به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 2 از 3 نخستنخست 123 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 20 , از مجموع 23
  1. #11
    عضو پیشرو

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 07 خرداد 99 [ 14:53]
    تاریخ عضویت
    1391-12-22
    نوشته ها
    4,428
    امتیاز
    70,050
    سطح
    100
    Points: 70,050, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveSocialTagger First ClassVeteran50000 Experience Points
    تشکرها
    14,753

    تشکرشده 14,732 در 3,979 پست

    حالت من
    Khonsard
    Rep Power
    792
    Array
    چیزی که من از پست دوم شما متوجه شدم، این هست که زندگی مشترک را جدی نگرفتید.

    مگه رابطه دوست دختر/پسر هست که گفتید جدا بشیم، بعدش فکر کنیم و دوباره به هم برگردیم؟

    الان هم گویا طلاق را جدی نگرفتید.
    همچنان می رید ایمیلهای ایشون را میخونید
    باهاش تماس می گیرید و از روابط جدیدش جویا می شید و ...

    خود به خود که چیزی درست نمی شه.

    اگر قرار بوده رابطه شما درست بشه، باید کاری براش می کردید.

    نه این که جدا بشید که خودش درست بشه!

    بعد از دو ماه هم که ایشون پیشنهاد داده دست از لجبازی بردارید، بهش گفتید هنوز زوده.


    اما علیرغم همه این مسائل اگر فکر می کنید می تونید بپذیریدش
    بهش پیشنهاد بدید که با هم برید مشاوره و برای زندگی مشترک دوباره تصمیم بگیرید.

    اگر هم فقط می خواهید بدونید که چرا دو هفته بعد از جدایی با کسی رابطه داشته،
    هیچوقت نخواهید فهمید و دنبال کردن این موضوع فقط باعث می شه سوالات جدیدی به ذهنتون بیاد و اذیت بشید.
    اگر می خواهید برای صلح جهانی کاری انجام دهید به خانه خود بروید و به خانواده تان عشق بورزید .
    مادر ترزا

  2. 7 کاربر از پست مفید شیدا. تشکرکرده اند .

    asemaneabi222 (یکشنبه 28 اردیبهشت 93), del (یکشنبه 28 اردیبهشت 93), Hamid_r (یکشنبه 28 اردیبهشت 93), khaleghezey (یکشنبه 28 اردیبهشت 93), فرشته مهربان (یکشنبه 28 اردیبهشت 93), کاغذ بی خط (یکشنبه 28 اردیبهشت 93), شهراز (دوشنبه 29 اردیبهشت 93)

  3. #12
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    دوشنبه 19 آبان 99 [ 21:53]
    تاریخ عضویت
    1391-3-16
    محل سکونت
    گلستان
    نوشته ها
    3,933
    امتیاز
    52,145
    سطح
    100
    Points: 52,145, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 23.0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger First ClassSocialVeteran50000 Experience Points
    تشکرها
    15,723

    تشکرشده 11,395 در 3,444 پست

    Rep Power
    0
    Array
    درود آقا حمید گل

    اینجا بنظرم دوتا راه دارین شما

    1.یا کلا ایشون را فراموش کنید چون طلاق هم گرفتید پس تعهدی نسبت به هم ندارید
    2.یا میخواید دوباره تلاش کنید تا باهم زندگی کنید؟

    اگه مورد اوله پس تجسس برای چی در مورد صحبت های مالی که کردید فکر کنم شما تعهد کردید و قول دادید که انجام بدید حالا شما بیش از اندازه دارید مبلغ مالی پرداخت میکنید از لطف شماست و منتی نداره ولی اگه مبلغ پرداختی شما قانونیه و حق ایشون پس گلگی این وسط وجود نداره.

    شماره 2.اگه میخوای دوباره باهم باشدی لطفا دست از کاراگاه باز یو کنکاش بردارید به هم فرصت بدید شما الان باز برگدید دوباره منجر به طلاق میشه لطفا احساسی تصمیم گیر ینکنید و از روی لجبازی دنبال مقصر نگرد کی مقصر بود من یا همسرم و دلیل نتراش.اگه واقعا دو نفری شما اینو میخواید یکم بهم فرصت بدید و در آرامش تصمیم بگیرید به ایشون بگید دوتایی شما نیاز به فرصت دارید که خوب فکر کنید بعد هم تشریف ببرید چندین جلسه مشاور.

    اگه یه راه خطا را 1000 بار هم طی کنی از همون مسیر و با همون روش بازم جواب نمیگیری و خطا میری
    دوتعریف جدید و جالب ﮐﻪ خوب است به عمقش فکر کنیم:
    ﻋﺼﺒﺎﻧﯿﺖ؛ ﯾﻌﻨﯽ، ﺗﻨﺒﯿﻪ ﺧﻮﺩ ﺑﻪ ﺧﺎﻃﺮ ﺍﺷﺘﺒﺎﻩ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ!
    ﮐﯿﻨﻪ؛ ﯾﻌﻨﯽ، ﺧﻮﺭﺩﻥ ﺯﻫﺮ ﺑﺮﺍﯼ ﮐﺸﺘﻦ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ!
    ﻫﯿﭻ ﺍﻧﺴﺎﻧﯽ ﺑﻪ ﺳﻌﺎﺩﺕ ﻧﻤﯽ ﺭﺳﺪ،
    ﻣﮕﺮ ﺁﻧﮑﻪ ﺩﻭ ﺑﺎﺭ ﺯﺍﺩﻩ ﺷﻮﺩ:
    ﯾﮏ ﺑﺎﺭ ﺍﺯ ﻣﺎﺩﺭ خویش
    ﻭ ﺑﺎﺭ ﺩﯾﮕﺮ
    ﺍﺯ خویشتن ﺧﻮﯾش ،ﺗﺎ ﺣﻘﯿﻘﺖ ﺩﺭﻭﻧﺶ ،
    در زﺍﯾﺶ ﺩﻭﻡ، ﻫﻮﯾﺪﺍ ﺷﻮﺩ
    ﻭ ﺣﯿﺎﺕ ﻭﺍﻗﻌﯽ ﺍﻭ ﺁﻏﺎﺯ ﮔﺮﺩﺩ !

  4. 4 کاربر از پست مفید khaleghezey تشکرکرده اند .

    asemaneabi222 (یکشنبه 28 اردیبهشت 93), Hamid_r (یکشنبه 28 اردیبهشت 93), فرشته مهربان (یکشنبه 28 اردیبهشت 93), هم آوا (یکشنبه 28 اردیبهشت 93)

  5. #13
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 30 خرداد 97 [ 13:17]
    تاریخ عضویت
    1392-8-26
    نوشته ها
    278
    امتیاز
    9,405
    سطح
    65
    Points: 9,405, Level: 65
    Level completed: 19%, Points required for next Level: 245
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First Class5000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    2,386

    تشکرشده 653 در 231 پست

    Rep Power
    55
    Array
    شیدا جون کاملا درست میگن و من با ایشون 100 % موافقم
    شما هنوز نمیدونی خودت چی میخای... زندگی اون بنده خدا رو هم متلاشی کردی ... اونم انقده گیج شده نمیدونه داره چیکار میکنه و یا چی میخاد!!!!

  6. 2 کاربر از پست مفید هم آوا تشکرکرده اند .

    asemaneabi222 (یکشنبه 28 اردیبهشت 93), khaleghezey (یکشنبه 28 اردیبهشت 93)

  7. #14
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 13 بهمن 93 [ 00:30]
    تاریخ عضویت
    1393-2-27
    نوشته ها
    7
    امتیاز
    601
    سطح
    12
    Points: 601, Level: 12
    Level completed: 2%, Points required for next Level: 49
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    19

    تشکرشده 15 در 5 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سلام دوستان
    ببخشید دیر جواب دادم آخه انگار من از 3 پست در روز بیشتر نمیتونم بنویسم.

    من خیلی دوست داشتم بیشتر توضیح بدم که چرا جدا شدیم، اصلا چجوری با هم آشنا شدیم، زندگیمون چه شکلی بود و ... ولی هم تایپ همه اینا خیلی سخته هم از حوصله جمع خارج. در نتیجه سعی کردم راجع به موضوعی که واسم عجیب و شکه کننده بود بحث کنم.

    واسه من جالب اینه که هیچکدوم از دوستان اینجا کاری رو که همسر سابقم انجام داده رو رد نکردن. عزیزان تو هر منبعی چه داخلی چه خارجی میتونید جستجو کنید، برقراری رابطه چه احساسی چه فیزیکی دقیقا بعد از جدایی (تازه اونم بعد از 7 سال رابطه) در ذات خودش اشتباهه. اصلا احساست من که درست یا غلط به کنار، این کار کلا غیر عقلانی و اشتباهه. حداقل یک سال زمان لازمه تا آدم با جدایی کنار بیاد و واسه رابطه جدید آماده بشه. خب هیچکس راجع به این چیزی نگفت. اکثرا یه جورایی توجیه کردن یا دلیل آوردن یا آخرش من متهم شدم. ببینین عزیزان دلیل اینکه اینجا پست گذاشتم صرفا دوست داشتم حرفای دلمو بزنم، یا اینکه با کسی که تجربیات مشابهی داره صحبت کنم. فکر می کردم اینجا جاییه واسه همدردی واسه راهنمایی جایی که یه عده به خاطر داشتن درد مشترک دور هم جمع شدن نه واسه اضافه کردن درد آدم یا قضاوت نابجا.

    دوستای عزیزم خانوم مهستی، خاله غزی و کاغذ بی خط، صحبتهای شما گرم و مثبت بود و ازتون ممنونم. تا حدی به من کمک کردین. باید سعی کنم با موضوع کنار بیام و زندگی تازه ای واسه خودم بسازم.

    دوست عزیزم خانوم شیدا، همونطور که گفتم جای توضیح بیشتر در مورد زندگیم نیست، این باعث نمیشه فکر کنین زندگیو جدی نگرفه بودم. اتفاقا واسه جلوگیری از خیلی بحران ها نباید زندگی رو جدی بگیرین. زندگی مشترک خیلی پیچیده تر از این حرفاست که بشه راجع بهش انقدر با اطمینان نظر داد. جدایی ما کاملا با دلایل منطقی و به دور از لج و لجبازی بود. ما حتی با یکی از بهترین مشاورای تهران صحبت کرده بودیم. توی این سایت که قرار نیست واسه من حکم صادر بشه یا اینکه بخوام خودمو گول بزنم، راجع به دیدن ایمیل ها گفتم کاملا اتفاقی بود. ما به خاطر مسائل کاری مجبور بودیم با هم در ارتباط باشیم. در هر صورت ممنون که منو راهنمایی کردین.

    دوستان اگه کسی مشاور خوب چه از داخل این سایت چه غیره میشناسین لطفا منو در جریان بگذارید شدیدا نیاز به مشاوره دارم
    از ناظم انجمن یا مدیریت هم درخواست دارم که تاپیکو ببندن.
    ویرایش توسط Hamid_r : یکشنبه 28 اردیبهشت 93 در ساعت 19:06

  8. کاربر روبرو از پست مفید Hamid_r تشکرکرده است .

    pasta (دوشنبه 29 اردیبهشت 93)

  9. #15
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 15 بهمن 93 [ 16:12]
    تاریخ عضویت
    1392-2-18
    نوشته ها
    209
    امتیاز
    2,399
    سطح
    29
    Points: 2,399, Level: 29
    Level completed: 66%, Points required for next Level: 51
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger Second Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    536

    تشکرشده 560 در 192 پست

    Rep Power
    36
    Array
    سلام حمید جان، من کاملا درکت میکنم، چیزی نگفتم چون واقعا نمیدونستم چی باید بگم. نمیدونم شما تا چه حد مقصر بودی اما با توجه به نوشته هاتون راستش حق با شماست، چرا باید خانم شما بره با دوست پسر خواهرش رابطه برقرار کنه یا روابط دیگه! اونم بلافاصله. به نظر میرسه کسی روی ایشون تاثیر گذاشته یا مثلا چون از خیانت مردا میترسه اینجوری انفعالی عمل کرده. بهرحال کارش اشتباه بوده. اما راهکار شیدا خانمو دوباره بخون، این افکار داغونت میکنه زمان بهش نده یا برو همه چیو اصلاح کن یا تمومش کن.

  10. کاربر روبرو از پست مفید capitan تشکرکرده است .

    Hamid_r (یکشنبه 28 اردیبهشت 93)

  11. #16
    عضو پیشرو

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 07 خرداد 99 [ 14:53]
    تاریخ عضویت
    1391-12-22
    نوشته ها
    4,428
    امتیاز
    70,050
    سطح
    100
    Points: 70,050, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveSocialTagger First ClassVeteran50000 Experience Points
    تشکرها
    14,753

    تشکرشده 14,732 در 3,979 پست

    حالت من
    Khonsard
    Rep Power
    792
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط Hamid_r نمایش پست ها
    واسه من جالب اینه که هیچکدوم از دوستان اینجا کاری رو که همسر سابقم انجام داده رو رد نکردن. عزیزان تو هر منبعی چه داخلی چه خارجی میتونید جستجو کنید، برقراری رابطه چه احساسی چه فیزیکی دقیقا بعد از جدایی (تازه اونم بعد از 7 سال رابطه) در ذات خودش اشتباهه. اصلا احساست من که درست یا غلط به کنار، این کار کلا غیر عقلانی و اشتباهه. حداقل یک سال زمان لازمه تا آدم با جدایی کنار بیاد و واسه رابطه جدید آماده بشه. خب هیچکس راجع به این چیزی نگفت. اکثرا یه جورایی توجیه کردن یا دلیل آوردن یا آخرش من متهم شدم. ببینین عزیزان دلیل اینکه اینجا پست گذاشتم صرفا دوست داشتم حرفای دلمو بزنم، یا اینکه با کسی که تجربیات مشابهی داره صحبت کنم. فکر می کردم اینجا جاییه واسه همدردی واسه راهنمایی جایی که یه عده به خاطر داشتن درد مشترک دور هم جمع شدن نه واسه اضافه کردن درد آدم یا قضاوت نابجا.
    دوست عزیز،

    شما اینجا اومدی در مورد مشکل خودت راهنمایی بگیری یا همدردی ببینی،
    ما چیکار داریم به خانمی که اینجا نیست که حالا بخواهیم بگیم کارش غلطه یا درسته. ضمن این که همه تایید کردیم که غلطه، اما به شما مربوط نمی شه.

    به قول خودتون همه روانشناسها و منابع داخلی و خارجی گفتن غلطه.
    ما هم می گیم غلطه.
    خب حالا که چی؟

    همه با هم موافقیم که کاری که شما تعریف کردید خیلی اشتباهه. بعد؟
    اگر می خواهید برای صلح جهانی کاری انجام دهید به خانه خود بروید و به خانواده تان عشق بورزید .
    مادر ترزا

  12. 3 کاربر از پست مفید شیدا. تشکرکرده اند .

    asemaneabi222 (دوشنبه 29 اردیبهشت 93), khaleghezey (دوشنبه 29 اردیبهشت 93), شهراز (دوشنبه 29 اردیبهشت 93)

  13. #17
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 26 آذر 93 [ 20:48]
    تاریخ عضویت
    1392-7-13
    نوشته ها
    165
    امتیاز
    1,059
    سطح
    17
    Points: 1,059, Level: 17
    Level completed: 59%, Points required for next Level: 41
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    131

    تشکرشده 275 در 125 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سلام

    شما خیلی شرایط سختی دارید کاملا هم قابل درک هست ،فراموش کردن و کنار گذاشتن ایشون هم برای شما ساده نیست و زمان زیادی ممکنه ببره .

    اینکه الان ایشون با کسی دوست شده یا .... نمیشه اشکالی گرفت و آزادی حق ایشون هست

    اما یک موضوعی اینجا وجود داره ، سرعت عمل در این موضوع از طرف ایشون این احتمال را به ذهن وارد میکنه که ممکنه ایشون مثلا در اواخر زندگی مشترک شما یا در دورانی که شما فقط با هم دوست بودید مشابه همچین تفکری را داشته مثلا در دنیای مجازی ، بنابر این تا شما ، روند و دلایل جدایی را توضیح ندید نمیشه در این مورد که مثلا چرا سریع بعد از جدایی از شما با کسی دوست شده منطقی نظر داد.

    بنابر این یکمی بیشتر در مورد زندگی مشترک و جدایی توضیح بدید .

  14. 3 کاربر از پست مفید alireza35 تشکرکرده اند .

    Hamid_r (دوشنبه 29 اردیبهشت 93), toojih (دوشنبه 29 اردیبهشت 93), کاغذ بی خط (یکشنبه 04 خرداد 93)

  15. #18
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    جمعه 21 تیر 98 [ 09:34]
    تاریخ عضویت
    1393-1-11
    نوشته ها
    11
    امتیاز
    3,915
    سطح
    39
    Points: 3,915, Level: 39
    Level completed: 77%, Points required for next Level: 35
    Overall activity: 8.0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsVeteranTagger Second Class
    تشکرها
    0

    تشکرشده 12 در 4 پست

    Rep Power
    0
    Array
    من هم همچین اشتباهی کردم البته من در دوران نامزدی بود و بیشتر من مقصر ماجرا بودم البته از دید خودم
    دختر که باهاش نامزد بودم خیلی هم با ایمان بود
    ولی بعد از من البته مدت تقریبا 1 سال بعد از من با چند تا پسر دوست شد و خبر داشتم تا قبل از دوست شدن با اون پسرهای هنوز منو دوست داشت ولی به خاطر فشار و عدم تحمل و فرار این قضیه این کارو کرده.
    خانم شما هم برای فرار از ناراحتی بعد از طلاق دست به همچین کاری حتما زده
    نمیشه یک نفر رو به همین راحتی که 4 سال زندگی کرده رو فراموش کرد. هر چند دیگه ایشون آزاد هستند

  16. کاربر روبرو از پست مفید mhs1364 تشکرکرده است .

    Hamid_r (دوشنبه 29 اردیبهشت 93)

  17. #19
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    دوشنبه 19 آبان 99 [ 21:53]
    تاریخ عضویت
    1391-3-16
    محل سکونت
    گلستان
    نوشته ها
    3,933
    امتیاز
    52,145
    سطح
    100
    Points: 52,145, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 23.0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger First ClassSocialVeteran50000 Experience Points
    تشکرها
    15,723

    تشکرشده 11,395 در 3,444 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط شیدا. نمایش پست ها
    دوست عزیز،

    شما اینجا اومدی در مورد مشکل خودت راهنمایی بگیری یا همدردی ببینی،
    ما چیکار داریم به خانمی که اینجا نیست که حالا بخواهیم بگیم کارش غلطه یا درسته. ضمن این که همه تایید کردیم که غلطه، اما به شما مربوط نمی شه.

    به قول خودتون همه روانشناسها و منابع داخلی و خارجی گفتن غلطه.
    ما هم می گیم غلطه.
    خب حالا که چی؟

    همه با هم موافقیم که کاری که شما تعریف کردید خیلی اشتباهه. بعد؟

    با سپاس از بانو شیدای گرامی
    منم با ایشون 100% موافقم.مسئله اصلی اینه الان شما میخواهید چیکار کنید به این کنکاش و کاراگاه بازی ادامه بدید و مثلا مچ گیر یکنید حالا احتمالا به نتیجه دلخواه برسید میخواهید چه کار یانجام بدید چه ساتفاده ای ببرید اینکه خودتو آرام کنی که اون خیانتکار بوده و به من خیانت کرده تهش به چی میخوای برسی؟!!
    این احتمال خیلی قوی را هم بده که هیچ موضوعی نبوده فقط یه آشنایی ساده بوده.

    آقایون محترم لطفا یکطرفه به قضاوت نشینید بحث اینجا نیست کی مقصر بوده و به کی ظلم شده چون ما فقط شنونده یه طرف ماجرا هستیم مسئله اصلی اینه که آخر این ماجرا کاراگاه باز یو تجسس بیمورد میخواد به کجا ختم بشه خدایی نکرده ایوشن یه اشتباهی یانجام بدن شما میخواید چیکار کنید که دارید ایشون رو شارژ میکنید که در حقشان ظلم شده و طرف مقابل هم ظالم و آدم بده و همسران و......

    لطفا بیشتر مراعات کنید در نظراتی که میزارید برای صاحب تایپیک
    دوتعریف جدید و جالب ﮐﻪ خوب است به عمقش فکر کنیم:
    ﻋﺼﺒﺎﻧﯿﺖ؛ ﯾﻌﻨﯽ، ﺗﻨﺒﯿﻪ ﺧﻮﺩ ﺑﻪ ﺧﺎﻃﺮ ﺍﺷﺘﺒﺎﻩ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ!
    ﮐﯿﻨﻪ؛ ﯾﻌﻨﯽ، ﺧﻮﺭﺩﻥ ﺯﻫﺮ ﺑﺮﺍﯼ ﮐﺸﺘﻦ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ!
    ﻫﯿﭻ ﺍﻧﺴﺎﻧﯽ ﺑﻪ ﺳﻌﺎﺩﺕ ﻧﻤﯽ ﺭﺳﺪ،
    ﻣﮕﺮ ﺁﻧﮑﻪ ﺩﻭ ﺑﺎﺭ ﺯﺍﺩﻩ ﺷﻮﺩ:
    ﯾﮏ ﺑﺎﺭ ﺍﺯ ﻣﺎﺩﺭ خویش
    ﻭ ﺑﺎﺭ ﺩﯾﮕﺮ
    ﺍﺯ خویشتن ﺧﻮﯾش ،ﺗﺎ ﺣﻘﯿﻘﺖ ﺩﺭﻭﻧﺶ ،
    در زﺍﯾﺶ ﺩﻭﻡ، ﻫﻮﯾﺪﺍ ﺷﻮﺩ
    ﻭ ﺣﯿﺎﺕ ﻭﺍﻗﻌﯽ ﺍﻭ ﺁﻏﺎﺯ ﮔﺮﺩﺩ !

  18. 2 کاربر از پست مفید khaleghezey تشکرکرده اند .

    asemaneabi222 (دوشنبه 29 اردیبهشت 93), شهراز (دوشنبه 29 اردیبهشت 93)

  19. #20
    سرپرست سایت

    آخرین بازدید
    [ ]
    تاریخ عضویت
    1388-1-03
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    8,092
    امتیاز
    169,059
    سطح
    100
    Points: 169,059, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialRecommendation Second ClassCreated Blog entryVeteranOverdrive
    نوشته های وبلاگ
    4
    تشکرها
    27,744

    تشکرشده 36,137 در 7,447 پست

    Rep Power
    1105
    Array
    با سلام

    به نظر می رسد که شما رسماً از همسرت جدا شده ای اما در ذهن جدا نشده ای و همچنان زندگی و شخص او را متعلق به خودت می دانی و روی او تمرکز داری و این اشتباه هست ، رابطه ای که قطع شد را بازگردان در ذهن هم نداشته باشید مگر اینکه قصد زندگی دوباره داشته باشید که در این صورت ابتدا باید روی خود متمرکز شوید و اشتباهاتی که در زندگی کار را به جدایی رساند چون در یک زنمدگی ناموفق یک نفر به تنهایی و صددرصد عامل نیست همچنان که در یک زندگی موفق نیز یک نفر به تنهایی عامل نیست و هردو نقش دارند حال سهم هرکدام به هر اندازه که باشد لذا شما اگر قصد زندگی دوباره با او را دارید ابتدا باید روی خود متمرکز شوید نه ایشون و اشتباهات خود را متوجه شده و در پی رفع آنها و تغییر خود باشید بعدش اگر همسرتون ازدذواج نکرده بود با او در خصوص زندگی دوباره با تغییراتی که کرده اید وارد گفتگو شوید و اگر ایشان نپذیرد شما نباید اصرار و تحمیل داشته باشید . اگر هم قصدی برای ادامه زندگی ندارید تمرکز شما روی ایشان و کنترل زندگی وی و بررسی کار و رفتارش دخالت بیجا محسوب می شود و رفتاری کاملاً
    اشتباه هست و ما که با شما مواجه هستیم اجازه اینکه در خصوص همسر شما قضاوت کنیم و نظر دهیم را نداریم اما به شما می گوییم زندگی ایشون به شما ارتباطی پیدا نمی کند چه خوب باشد چه بد ف چه روابط نامناسب داشته باشد چه نداشته باشد شما حق دخالت ندارید و تمرکز برآن و خود خوری و تجزیه و تحلیل و بررسی هم ذهنتان را بیخود درگیر کرده و خشم و احساسات ناخوشایند تولید می کند . منطق به شما می گوید دست از کنترل و نظارت و تمرکز بر ایشان و زندگیش بردارید





  20. 8 کاربر از پست مفید فرشته مهربان تشکرکرده اند .

    asemaneabi222 (دوشنبه 29 اردیبهشت 93), Hamid_r (دوشنبه 29 اردیبهشت 93), khaleghezey (دوشنبه 29 اردیبهشت 93), sanjab (دوشنبه 29 اردیبهشت 93), کاغذ بی خط (یکشنبه 04 خرداد 93), هیرسا (سه شنبه 30 اردیبهشت 93), آزرم (دوشنبه 29 اردیبهشت 93), شهراز (دوشنبه 29 اردیبهشت 93)


 
صفحه 2 از 3 نخستنخست 123 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 23:25 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.