به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 49

Threaded View

  1. #4
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 19 شهریور 93 [ 16:50]
    تاریخ عضویت
    1393-3-24
    نوشته ها
    28
    امتیاز
    228
    سطح
    4
    Points: 228, Level: 4
    Level completed: 56%, Points required for next Level: 22
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    31 days registered100 Experience Points
    تشکرها
    129

    تشکرشده 54 در 18 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط مهربونی... نمایش پست ها
    سلام جناب میثم
    به همدردی خوش اومدی
    واقعا که شما و مادرتون تو آزار یه زن بی دفاع سنگ تموم گذاشتین. هیچ کوتاهی نکردین که دلشو بشکنین.
    اون زن رو با یه کودک خردسال که دختر شما بوده، رها کردین، چقدر هم راحت اسمش رو میزارین طلاق توافقی.
    اگه کسی با خواهر خودتون این کارو میکرد چه حالی میشدین؟؟؟

    .
    .
    .
    رها کردن یه دختر طفل معصوم تو زمان ما با زنده به گور کردنش تو زمان اعراب جاهلیت ، اون هم فقط به خاطر جنسیتش که خودش هیچ گناهی در اون نداره، چه فرقی میکنه آخه؟؟؟
    حتی الان هم خودخواهی تو حرفهاتون هست.
    اینکه میخواین یه آدمی مال شما باشه. مثل اینکه بگیم میخوام این ماشین یا این دوچرخه مال من باشه.
    هیچ میدونین چه بلایی سرش اومده؟؟ میدونین کار شما باعث ده چه دید بدی نسبت به مردای جامعه پیدا کرده؟؟
    همین اتفاقم برای احساس دخترتون خواهد افتاد. فردا روز که بفهمه به دلیل دختر بودن ( که به نظر من دخترا، فرشته اند و معصوم) از طرف خانواده پدریش رونده شده و مادرش با چنگ و دندون اونو حفظ کرده ، چه حالی نسبت به شما (پدر گرام ) پیدا میکنه؟؟
    مگه اون زن به پای شما نیوفتاد؟ آخه چه گناهی کرده بود ؟ چه کوتاهی کرده بود؟ چطور وقتی پیشتون التماس میکرد، دلشو شکستین و گفتین دوستش ندارین؟؟ چه ظلم وحشتناکی.
    یه زن رو بدون مهریه (که البته حقش بود) رها کردین. یه طفل رو رها کردین که از گوشت و خون خودتون بوده. فقط به حرفای مادرتون توجه کردین و این وسط حتی برادر شمام بیچاره و سیاه بخت شد. خوب معلومه که چوب خدا صدا نداره.....
    اما به نظر من به عنوان یک زن در این جامعه که تنم لرزید وقتی رفتار شما رو با همسرتون خوندم:
    1- دست از خودخواهی بردارید. از تصاحب یه زن حرف نزنید .
    2- مسئولیت کلیه اشتباهاتتون رو بپذیرید .
    3- مادرتون باید از همسرتون به خاطر رفتار بی اندازه بد و شکستن دلشون عذرخواهی کنن.
    4- با او و دخترش با نهایت احترام رفتار کنید و تقاضای ازدواج کنید .
    5- به هر تصمیمی که گرفت ، احترام بگذارید، حتی اگر شما رو نخواست.
    صاحب تاپیک خودش ابراز ناراحتی کرده، اونوقت شما به رگبارش بستی؟!!!

  2. 6 کاربر از پست مفید مقیمی تشکرکرده اند .

    meysam61 (شنبه 24 خرداد 93), mohammad6599 (سه شنبه 27 خرداد 93), morteza2487 (دوشنبه 07 اردیبهشت 94), omid65 (شنبه 24 خرداد 93), فرشته مهربان (شنبه 24 خرداد 93), برومند (سه شنبه 27 خرداد 93)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 31
    آخرين نوشته: یکشنبه 18 مهر 95, 22:29
  2. منو زن داداشام دوستیم دوست دوست
    توسط ارشیدا در انجمن اختلاف و دعوا با خانواده همسر
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: شنبه 11 آذر 91, 11:00
  3. دوست داشتن دختری که با پسر دیگری است و می گوید مرا دوست دارد
    توسط mehdi1369 در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 8
    آخرين نوشته: شنبه 28 آبان 90, 11:29
  4. من دوست پسر دوست صمیمیم رو دوست دارم
    توسط MisS AviatoR در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 12
    آخرين نوشته: شنبه 28 اسفند 89, 12:00

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 00:44 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.