بهار عزیز
زندگی واسه همه سخت هست و مشکلات و مسائل بسیار
فقط آدم های قوی و سخت کوش می خواهند از موقعیت هایی که دارند، با تلاش و امید و صبر، به بهترین ها دست پیدا کنند ولی خوشحالم تو، یه دختر از سرزمین من، سعی و تلاشت را کردی. ... لااقل پیش وجدانت ناراحت نیستی که هیچ کاری نکردی
اما باید به خاطر داشته باشی ...
امیدوارم، فرصت بازسازی برای خودت قایل بشی تا همیشه شاد و با پشتکار باش، حتی حلال مشکل همسرت (هر چند زیادیش، آقا را ممکنه تنبل کنه)
از آقایان شنیدم که خیلی دوست دارند، برخی اوقات، خانومشان، فقط و فقط به خودش، به شادی هاش و به خواسته های خود خودش فکر کنه و مشکلات را فراموش کنه
مطمئن باش، کسی از تو انتظار نداره تمام مشکلات را تو حل کنی
خوبه یه وقتایی، به مشکلات جاخالی بدی تا به دیگران (همسر محترمت ) برخورد کنهتا خودش را به تو نشان بده
...
موفق باشی خانمی![]()








)
تا خودش را به تو نشان بده

علاقه مندی ها (Bookmarks)