سلام مهران عزیز
در جواب سوالت که پرسیدی مردای دیگم اینطورن؟ بگم نه!!! باور کن اینجور نیستن
من تو عمر 29 سالم چنین چیزی رو از کسی ندیدم
------------------
خب این چیزا به عقاید و .... برمی گرده من کاریش ندارم چون تو فضا مجازی هر چی ام توضیح داده بشه اثری نداره
دوست گلم باور کن حق با خانمتونه-تنوع طلب بودن بهونه درستی برا این کار نیست
------------------
فقط این رو می تونم بگم که حتما خانمتون رو دوست دارین - با انجام این خاستتون دیگه این دوستی بینتون نیست- شرایط حتما عوض میشه-شما بعد از..... حالت بد میشه و از خودتون بدتون می یاد بعد چطور انتظار دارین ،بعد این کارای که گفتین به آرامش برسین؟؟؟
آقا مهران!
دلتون می یاد خداییش؟؟ زن خوب و با کمالات از هر لحاظی ام می گی که کم نداری ....
بعد به خاطر خواسته های فانتزیتون زندگی شیرینتون رو از بین ببرین








علاقه مندی ها (Bookmarks)