توروخدافکر ماهم باشیدکه میخواییم بخونیم مشکلتون رو.چشام دراومدمیشدخلاصه تر باشه دوست عزیز
کسی که تن فروشی میکنه ینی ک واسه خودش هیچ ارزشی قائل نیست وپست ترین ادمهای زمینن اینجورادما
حالا اینکه این 2سال چیکارکرده وایا باکسی بوده رو فقط خدامیدونه ماهم حق نداریم ک درموردکسی قضاوت نابجا کنیم انسان همیشه درحال تغییره شاید واقعا طرف پشیمون شده و فهمیده کارش غلطه وشایدواقعا اون چیزی ک شمامیگید بوده ...بگذریم شمافکر خودت باش جوونی و فرصتهای زیادواسه ازدواج پس این شانسو ازخودت نگیر وفرصتهای زندگیت رو ازدست نده شاید اگه ازدواج میکردی دچار مشکل میشدی چون بالاخره اون ی پدره وممکن بو یه روزی بخوادبچشو خودش بزرگ کنه اونوقت ممکن بود واسه شما سخت باشه
- - - Updated - - -
والا 1000تاسکه تن ادمو میلرزونه طرف از یه لحاظ که بخوای به قضیه فکرکنی زندگیش داشته نابود میشده وتازه 500تاشو پاس میکرده 500تای دیگش چی.مثل ی کابوس میمونه .وای
- - - Updated - - -
دوستمون هم بدنمیگنا چون متن طولانی بود من دقت نکردم به این قضیه چطور 2ساله طلاق گرفتن وبعد مهریه رو گذاشتن اجرا ؟؟؟
ی جای کار نمیلنگه ب نظرشما









علاقه مندی ها (Bookmarks)