سللاااااااام
از ی طرف زیادی رفتم طرفش و ابراز علا قه کردم و از ی طرف با رفتارم مرتب ناراحتش کردم و کارایی رو انجام دادم که دوست نداشته البته از قصد نبوده ......حالا نامزدم خیلی بی توجه شده به من و اصلا تمایلی ب اس دادن و حرف زدن با من نداره...حالا من نمی دونم چطور باید اونو جذب خودم کنم اخه من خیلی احساساتی ام و بی توجهی اون ازارم می ده.....کسی هست که بتونه راهنماییم کنه؟
علاقه مندی ها (Bookmarks)