سلام دوست خوبم.
از شما که خانم تحصیلکرده ای هستی انتظار میره عزت نفس بیشتری داشته بشی. با این همه کتک دوسش داری هنوز و دق می کنی اگه نباشه!!!؟؟ خیلییی صبوری خیلی صبور. به نظر دفعه اولی که دست روی تو بلند کرد باید محکم جلوش می ایستادی نه اینکه واسش عادی بشه. من کارشناس نیستم و نمی تونم راهنمایی درست بکنمت فقط خواستم باهات همدردی کنمو برات آرزوی موفقعیت کنم








علاقه مندی ها (Bookmarks)