به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 24

Threaded View

  1. #24
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    دوشنبه 17 آبان 95 [ 15:15]
    تاریخ عضویت
    1391-2-26
    نوشته ها
    2,672
    امتیاز
    25,995
    سطح
    96
    Points: 25,995, Level: 96
    Level completed: 65%, Points required for next Level: 355
    Overall activity: 3.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassOverdriveSocialVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    6,844

    تشکرشده 7,555 در 2,378 پست

    Rep Power
    354
    Array
    من نگفتم ازدواج به روش سنتی بده. گفتم واسه من ممکن نبوده. بچه بودم مامانم می گفت اه و غلط می کنی با کسی دوست شی و این حرفا و منم احمق و حرف گوش کن. بزرگ شدم کسی نگفت تو ادمی مثلا می خوای ازدواج کنی یا نه. فرض بر این گذاشته شد که من یه دختر غربی هستم با تمام امکانات و استقلال و اسایش های اجتماعیش و باید خودم واسه خودم شوهر پیدا کنم یا شایدم فرض این بود که بنده وجود ندارم!! این وسطا هم واسه اینکه خیلی سرم خلوت نباشه جورواحور مشکل تراشیدن تو خونه که خوب حال و حول کرده باشم و کلا قید ازدواجم بزنم!! الانم اگه بخوام شوهر پیدا کنم رسما روش اجباری من میشه همون مدل اروپایی و غربی که باید یه مدت دوست باشی با طرف باشی حتی زندگی هم بکنی تا ببینین با هم هماهنگین یا نه. به عبارت بهتر بنده باید خجالتم بکشم تو این سن که باکره ام!! چیزی که نمی دونم اینه که واقعا این وابستگیه بعد از رابطه جنسی وجود داره یا نه. به غیر از این من مشکل وابستگی به کسی رو ندارم. این منم. وضعیت منه. من نگفتم که ازدواج سنتی بده. گفتم وضع من اینه. اگه کسی شرایط ازدواج سنتی رو داره خوب عالیه چرا که نه.
    ضمنا اینکه پسری ادمو به خونوادش معرفی نکنه توی همون فرهنگای غربی هم یه زنگ خطره واسه اینکه این رابطه تهش به ازدواج ممکنه نرسه.
    اره منم ادمایی که در اطرافم بودن با چند سال دوستی مثلا از دوره اوایل لیسانس تا پایان فوق لیسانس ازدواج کردن. زندگی های خوبی هم دارن. مشکلی هم ندارن .
    ویرایش توسط meinoush : چهارشنبه 27 فروردین 93 در ساعت 18:55

  2. کاربر روبرو از پست مفید meinoush تشکرکرده است .

    m_eros (پنجشنبه 28 فروردین 93)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. سرنوشت تلخ من ( دوست پسری که رهایم کرد حالا برگشته و من اعتماد ندارم )
    توسط donya66 در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 9
    آخرين نوشته: چهارشنبه 14 خرداد 93, 13:07
  2. به اين احساس اوليه اعتماد كنم؟؟؟ ... به نظرتون من زود قضاوت ميكنم؟؟؟
    توسط rama25 در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 33
    آخرين نوشته: یکشنبه 19 شهریور 91, 09:00
  3. عدم اعتماد و شکاکی دوست پسرم نسبت به من
    توسط نیکا در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 7
    آخرين نوشته: جمعه 22 اردیبهشت 91, 00:40
  4. چیکار کنم که دیگه همسرم رو تا این حد دوست نداشته باشم؟؟؟
    توسط hasati در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 14
    آخرين نوشته: سه شنبه 19 اردیبهشت 91, 03:41
  5. چقدر به قسمت در ازدواج اعتقاد دارید؟؟؟
    توسط sanjab در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 14
    آخرين نوشته: پنجشنبه 26 خرداد 90, 14:16

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 04:08 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.