انسان دوستی و نوع دوستی همین (ببین برای همه کسانی که اینجا برات وقت گذاشتن مهم و گرامی بودی با اینکه نه تو را میشناسن و نه تو را دیدن .... کاش به همین اندازه خودت خودت دوست داشتی ... ادمهایی که نمیشناسی و ندیدی و نسبتی باهات ندارن برات مینویسن و همراهی میکنن ان موقع خانواده ادم که جزیی از ادم میتونن ادم دوست نداشته باشن؟؟؟؟ )

    میدونم و دقیقا حس میکنم چه فشار جنسی و روحی تو این سن و سال روت هست
    خیلی از ماها همین روزها را طی کردیم تو همین سن بودیم
    چون من نمیشناسی و ندیدی از خودم میگم من هم سالها تو همین سنین شاید بیش از تو تحت فشار بودم ان هم جنسی و عاطفی تنها تو نیستی که احساسی هستی پس بقیه چی هستن؟
    من گاهی ساعتها نماز شب و دعا و اشک و... که این مشکل حل شه این فشار کم شه من بارها تا مرز کفر رفتم و برگشتم
    مریضی ای نیست که نگرفتم...
    فشار جنسی سخت بذتر از ان نوع برخورد ما با این مساله است ما دوای خیلی از مشکلات دیگه امون را هم تو رابطه با جنس مخالف میدونیم تاخوداگاه برای رفع استرس و ترس وخیلی چیزهای دیگه به این موضوع پناه میبریم و این مشکل چند برابر میکنه میدونم وقتی به خاطر فشار به گناه میافتی چه حال بدی داری چه قدر نا امید میشی ؟ چه قدر از خودت بیزار میشی....
    تمام خاطرات تلخ خودم جلو چشمام میاد و میره ... اینها را میگم که خوب فکر کنی و بدونی تنها نیستی .....
    حالا یک سوال؟
    یک نفر میاید اینجا میگه من مریضی سختی دارم .. دارم میمیرم راه حل چیه؟ چاره چیه؟
    چی جوابش میدهن؟
    راه حل فقط یکی ان هم اینکه مریضی ات بپذیر مشکل بپذیر قبولش کن ... پیش متخصص برو درد قبول کن تحمل کن اعتماد کن به خودت به دکترت به داروها ...
    حالا ان طرف هی بیاد بگه اینها تکراری بدم میاد خسته ام گوشم پر ... نمیخواهم ...دارم درد میکشم. جواب این ادم چیه؟ اخر عاقبت این ادم چی میشه؟
    مریضی اش پیشرفت میکنه حالش بدتر میشه ... زمان از دست میده .... همین
    اینها را گفتم چون عینا برخوردهای شما برام تکرار شده
    ادم وقتی افسرده است به همه چیز بد بین هست حال هیچی نداره فقط غر میزنه جبهه میگیره بدتر از همه مقاومت میکنه و هر چی راه حل میگن ان فقط مقاوت میکنه و جبهه میگیره
    من شاید حدود 30 ساعت فقط پیش یک دکتر برای افسردگی ام میرفتم همین حرفهای به قول تو تکراری را به دلسوزی تمام تکرار میکرد و من همش مقاومت میکردم غر میزذم جبهه میگرفتم
    کلی وقت و پولم هدر رفت بهترین روزهای زنذگی ام حرام شد و بدتر از همه مشکلم بدتر و بذتر شد
    یک روز دکتر بهم گفت دیگه اینجا نیا تو خالت حوب شده!!!! و جواب تلفن و ایمیلمم هم نداد حال من بدتر هم شد چون دیگه کسی نبود سرش غر بزنم...
    چند ماهی تو همین حس بودم تا فهمیدم جز خودم کسی نمیتونه برام کاری کنه راه و حرف فقط همونی که همه میگن لحن ها متفاوت
    من هر چه قدر هم منتظر باشم غر بزنم و با خدا دعوا کنم معجزه اتفاق نمی افته شرایط عوض نمیشه
    من روزهای خوب زندگی ام باختم باور کن احساس بدی دارم که چرا این همه دکتر رفتم مشاوره رفتم و چبهه گرفتم چرا گوش ندادم؟ چرا ؟؟؟؟؟؟
    اینها را به عنوان یک حواهر بزرگتر یک دوست برات میگم هنوز سنت خیلی کم
    حق انتخاب پای خودت میتونی مرتب مقاومت کنی و جبهه بگیری میتونی یک چند سالی مثل من عمرت تلف کنی مریض تر شی افسرده تر شی نا امید تر شی یا اینکه میتونی یواش یواش بلند شی و یک یا علی بگی بچسبی سر کار و درس و.....

    معجزه ای که قرار اتفاق بیفته اراده خودت تفکر خودت فقط همین شک نکن هیچی عوض نمیشه تا تفکر تو عوض نشه.....
    همین که تفکرت عوض شه افسردگی ات بهتر شه فشارهای چنسی ات هم کمتر میشه
    نمیتونم بیش از این اینجا از فشار جنسی و کاهشش و... بنویسم اما اگه پیش یک دکتر خوب بری برات حلش میکنه و ارام میشی

    دلت بگذار جای دل دختر 24 25 ساله ای که 1000 برابر شما که مردی احساس داره میل جنسی هم داره اما ظاهر خوبی نداره یا خانوده مناسبی نداره و باید چشمم به در باشه که تازه بیان خواستکاری اش یا یک نفر بپسنتدش ... و یک دختر خیلی زود سن ازدواجش تمام میشه.....

    اگه بخواهم مثال بزنم زیاد بیشتر فکر کن
    برات ارزوی موفقیت دارم
    دلت گرفت بیا اینجا بنویس نهایش این که ارام میشی

  2. 4 کاربر از پست مفید پونه تشکرکرده اند .

    1234567 (دوشنبه 12 اسفند 92), Amir_23 (دوشنبه 12 اسفند 92), tanin-91 (یکشنبه 11 اسفند 92), کاغذ بی خط (دوشنبه 12 اسفند 92)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 18:46 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.