سلام، ببخشید جسارت منو
خب این بستگی داره به طرف مقابل، شاید بهتر باشه ازشون تحقیق کنید، شاید یه آدمی باشن که همه رو اینطور سر کار میزاشتن و یا شایدم مشکلشون فقط کار بوده.
اگه من جای شما بودم، برای خودم یه زمانی رو مشخص میکردم مثلا میگفتم دو ماه دیگه، بعدش پیگیری رو از طریق خانواده یا همون رابط میکردم، چون بعضیا ممکنه بگن ما که نمی خواستیم و بعدش تو زندگی آینده همش تو سر آدم بزنن که بزور به ما دختر دادن! این مسائل رو دیدم تو خانواده...، ارزش خودتونو پایین نیارین








علاقه مندی ها (Bookmarks)