نقل قول نوشته اصلی توسط atosa نمایش پست ها
من كاليفورنيا هستم،
بله من تنها سهامدار جون و مجرد هستم و سعى ميكنم در صورت جدى بودن ملايم هم باشم كه مشكلى بر نخوره چون خيلى ها دلشون ميخواد ازم پس بگيرن به خاطر سن كمم احساس ميكنن زوره كه من هم جزوه اونا باشم
من ٢٣ سالم نامزدم ديگه ٣٠ سالش شده
من و اون دعوايى نداشتيم اونجورى اگه بحثى بود سر خانواده ها بود
از نظر مالى تو يه سطح بوديم اما اون تمام اموال به نام باباش بود و همچى رو حرف باباش ميچرخيد ما بر عكس همه چى به نام من و خواهرمه و همه كاره من بودم اين اختلاف و زياد ميكرد چون ميخواست حالا كه باباش بهش هيچى نميده همه كاره من باشه
قليون و سيگار مشكلى نيست تا وقتى نگفته باشه هيچى نميكشم و دوستا و داداشش ويد مصرف ميكنن كه حالا از وقتى جدا شديم شنيدم اونم ميكشه
ما تمام خانواده امريكا هستيم و تمام خانواده اونا
من باعث دعوا نشدم هميشه يه سرى بحث ها كوچيكى بود كه اخرم با كرسى نشستن حرفش انجام ميشد
خيلى شوك بدى بود جدايى چون ١٪ هم فكرشو نميكردم
من اينجا چنتا مشاور ايرانى رفتم كه حرفاشون بيشتر نا اميدم ميكرد تا اميدوار
من هر ٤٥مين ١١٠$ دادم اما فايده نداشت ادامه ندادم
و راستش وقتشم ندارم اما شبا فكر و خيال روانيم كرده
سلام
1-چرا پیش مشاور غیر ایرانی نمیرید ؟ توی كاليفورنيا چند تا از اشناهامون هستند مشکل خانوادگی داشتند پیش مشاور غیر ایرانی رفته بودند راضی بودند و جواب گرفته بودند --
اگه خواستید بفرمایید تا ادرشو و تلفونش را براتون پیدا کنم
معمولا اونجا ایرانی ها از هم فاصله میگیرن و سعی میکنن که کاراشون را با غیر ایرانی انجام بدن ،شما چه طور شد پیش ایرانی رفتید ؟
3-توی امریکا که --وید --کشیدن در حد کم توی این سن خیلی رواج داره و مثل سیگار کشیدن میمونه اما خوب زیادش را هم بد میدونن
4-نسبت به سنتون خوب مدیریت میکنید
5-مطمئن هستید که خودتون هیچ خطایی انجام ندادید که باعث بحث و دعوا بشه ؟
6-شما چند جلسه پیش مشاور رفتین ؟
7-میشه در مورد بحث های کوچیکتون توضیح بدین و بگین شوهرتون چه طوری اخر کار با كرسى نشستن حرفش انجام ميشد
8-هنوز هم دوسش دارید ؟