به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 58

Hybrid View

  1. #1
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 04 تیر 93 [ 23:45]
    تاریخ عضویت
    1392-2-30
    نوشته ها
    23
    امتیاز
    828
    سطح
    15
    Points: 828, Level: 15
    Level completed: 28%, Points required for next Level: 72
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    500 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    49

    تشکرشده 43 در 18 پست

    Rep Power
    0
    Array

    Talking

    بانو امیدوار عزیز

    شاید از مشکلات زندگی ( چه خانوادگی، چه اخلاقی و یا زناشویی ...) دوستان همدردی خونده باشی یا در زندگی فامیل و دوستان، حتما دیدی . . .

    من هم از همان کسایی هستم که مرد اول زندگیم، نامرد بود ولی خدایی بود که به لطفش امیدوار بودم و همان خدا، کمکم کرد تا همه چیز را کنار گذاشتم و زندگی را دوباره شروع کردم

    1. میگی زمان زیادی تا دادگاه مانده، زمان نمیگذره یا ...

    باید زمان هایی که داری را به بهترین نحو ممکن ، فقط و فقط واسه رشد خودت استفاده کنی (نه به جون خودت غر بزن، نه گدشته را زیر و رو کن و نه اینکه غصه ازدواج به ثمر نرسیده یا مطلقه شدن آینده را)

    2. چرا زندگی من این طوری شد و چرا ... و چرا ...


    یه اشتباه بود و باید تمام بشه، زود یا دیر، بزرگ و یا کوچک، نمیشه الان حرفی زد شاید گذشت زمان، به تو نشان بده که یه تجربه واسه موفقیت در زندگی آینده ات باشه و یا ...
    همیشه مثبت فکر کن و از لحظه هات ، بهترین تفسیر را واسه خودت بردار

    3. من می تونم این روزهای سخت و تاریک زندگی ام را فراموش کنم یا نه ؟؟؟ ...

    آره عزیزم، خیلی ساده تر از اونی که فکرش را میکنی، آخه کسی که ارزشش را نداشت از زندگیت بیرون کردی و به تمام خوبیها احازه ورود میدی، دلیلی واسه ناراحتی وجود نداره

    بین خودمان باشه ولی از لحظه ای که در تصمیم درستت مطمئن شدی و خودت راه را شروع کردی، احساس یه تولد دوباره میکنی و یه عالمه هدف قشنگ و تلاش واسه دست یافتن به زیباییها



    و خیلی حرف های دیگر که بعدا برات می نویسم

    از من می شنوی، زندگی خودت (امیدوار92) ، پیشرفت خودت را بچسب و غصه نخور



    زندگی را زندگی کن، همین
    ویرایش توسط رها92 : پنجشنبه 11 اردیبهشت 93 در ساعت 23:38

  2. 4 کاربر از پست مفید رها92 تشکرکرده اند .

    khaleghezey (یکشنبه 14 اردیبهشت 93), sanjab (یکشنبه 14 اردیبهشت 93), گل شب بو (جمعه 12 اردیبهشت 93), شیدا. (یکشنبه 14 اردیبهشت 93)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. یک هفتس بخاطر دست بزن شوهرم برگشتم خونه پدرم کمک کنید تصمیم درست بگیرم
    توسط maryam 7165 در انجمن طــــــــرح مشکلات خانواده: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: یکشنبه 03 تیر 97, 01:08
  2. سیاست زنانه یعنی انجام چه کارهایی؟
    توسط زهراخانم در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: چهارشنبه 07 مرداد 94, 13:08
  3. یک هفته است که ازش خبر ندارم، یعنی بی خداحافظی رفت؟
    توسط Narges s در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 19
    آخرين نوشته: یکشنبه 23 تیر 92, 23:52
  4. یعنی غلطي هست كه نكرده باشيد؟
    توسط anosh در انجمن اعتماد به نفس
    پاسخ ها: 17
    آخرين نوشته: پنجشنبه 18 مهر 87, 21:50

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 22:16 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.