میخام با همسرم باشم چون حس میکنم هنوز دوسش دارم از طرفی هم میترسم چون اون آدم درستی نبود اون آقا هم درموردش تحقیق کردم نامزدش با دوست صمیمیش رابطه داشت فقط خودم نمیتونم با خودم کنار بیام