حتما برو دنبال کار
حتی اگه حقوقش کمه فعلا شروع کن
بعد توی کار دنبال کار بهتر بگرد
بانک سامان تا پارسال که من خبر دارم وام می داد به دانشجوها
امسال رو برو بپرس
فکر کنم چهارصد می گیره بعد سه چهار ماه پنج تومن وام میده
این طور که شنیدم بهره ش هم کمه
تشکرشده 882 در 242 پست
حتما برو دنبال کار
حتی اگه حقوقش کمه فعلا شروع کن
بعد توی کار دنبال کار بهتر بگرد
بانک سامان تا پارسال که من خبر دارم وام می داد به دانشجوها
امسال رو برو بپرس
فکر کنم چهارصد می گیره بعد سه چهار ماه پنج تومن وام میده
این طور که شنیدم بهره ش هم کمه
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)