لی رضا جان!دگیر زدی به کوچه علی چپ!!چرا؟؟؟؟چون این مطلب طولانی را سه بار در تالار گذاشته ای!!!!!!!!!!!!!
اون وقت به من می گویی که عصبانیم یا با عصبانیت مطالبت را می خوانم!!!!!!!؟؟؟؟؟
الانم خوابم می آید،اگر عمری بود،فردا گفتگو را پی می گیرم؛
تشکرشده 926 در 486 پست
لی رضا جان!دگیر زدی به کوچه علی چپ!!چرا؟؟؟؟چون این مطلب طولانی را سه بار در تالار گذاشته ای!!!!!!!!!!!!!
اون وقت به من می گویی که عصبانیم یا با عصبانیت مطالبت را می خوانم!!!!!!!؟؟؟؟؟
الانم خوابم می آید،اگر عمری بود،فردا گفتگو را پی می گیرم؛
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)