سلام به همگی
ممنون از نظراتتون
آقای پژمان شوهرم اصلا اهل انگشتر و mp3 player نیست از بقیه پیشنهاداتتون هم یک دوجین توی کمدش داره
آقای اسی متاسفانه من همیشه با احترام برخورد میکنم و مرتب سعی دارم زندگیمون بهتر بشه اینه که این یک کادوی تکراری و بی اهمیت تلقی میشه
آقای خاله قزی انتظار من از شما اینه که یه پیشنهاد خوب بدین. اصلا دوست دارین خانومتون چی واستون بخره؟ به ایشون که میخواین بگین به منم بگین دیگه
alice عزیز ممنون ولی متاسفانه هیچ کدوم رو نیاز نداره.
وای امروز روز آخره و من دیگه وقتی ندارم
البته شوهر من که عادت داره قبل از مناسبتها دعوا راه بندازه و حال آدمو بگیره، این یکبارم نگذاشت من بی نصیب بمونم.و بعد از حرفای دیشبش دلم میخواد هیچی نخرم
اما فرشته مهربان بهم گفته که من باید درست رفتار کنم![]()











و بعد از حرفای دیشبش دلم میخواد هیچی نخرم

علاقه مندی ها (Bookmarks)