
نوشته اصلی توسط
هنر
رابطه ی جنسی پیش از ازدواج چه تاثیری روی زناشویی دارد؟ آیا سکس پیش از ازدواج باعث می شود فرد با چشم باز در مورد زوج خود تصمیم بگیرد یا او را در معرض آسیب های جدی قرار می دهد؟
همیشه خاطرات اولین رابطه جنسی در ذهن آدم می مونه و پاک کردنش بسیار سخته. و بر کیفیت رابطه جنسی با همسر آدم تاثیر می ذاره.
اگر با بیش از یک نفر هم این اتفاق بیفته بر تنوع طلبی انسان خیلی تاثیر می ذاره. و مقایسه همسر آینده با افراد قبل ..... که از نظر وجدانی به نظر من خیانت محسوب میشه (از نظر شخصی خودم گفتم.ممکنه کسی بگه من خیانت را فقط به صورت عملی و بعد ازدواج رابطه نداشتن می بینم و مهم نیست تو ذهنم به کس دیگه ای فکر کنم.)
و کنترل میل جنسی بعد از چشیدن مزه اولین رابطه بسیار سخت تر میشه و از اون به بعد آدم نیاز پیدا می کنه هر هفته حداقل دو بار همچین چیزی را تجربه کنه که احساسش تسکین پیدا کنه. و برای پیدا کردن شریک جنسی قابل اعتماد و سالم هم کلی مشکلات باید بکشه.
به قول خودتان معلوم هم نیست که طرف مقابلتان دچار وابستگی و آسیب نشه و چون شما انسان گرا هستین بعید نیست دچار عذاب وجدان نشید و همیشه این حس در شما باقی نمونه .
همین طور زنان از نظر خلقت به گونه ای هستند که وقتی از نظر عاطفی به کسی علاقه داشته باشن می توانند رابطه ج با اون شخص داشته باشن. به عبارتی همون جمله معروف: زنان از عشق به رابطه جنسی می رسند.
پس تقریبا غیر ممکنه با دختری همچین ارتباطی داشته باشید و او هیچ آسیبی نبینه و به شما وابسته نشه.و از شما ازدواج نخواد.بعد اگر ایشون معیارهای شما را برای ازدواج نداشته باشند چی کار می کنید؟
حتی پسرهای اینکاره دختران را با وعده ازدواج و دوره شناخت برای ازدواج و ... و همین طور عاطفی کردن و ابتدا وابسته عاطفی کردن آنها ، آنها را به برقراری رابطه ج می کشانند.
مگر اینکه دختر خودش این قدر از این تجربه ها داشته باشه و به قولی این کاره باشه که دیگه این چیزا براش مهم نباشه و فقط خود رابطه ج و این نیاز براش مهم باشه. دختر این کاره هم که قبل شما چندین بار با مردان مختلف خوابیده چه حسی به شما دست می ده!!!
موقع ازدواج و خواستگاری اگر دختر مد نظرتون پرسید که شما قبلا پاک زندگی کردین یا نهو رابطه داشتین یا نه و براش مهم بود که همسرش قبل او این رابطه را نچشیده باشه چه پاسخی می توانید به او بدهید. از نظر انسانی که دروغ درست نیست.
شما خودتون می تونید با کسی ازدواج کنید که قبل شما با چند نفر دیگه خوابیده. چندشتون نمیشه.فکرش اذیتتون نمی کنه؟
بعدا دچار افسوس نمی شید که 10 سال یا بیشتر تحمل کردم ای کاش دو سال هم روش تحمل می کردم.و این قدر دچار مشکلات زیادتری نمی شدم.
این ها آسیب هایی بود که فعلا به نظر من می رسید.
علاقه مندی ها (Bookmarks)