- سلام مرسی از نطرهای خوبتون
- یکم اوضاع بهتر شده دیشب همسرم تا 2 شب با وجود خستکی و اینگه می خواست صبح زود بیدار شه بیدار بود کلی حرف زد و با بچه سر و گله زدیم فسقلی هم که تا ساعت 2 شب بیدار بود ولی در کل شب خوبی بود
تشکرشده 3,442 در 1,036 پست
- سلام مرسی از نطرهای خوبتون
- یکم اوضاع بهتر شده دیشب همسرم تا 2 شب با وجود خستکی و اینگه می خواست صبح زود بیدار شه بیدار بود کلی حرف زد و با بچه سر و گله زدیم فسقلی هم که تا ساعت 2 شب بیدار بود ولی در کل شب خوبی بود
[align=center]خوشبخت کسی نیست که مشکلی ندارد
بلکه کسی است که با مشکلاتش مشکلی ندارد .[/align]
khaleghezey (شنبه 31 خرداد 93), paiize (یکشنبه 01 تیر 93), هیام " (دوشنبه 02 تیر 93), zendegiye movafagh (یکشنبه 01 تیر 93)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)