درود
نظر شخصی من اینه سریع زنگ بزنید دفتر مرجع تقلیدتان و از ایشون مشورت بگیرید یا با مشاورین مذهبی و افراد صالح مطرح کنید وقت رفتن خواستگاری را ندارید بهتره هرچه زودتر مراسم عقد را برگزار کنید 
فکر میکنم قسمت بوده این اتفاق بیوفته و این اشتباه را انجام بدید شاید شما و این گلپسرمون برای هم ساخته شدید ایشالله که ختم به خیر بشه ولی بنظرم بهتره خیلی زود برید عق کنید.
یا اگرم میخوای سقط کنید زودتر اقدام کنید.
ولی بشخصه با عقد کردن موافقتر هستم چون باردار شدن توی دوران عقد همچین چیز عجیب و غریبی نیستش بعضی بچه ها هم زودتر متولد میشن 
- - - Updated - - -
باید بین بد و بدتر یکی را انتخاب کنید 
واسه این گفتم عقد چون جوان هستیم و جاهل این ضرب المثل قدیمی هاست هرکاری ازمون برمیاد میشه یکجورایی ماست مالی کرد
دوتعریف جدید و جالب ﮐﻪ خوب است به عمقش فکر کنیم:
ﻋﺼﺒﺎﻧﯿﺖ؛ ﯾﻌﻨﯽ، ﺗﻨﺒﯿﻪ ﺧﻮﺩ ﺑﻪ ﺧﺎﻃﺮ ﺍﺷﺘﺒﺎﻩ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ!
ﮐﯿﻨﻪ؛ ﯾﻌﻨﯽ، ﺧﻮﺭﺩﻥ ﺯﻫﺮ ﺑﺮﺍﯼ ﮐﺸﺘﻦ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ!
ﻫﯿﭻ ﺍﻧﺴﺎﻧﯽ ﺑﻪ ﺳﻌﺎﺩﺕ ﻧﻤﯽ ﺭﺳﺪ،
ﻣﮕﺮ ﺁﻧﮑﻪ ﺩﻭ ﺑﺎﺭ ﺯﺍﺩﻩ ﺷﻮﺩ:
ﯾﮏ ﺑﺎﺭ ﺍﺯ ﻣﺎﺩﺭ خویش
ﻭ ﺑﺎﺭ ﺩﯾﮕﺮ
ﺍﺯ خویشتن ﺧﻮﯾش ،ﺗﺎ ﺣﻘﯿﻘﺖ ﺩﺭﻭﻧﺶ ،
در زﺍﯾﺶ ﺩﻭﻡ، ﻫﻮﯾﺪﺍ ﺷﻮﺩ
ﻭ ﺣﯿﺎﺕ ﻭﺍﻗﻌﯽ ﺍﻭ ﺁﻏﺎﺯ ﮔﺮﺩﺩ !
علاقه مندی ها (Bookmarks)