درود
ممنون از شما سروران قراره امروز با مریم صحبت کنم بالاخره راضی شد خیلی استرس دارم مثل بار اولی که رفتم خواستگاریش ایندفعه یخورده بیشتره بهش اس ام اس زدم که ممنون پذیرفتی باهم صحبت کنیم جواب داد خواهش میکنم ظاهرا عصبانی نیست![]()
تشکرشده 79 در 11 پست
درود
ممنون از شما سروران قراره امروز با مریم صحبت کنم بالاخره راضی شد خیلی استرس دارم مثل بار اولی که رفتم خواستگاریش ایندفعه یخورده بیشتره بهش اس ام اس زدم که ممنون پذیرفتی باهم صحبت کنیم جواب داد خواهش میکنم ظاهرا عصبانی نیست![]()
Aram_577 (سه شنبه 03 تیر 93), asemaneabi222 (سه شنبه 03 تیر 93), mahtaaab (سه شنبه 03 تیر 93), mohammad6599 (سه شنبه 03 تیر 93), morteza2487 (دوشنبه 07 اردیبهشت 94), فرشته مهربان (چهارشنبه 04 تیر 93), نادیا-7777 (سه شنبه 08 اردیبهشت 94), مقیمی (سه شنبه 03 تیر 93), بالهای صداقت (سه شنبه 03 تیر 93), سوده 82 (دوشنبه 07 اردیبهشت 94)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)