لی رضا جان!دگیر زدی به کوچه علی چپ!!چرا؟؟؟؟چون این مطلب طولانی را سه بار در تالار گذاشته ای!!!!!!!!!!!!!
اون وقت به من می گویی که عصبانیم یا با عصبانیت مطالبت را می خوانم!!!!!!!؟؟؟؟؟
الانم خوابم می آید،اگر عمری بود،فردا گفتگو را پی می گیرم؛