به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 16

Hybrid View

  1. #1
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    یکشنبه 11 شهریور 97 [ 12:32]
    تاریخ عضویت
    1392-7-03
    نوشته ها
    230
    امتیاز
    4,961
    سطح
    45
    Points: 4,961, Level: 45
    Level completed: 6%, Points required for next Level: 189
    Overall activity: 50.0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsVeteranTagger First Class
    تشکرها
    21

    تشکرشده 244 در 115 پست

    Rep Power
    36
    Array
    توروخدافکر ماهم باشیدکه میخواییم بخونیم مشکلتون رو.چشام دراومدمیشدخلاصه تر باشه دوست عزیز
    کسی که تن فروشی میکنه ینی ک واسه خودش هیچ ارزشی قائل نیست وپست ترین ادمهای زمینن اینجورادما
    حالا اینکه این 2سال چیکارکرده وایا باکسی بوده رو فقط خدامیدونه ماهم حق نداریم ک درموردکسی قضاوت نابجا کنیم انسان همیشه درحال تغییره شاید واقعا طرف پشیمون شده و فهمیده کارش غلطه وشایدواقعا اون چیزی ک شمامیگید بوده ...بگذریم شمافکر خودت باش جوونی و فرصتهای زیادواسه ازدواج پس این شانسو ازخودت نگیر وفرصتهای زندگیت رو ازدست نده شاید اگه ازدواج میکردی دچار مشکل میشدی چون بالاخره اون ی پدره وممکن بو یه روزی بخوادبچشو خودش بزرگ کنه اونوقت ممکن بود واسه شما سخت باشه

    - - - Updated - - -

    والا 1000تاسکه تن ادمو میلرزونه طرف از یه لحاظ که بخوای به قضیه فکرکنی زندگیش داشته نابود میشده وتازه 500تاشو پاس میکرده 500تای دیگش چی.مثل ی کابوس میمونه .وای

    - - - Updated - - -

    نقل قول نوشته اصلی توسط واحد نمایش پست ها
    عزیزم البته نظر من کارشناسی نیست و مشاوران حقوقی بهتر میدونن ولی به نظرم وقتی طلاق قطعی صورت گرفته باشه و مهریه تقسیط شده باشه دیگه نمیشه توقیف اموال کرد . توقیف اموال فقط زمانیه که خانم هنوز طلاق نگرفته و مهریه اشو طلب داره .
    دوستمون هم بدنمیگنا چون متن طولانی بود من دقت نکردم به این قضیه چطور 2ساله طلاق گرفتن وبعد مهریه رو گذاشتن اجرا ؟؟؟
    ی جای کار نمیلنگه ب نظرشما

  2. 2 کاربر از پست مفید sadafdarya تشکرکرده اند .

    هم آوا (سه شنبه 19 فروردین 93), دختر بیخیال (یکشنبه 17 فروردین 93)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. همسر فرشته ام ، دیو شده... چه کنم؟
    توسط الهام* در انجمن طــــــــرح مشکلات خانواده: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 44
    آخرين نوشته: دوشنبه 28 تیر 95, 16:33
  2. کتاب " تا ساحل آرامش" چکیده مباحث کارشناسی خانواده رادیو معارف
    توسط مدیرهمدردی در انجمن معرفی کتب روانشناسی
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: یکشنبه 04 آبان 93, 22:36
  3. نمی دونم دارم با یک فرشته زندگی می کنم یا یه دیو
    توسط poopak111 در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: شنبه 21 تیر 93, 16:00
  4. بیو گرافی
    توسط sara_star در انجمن سرگرمی و تفریح
    پاسخ ها: 21
    آخرين نوشته: شنبه 16 آذر 87, 19:55

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 14:44 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.