درود آقا حمید گل
اینجا بنظرم دوتا راه دارین شما
1.یا کلا ایشون را فراموش کنید چون طلاق هم گرفتید پس تعهدی نسبت به هم ندارید
2.یا میخواید دوباره تلاش کنید تا باهم زندگی کنید؟
اگه مورد اوله پس تجسس برای چی در مورد صحبت های مالی که کردید فکر کنم شما تعهد کردید و قول دادید که انجام بدید حالا شما بیش از اندازه دارید مبلغ مالی پرداخت میکنید از لطف شماست و منتی نداره ولی اگه مبلغ پرداختی شما قانونیه و حق ایشون پس گلگی این وسط وجود نداره.
شماره 2.اگه میخوای دوباره باهم باشدی لطفا دست از کاراگاه باز یو کنکاش بردارید به هم فرصت بدید شما الان باز برگدید دوباره منجر به طلاق میشه لطفا احساسی تصمیم گیر ینکنید و از روی لجبازی دنبال مقصر نگرد کی مقصر بود من یا همسرم و دلیل نتراش.اگه واقعا دو نفری شما اینو میخواید یکم بهم فرصت بدید و در آرامش تصمیم بگیرید به ایشون بگید دوتایی شما نیاز به فرصت دارید که خوب فکر کنید بعد هم تشریف ببرید چندین جلسه مشاور.
اگه یه راه خطا را 1000 بار هم طی کنی از همون مسیر و با همون روش بازم جواب نمیگیری و خطا میری
دوتعریف جدید و جالب ﮐﻪ خوب است به عمقش فکر کنیم:
ﻋﺼﺒﺎﻧﯿﺖ؛ ﯾﻌﻨﯽ، ﺗﻨﺒﯿﻪ ﺧﻮﺩ ﺑﻪ ﺧﺎﻃﺮ ﺍﺷﺘﺒﺎﻩ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ!
ﮐﯿﻨﻪ؛ ﯾﻌﻨﯽ، ﺧﻮﺭﺩﻥ ﺯﻫﺮ ﺑﺮﺍﯼ ﮐﺸﺘﻦ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ!
ﻫﯿﭻ ﺍﻧﺴﺎﻧﯽ ﺑﻪ ﺳﻌﺎﺩﺕ ﻧﻤﯽ ﺭﺳﺪ،
ﻣﮕﺮ ﺁﻧﮑﻪ ﺩﻭ ﺑﺎﺭ ﺯﺍﺩﻩ ﺷﻮﺩ:
ﯾﮏ ﺑﺎﺭ ﺍﺯ ﻣﺎﺩﺭ خویش
ﻭ ﺑﺎﺭ ﺩﯾﮕﺮ
ﺍﺯ خویشتن ﺧﻮﯾش ،ﺗﺎ ﺣﻘﯿﻘﺖ ﺩﺭﻭﻧﺶ ،
در زﺍﯾﺶ ﺩﻭﻡ، ﻫﻮﯾﺪﺍ ﺷﻮﺩ
ﻭ ﺣﯿﺎﺕ ﻭﺍﻗﻌﯽ ﺍﻭ ﺁﻏﺎﺯ ﮔﺮﺩﺩ !
علاقه مندی ها (Bookmarks)