اینکه همسرتان در شرایط عادی بسیار به شما ابراز علاقه نشان میدهد، نکته خیلی خوبی میتواند باشد و نشان دهنده این است که به شما علاقه دارد. امّا علت اینکه چرا در شرایطی که روابط خوبی با هم ندارید ایشان عکس العملی برای اصلاح آن انجام نمیدهد به احتمال زیاد ناشی از غرور بیش از حد همسرتان باشد که حاضر نیست در اصلاح روابطتان پیش قدم شوند.
به نظر میرسد رفتار همسرتان در زندگی به گونهای است که معمولا در نوع روابطش افراط و تفریط وجود دارد. همانطور که خودتان هم اشاره کردید گاهی اوقات در شرایط عادی بسیار به شما ابراز علاقه نشان میدهد به طوریکه شما از نوع واندازه ابراز علاقهشان به شما کلافه میشوید، در حالی که در شرایط غیر عادی هیچ گونه واکنشی برای اصلاح روابط انجام نمیدهد.
بهتر است در این زمینه از هر گونه تنش و خراب کردن روابط خودداری کنید و نسبت به مسائلی که امکان دارد روابط شما با همسرتان را تحت تاثیر قرار دهد، حساسیت نشان ندهید(یک مورد آن، همان قضیه تلفن کردن شما به ایشان و...) زیرا گاهی توجه کردن به بعضی از مسائل، موجب تنش و دلخوری فی مابین میشود. لذا بهتر است با بزرگواری از بعضی از مسائل بگذرید و حساسیتی نشان ندهید. چه بسا این کار باعث بشود روابط شما با همسرتان بهتر شود و کمتر تنش و دلخوری بینتان بوجود بیاید.
بنابراین اقدام نکردن همسرتان در بهبود روابطتان را رو حساب غرور بیش از حد همسرتان بگذارید نه به خاطر به میلی به شما و ...
در نتیجه بهتر است در زمانی که از رفتار همسرتان ناراحت هستید، از راه احساسی وارد شوید و به او بگویید که این کارش چقدر شما را آزار میدهد. در آخر این را هم اضاف کنم که سعی کنید در زندگی زناشویی، مهر و محبت را در زندگیتان حکم فرما کنید تا کدورت و تنش.
با آرزوی موفقیت








علاقه مندی ها (Bookmarks)