به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 2 از 7 نخستنخست 1234567 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 20 , از مجموع 64
  1. #11
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 16 تیر 94 [ 17:55]
    تاریخ عضویت
    1391-10-29
    نوشته ها
    128
    امتیاز
    3,271
    سطح
    35
    Points: 3,271, Level: 35
    Level completed: 48%, Points required for next Level: 79
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience PointsTagger First Class
    تشکرها
    195

    تشکرشده 268 در 91 پست

    Rep Power
    31
    Array
    مردی که اینقد منفعل باشه و پا روی خط قرمزاش بزاره به مرور جذابیت خودشو از دست میده.خانوم ها نیاز دارن گاهی مردشون باهاشون مخالفت کنه.قاطعیت داشته باشه.نه اینکه هرچی خانوم گفت بگه چشم.

  2. 9 کاربر از پست مفید tanin-91 تشکرکرده اند .

    Eram (پنجشنبه 02 مرداد 93), mordad (پنجشنبه 26 تیر 93), pasta (یکشنبه 29 تیر 93), redalatkhah (شنبه 28 تیر 93), salehe92 (پنجشنبه 26 تیر 93), فرهنگ 27 (پنجشنبه 26 تیر 93), واحد (چهارشنبه 08 مرداد 93), معاون کلانتر (پنجشنبه 26 تیر 93), مصباح الهدی (پنجشنبه 26 تیر 93)

  3. #12
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    شنبه 23 تیر 03 [ 15:03]
    تاریخ عضویت
    1392-11-03
    نوشته ها
    432
    امتیاز
    14,179
    سطح
    77
    Points: 14,179, Level: 77
    Level completed: 33%, Points required for next Level: 271
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialOverdriveTagger First ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    2,639

    تشکرشده 1,769 در 422 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    74
    Array
    آقا سعید خودتون رو سرزنش نکنید ... کسی شما را مقصر نمیداند
    من احساس میکنم شما مسائل را سطحی بررسی میکنی ولی دوستان راهنمایی های عمقی دارند ...
    این که شما سریعا تغییر نظر میدی و به خاطر همسرت کوتاه میای درست نیست ...
    شما برای کسب آرامش ازدواج میکنی و گذشتن از خواسته قلبی و نادیده گرفتن اعتقادات قلبی شما شاید در کوتاه مدت مسایل شمارو حل کنه ولی در آینده مانع از ایجاد آرامش و همچنین سلب آرامش در شما و همسرتون میشه
    متقابلا برای همسرتون هم همین حالت رو داره ...
    بهتره قبل از عقد راجع به همه این موارد با هم به تفاهم برسید و مشکلاتتون رو با مباحثه حل کنید در غیر این صورت بعد از عقد و ازدواج رسمی حل اینگونه مسائل انرژی زیادی از شما خواهد گرفت ....
    موفق باشی
    آدمک آخر دنیاست بخند
    آدمک مرگ همین جاست بخند
    دست خطی که تورا عاشق کرد، شوخی کاغذی ماست بخند
    آن خدایی که بزرگش خواندی، به خدا مثل تو تنهاست بخند ...

  4. 10 کاربر از پست مفید terme00 تشکرکرده اند .

    mordad (پنجشنبه 26 تیر 93), pasta (یکشنبه 29 تیر 93), redalatkhah (شنبه 28 تیر 93), salehe92 (پنجشنبه 26 تیر 93), tanin-91 (پنجشنبه 26 تیر 93), فرهنگ 27 (پنجشنبه 26 تیر 93), واحد (چهارشنبه 08 مرداد 93), مصباح الهدی (پنجشنبه 26 تیر 93), آرام دل (پنجشنبه 26 تیر 93), آزرم (پنجشنبه 26 تیر 93)

  5. #13
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    جمعه 30 آبان 04 [ 23:57]
    تاریخ عضویت
    1393-3-04
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    712
    امتیاز
    22,558
    سطح
    93
    Points: 22,558, Level: 93
    Level completed: 21%, Points required for next Level: 792
    Overall activity: 22.0%
    دستاوردها:
    SocialOverdriveTagger First Class10000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    3,895

    تشکرشده 2,704 در 676 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    142
    Array
    سعید جان سلام و طاعاتت قبول

    باز خامی کردی چادر بهانه کردی قدرتتو به همسرت ثابت کنی پسر خوب بزار پات به حجله برسه بعد گربه رو بکش

    شوخی کردم چطوری خوبی ارتباطت گویا بهتر شده هنوز هیچی نشده امر و نهی هم میکنی

    من نظر مصباح خانم برام قابل احترام در معیار اصلی تصمیم با شماست و احساسی جلو نرو منطقی باش

    ولی از طرف دیگه با ترمه خانم موافقم ببینید پوشش تو هر دهه متفاوت چه برا اقایون چه برا خانمها به نظر من زات آدم باید پاک و خالص باشه ولی معنای حرف من برداشت حجاب نیست اصل قضیه و احکام اولیه پا برجاست

    میشه تو بعضی مهمونیها با چادر شرکت کرد و تو بعضی با مانتو البته ما مدل های مانتوهای خوبی داریم والان در سطح دانشگاها و شغلهای دولتی مثل بانکها و مهماندارها داره استفاده میشه و حجاب خوبی داره
    در کل به شخصیت معنوی خانمت برمیگرده دخترا خونه پدرشون چادریا خونه شوهرشون میخوان کمی آزادتر باشن دختر همون دختره شک نکن
    سعید چون تو هم احساسی هستی سر به سر نامزدت نذار قهر میکنه میای پس می افتی تو تالار کاری هم نمیشه کردا وخودت درد میکشی نامزدت ندید دختر خانمیه خودتم میدونی یه چیز دیگه خودتم دست پایین نگیر قرور زیادش خوب نیست ولی خودتو نگهدار
    اگه خواستی صحبتی با خانمت داشته باشی دستور نده با زبون واحترام باشه وبگو برا من اینچیزا ارزش داره و ازاون بخواه بگه تورو چه جوری دوست داره با چه لباسی ؟
    .بدرود

  6. کاربر روبرو از پست مفید parsa1400 تشکرکرده است .

    mordad (پنجشنبه 26 تیر 93)

  7. #14
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 07 آبان 03 [ 09:35]
    تاریخ عضویت
    1392-12-19
    نوشته ها
    464
    امتیاز
    15,482
    سطح
    80
    Points: 15,482, Level: 80
    Level completed: 27%, Points required for next Level: 368
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger First ClassSocialVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    1,324

    تشکرشده 1,336 در 399 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    72
    Array
    ببینید من خودم یک دخترم و چادری هم نیستم و به نظرم میشه با مانتو و روسری هم حجاب را رعایت کرد. و به نظرم هیچ وقت با اجبار به نتیجه مطلوب و واقعی نمی رسیم.
    اگه در کنار امر به معروف سعی کنید اطلاعات و شناخت ایشون و خودتون را بیشتر کنید بهتر نتیجه می گیرید. و به طور کلی مهربانی و دوستی بیشتر نتیجه میده.

    ولی موضوع مهمتر اینه که شما به طور کلی سریع از موضع تون کوتاه نیاید.
    من با دیکتاتوری مخالفم و اعتقاد دارم که دو طرف باید به نظر همدیگه احترام بذارند. و اینکه به نظر ایشون احترام میذارید خوبه ولی تا کجا؟ حاضرید از انچه که بهش اعتقاد دارید هم کوتاه بیاید؟ (به طور کلی و نه فقط موضوع چادر.) ان وقت این کوتاه امدن باعث دلخوری شما نمیشه؟ در باطن چه قدر ناراحت هستید که بروز نمیدید؟ ان وقت تا کی حاضرید تحمل کنید؟
    ببیند رعایت احترام و حقوق یکدیگر یک موضوع، پای بندی به اعتقادات و افکار خود نیز یک موضوع.
    اینکاری که شما الان می کنی احترام به نظر ایشون نیست.... ندیدن حقایق برای رسیدن به ایشون.....
    ضمنا ایشون هم باید به نظر شما احترام بذاره..... و نه فقط شما یک طرفه.....
    اول باید ببینید که واقعا مناسب هم هستید ..... تا بعد هر دو بتونید بدون دلخوری به حقوق همدیگه احترام بذارید....

    من کلا شخصیتم این جوریه
    شما دو نفری مشاوره ازدواج رفتید؟

    دوستان تازه فهمیدید من احساساتیم.؟؟؟؟؟؟؟؟؟اینکه مثه روز روشنه
    شما خودتون کی متوجه شدید؟ تا حالا برای به تعادل رسوندنش کاری کردید؟
    نظر شما درباره احساسی بودن چیه؟ به نظرتون خوبه؟


    «آرامش» وقتی به سراغت می آید که «تلاش» کرده باشی.

    « من در رقابت با هیچ کس جز خودم نیستم، هدفم مغلوب نمودن اخرین کاری است که انجام داده ام. »

    « مهم انجام وظیفه است، نه نتیجه »

    http://www.hamdardi.net/imgup/5471954c9081a134ec.jpg

    ویرایش توسط salehe92 : پنجشنبه 26 تیر 93 در ساعت 16:48

  8. 7 کاربر از پست مفید salehe92 تشکرکرده اند .

    asemaneabi222 (جمعه 27 تیر 93), mordad (پنجشنبه 26 تیر 93), pasta (یکشنبه 29 تیر 93), redalatkhah (شنبه 28 تیر 93), reihane_b (پنجشنبه 26 تیر 93), فرهنگ 27 (جمعه 27 تیر 93), مصباح الهدی (پنجشنبه 26 تیر 93)

  9. #15
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 09 اسفند 95 [ 00:12]
    تاریخ عضویت
    1393-1-25
    نوشته ها
    152
    امتیاز
    4,004
    سطح
    40
    Points: 4,004, Level: 40
    Level completed: 27%, Points required for next Level: 146
    Overall activity: 63.0%
    دستاوردها:
    1000 Experience Points1 year registeredTagger First Class
    تشکرها
    223

    تشکرشده 333 در 122 پست

    Rep Power
    34
    Array
    سلام دوست عزیز.به نظرتون با کوتاه اومدن بیشتر دل نامزدتونو میبرید؟من فکر نمیکنم مرد باید کمی قاطعیت داشته باشه.حالا با مانتو هم میشه تا حدودی حجاب کامل داشت اما بحث رقصیدن هضمش برای شما سخته چرا میخای کنار بیای؟صرف دوست داشتن؟شما الان نامزدید و هم شما و خانومتون سن کمی دارید پس احساسات بیشتری به شما حاکمه تا منطق اما وقتی ازدواج کردید این اختلافات کوچیک که همسرانو از هم دور میکنه.شما حرفتو زدی پس صبر کن تا جواب ایشونو بشنوی راجب اولویت های ازدواج بیشتر کن فاصله عشق تا بیتفاوتی نفرت زیاد نیس پس سعی کن منطقیتر تصمیم بگیر خانومت تو سنی هست که تاثیر پذیری زیادی از محیط داره.محکم تر عمل کنید شما نمیتونید ایشون امر ونهی کنید شخصیتشون هنوز کامل نشده سنگارو وا بکنید شاید فردا خیلی راحتتر بخاد راجب مسائل دیگه رفتار کنن.موفق باشی

  10. 3 کاربر از پست مفید mordad تشکرکرده اند .

    parsa1400 (جمعه 27 تیر 93), reihane_b (پنجشنبه 26 تیر 93), مصباح الهدی (پنجشنبه 26 تیر 93)

  11. #16
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 20 اسفند 04 [ 07:35]
    تاریخ عضویت
    1392-1-05
    محل سکونت
    خانه سبز
    نوشته ها
    1,631
    امتیاز
    30,623
    سطح
    100
    Points: 30,623, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassOverdriveSocialVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    5,037

    تشکرشده 6,499 در 1,515 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    269
    Array
    من برام یه سوالی پیش اومده.

    به نظرتون یه دختر 15 ساله هنوز نباید بازی کنه؟
    من خودم 15 سالگیم یادم میاد خیلی بچه بودم. اصلا از نظر اعتقادی و حجاب و این ها نمی گم ها!(چون از اول همین جوری بودم.) از این نظر دارم می گم که من اون موقع اصلا نمی فهمیدم آدم باید برای چی ازدواج کنه! هدف ازدواج چیه و...
    اون موقع انتخاب نمی تونستم بکنم. اگر انتخاب می کردم قطعا از روی منطق و... نبود .بعد ممکن بود پشیمون بشم.
    شاید دختر خوب و باهوشی محسوب می شدم ولی قطعا همسر خوبی نمی شدم.

    می گم شاید این ازدواج شما از اساس تو این سن اشتباه باشه. این احتمال هم باید بررسی بشه.
    تو تهران که دختر 15 ساله باید بازی کنه.من که اون موقع ها به فکر مدرسه، بازی و... بودم. ازدواج را نمی فهمیدم.

    الان هم انگار از نظر قاونی ازدواج زیر 18 سال ممنوعه و شناسنامه های بچه های جدید زیر 18 سال صفحه مربوط به ازدواج را نداره.
    دوستان این موضوع واقعیت داره؟
    اگر روزی ،محبت کردی بی منت، لذت بردی بی گناه ، بخشیدی بی شرط
    بدان آن روز را واقعا زندگی کرده ای


    یا ضامن بی ضامن ها...!!!

    حسرت کرب و بلا در دل من پنهانیست؛
    من ندانم که چه اندازه ز عمرم باقیست؛

    کربلا گر نشدم دعوت، از این بار گناه،
    ضامن من بشود ضامن آهو کافیست؟



    با توکل بر خدای متعال:محکم، با امید و با انگیزه

  12. 6 کاربر از پست مفید مصباح الهدی تشکرکرده اند .

    asemaneabi222 (جمعه 27 تیر 93), mordad (جمعه 27 تیر 93), redalatkhah (شنبه 28 تیر 93), terme00 (پنجشنبه 26 تیر 93), فرهنگ 27 (جمعه 27 تیر 93), واحد (چهارشنبه 08 مرداد 93)

  13. #17
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 20 اسفند 04 [ 07:35]
    تاریخ عضویت
    1392-1-05
    محل سکونت
    خانه سبز
    نوشته ها
    1,631
    امتیاز
    30,623
    سطح
    100
    Points: 30,623, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassOverdriveSocialVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    5,037

    تشکرشده 6,499 در 1,515 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    269
    Array
    در ضمن آقا سعید من موافقم که خوبه آدم با احساس خوب و پذیرش قلبی حجاب را بپذیره!
    شما می تونید به نامزدتون کتاب ( چرا حجاب) شهید مطهری را هدیه بدین که خیلی عالیه.

    همین طور پیشنهاد می دم کلیپ زیبای زیر را اول براش بفرستین. که زیبایی و لطافت این کلیپ آدم را به فکر می اندازه و می تونه برای اول کار نامزدتون را از جبهه گیری در مورد این مساله دور کنه.2 دقیقه هم بیشتر نیست.توصیه می کنم که همه دوستان این کلیپ را ببینند.
    اسم کلیپ هست: شما با حجاب چه شکلی هستید؟

    نشون می ده که یه جا هست و تابلویی زدن که می گه : شما با حجاب چه شکلی می شید؟
    بعد زنان غیر مسلمان که تا حالا حجاب را امتحان نکردند برای امتحان و کنجکاوی میان و حجاب را امتحان می کنند و بعد از حجاب گرفتن ناگهان تصویر خودشون را تو آینه می بینند و حس جدیدی را تجربه می کنند! که خیلی جالبه!
    و حتی به نظر من زیبا تر و معصوم تر هم می شن! و خودشون می گن حجاب براشون حس خوبی داشته!

    اگر روزی ،محبت کردی بی منت، لذت بردی بی گناه ، بخشیدی بی شرط
    بدان آن روز را واقعا زندگی کرده ای


    یا ضامن بی ضامن ها...!!!

    حسرت کرب و بلا در دل من پنهانیست؛
    من ندانم که چه اندازه ز عمرم باقیست؛

    کربلا گر نشدم دعوت، از این بار گناه،
    ضامن من بشود ضامن آهو کافیست؟



    با توکل بر خدای متعال:محکم، با امید و با انگیزه

  14. کاربر روبرو از پست مفید مصباح الهدی تشکرکرده است .

    parsa1400 (جمعه 27 تیر 93)

  15. #18
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 30 خرداد 94 [ 14:17]
    تاریخ عضویت
    1393-3-08
    محل سکونت
    یزد
    نوشته ها
    211
    امتیاز
    2,211
    سطح
    28
    Points: 2,211, Level: 28
    Level completed: 41%, Points required for next Level: 89
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Overdrive1000 Experience PointsTagger First Class1 year registered
    تشکرها
    262

    تشکرشده 312 در 141 پست

    Rep Power
    35
    Array
    سلام دوستان.از حسن توجهتون ممنون.اگه جواباتون رو سریع ندادم ببخشید آخه بیشتر از سه تا پست نمی تونم بزارم .
    خب الآن قصد دارم جواب تک تک سوالاتتونو بدم تا وضعیت منو بهتر درک کنید و در نتیجه مشاوره هاتون بهتر باشه.قبلا از همه تشکر می کنم.

    ترمه خانوم.سلام.پرسیده بودید که نامزدت قبل از اینکه با شما نامزد کنه تو مهمونیایی که نا محرم حضور داره می رقصید؟باید بگه که خیر.اصلن من تا حالا رقصشو ندیده بودم.بار اول بود واسه همینم اینقد تعجب کردم.از دختری مثه اون بعید بود.وگرنه واسه اون دختر فامیلمون که اول شروع کرد به رقصیدن اینقد تعجب نکردم آخه خیلی واسه اون بعید نبود.اون دختره که میگم تازه ازدواج کرده.اصلن چادری هم نیست.اکثر دخترای فامیلمون چادری نیسن.فکر کنم واسه همینم هست که نامزدم می خواد چادرشو بزاره زمین.

    سپیده تاریک خانوم
    از شما هم ممنونم بابت نظرتون.گفتید که همین که نظرتو بهش گفتی کافیه.منم موافقم .هنوز خیلی سنش کمه.باید بهش فرصت بدم.گفته بودید مجبورش هم نکن.اینو که باید بگم عمرا.اصلن تو اخلاقم نیست.مگر موارد خیلی خیلی نادر که خیلی عصبی باشم که اونم بعدش پشیمون می شم.اصلن به نظر من کار زوری اصلن ارزشی نداره.انجام کار باید با بصیرت باشه نه اجبار.

    مهستی خانوم از نظر شما هم ممنون.
    راستش بد زدی تو پرم.اضلن یه لحظه از خودم نا امید شدم.شوخ کردم.واقعا از اینکه اینقد موشکافانه شخصیت منو تحلیل کردی ممنونم.راستش بیراه هم نمی گی.بچه که هستم.ولی یه خرده از اطلاعاتت در مورد من اشتباهه .نامزد من فقط دو بار رفته مشاوره.اونم نه تخصصی.یعنی از مشاور مدرسشون مشاوره گرفته.اونم فقط دو بار و نه برنامهریزی شده.پس خیلی رو مشاور حساب نکن.احساسی هستم ولی اینکه گفتی در مورد دختر خالت با خشونت نظر می دی عمرا قبول ندارم.خوبه راه به راه دارم قربون صدقه اش می رم وگرنه اون وقت چی می گفتی دیگه.دوستان همدردی من جونم واسه نامزدم در میره.از این بیشتر دیگه مهستی خانوم.امان از دست شما زنا.نوشتی که تو نمی تونی در باره عقد و حجاب و ابراز علاقه نسبت به خودت،نامزدت رو مجبور کنی.من قبلا هم گفتم من نمی خوام به هیچ.کاری مجبورش کنم.ولی خب دلم می هواد اونم زیاد دوسم.داشته باشه.به خدا هر کاری هم می کنم واسه همینه.واسه اینه که خوش بختش کنم.مهستی جان برام نوشتی که وقتی ریز و درشت رفتارهای این آدم،از نحوه حضورش در جمع تا برخورد هاش با شخص شما باعث ناراحتیتون میشه دوست داشتن معنایی نداره.باید بگم که شما از کجا فهمیدی ریز و درشت کاراش منو ناراحت می کنه؟؟؟؟؟؟؟من عاشق کاراشم اصن اخلاقو منشش منو شیفته خودش کرده ولی گیر من فقط همین رقصیدنشا.با بقه کاراش مشکلی ندارم آخه.در جواب سوال آخرتون هم باید بگم که من اگه دویست سالمم بشه فقط همین دخترو می خوام.من یه آدم احساسیم و تموم این احساسم فقط واسه همین دختره.حتی اگه با هم ازدواج نکنیم به هیچ وجه به هیچ دختر دیگه ای فکر نمی کنم.ایشون اولین دختر زندگی من هست آخریش هم هست.در این مورد هم صحبت نکنید که به هیچ کس ربطی نداره حتی شما دوستان عزیزم.دوستان واقعا عزیزم.

    - - - Updated - - -

    معاون کلانتر جان.گفته بودید به فکر تغییر دادن شخصیت و طرز تفکر همسرت در آینده و در دوران پس از ازدواج نباش و با این بهانه باهاش ازدواج نکن.معون جان آخه واسه بهانه به این کوچیکی ازش دل بکنم.من فقط نمی خوام واسه نامحرم برقصه.همین.واسه این اختلاف نظر ولش کنم.خنده دار نیست.در ضمن توجه داشته باش که من بعد این دختر نمی تونم زندگی کنم.




    مصباح الهدی جان از شما هم واقعا ممنونم.
    شما می گید نامزدت بچست.مهستی خانوم می گن تو یچه ای.نامزدت خیلی هم عاقل و پخته است.الآن من و نامزدم شدیم عین دو تا علامت سوال.گیجم کردید.مصباح جان اشتباه نکن.نامزدم حجاب داشت و رقصیید .دیگه تا این حد که بی بند و بار نیسیم.می دونین تزش چیه؟می گه اینا فامیلمونن.غریبه که نیسن و این حرفا.پرسیدین که تو دوران خواستگاری با هم صحبت کردین در باره معیار هاتون یا نه؟باید بگم ما هنوزم بعد شش ماه باهم درست جسابی حرف نزدیم.من از رو سابقه اش انتخابش کردم.چیزایی کا ازش دیده بودم.من بعضی وقتا شبا خونه اونا می خوابم.یعنی تا این حد نزدیکیما.معیارهام خدا هست و نامزدم.نه که بخوام اونو همسنگ خدا قرار بدم بلکه دلم می خواد اون دنیا دستش و بگیرمو سر افراز برم پیش خدا .و اهل بیت.بگم این زنمه.یه تار موشو به صد تا حوری نمی دم.دلم می خواد اون دنیا هم با هم باشیم به توصیتون عمل می کنم.سعی می کنم قانعش کنم بریم پیش یه مشاور.




    شیما خانوم از شما هم ممنون.گفته بودید با سیاست باهاش رفتار کن و دستور نده.چشم.اون حرفایی رو که گفتید بهش بگو قبلا بهش گفته بودم. ولی جواب داد که من کلا شخصیتم این جوریه.می دونید چه فکری می کنه؟فکر میکنه حالا اون عند حال و حوله و من یه آدم پخمه و منزوی.ولی نه به خدا .منم حال و صفا سیتی رو دوس دارم ولی کنترل شده.گفتید بهش بگم با حجاب خوشکل تره.خب من نمی تونم بهش دروغ بگم.بدون حجاب خوشکل تره.ولی چی کار کنم دستور خدا و پیغمبره.نمی خوام شرمندشون باشم.آخه زن که حجابشو نگه نداره و برقصه ننگش واسه مردشه.




    در مورد تاپیک دومم که همتون نسبت بهش جبهه گرفتید که چرا از خواستت سریع پایین اومدی.در واقع می خواستم شما رو امتحان کنم و هدفم این بود که بفهمید تو این قضیه واقعا حق با منه.بعضی از دوستان کلا این ازدواجو غلط دونستن که باید بگم عمرا من این دختررو ول کنم.اصلن آقا من احساسیم.زنمم می خوام.به هیچ کسم.ربط نداره
    شوخی کردم.ولی لطفا تو دلمو خالی نکنید دیگه.بازم لطفا نظر بزارید. و یه راه حل اساسی بدید

  16. #19
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 14 اسفند 93 [ 02:11]
    تاریخ عضویت
    1393-3-10
    نوشته ها
    187
    امتیاز
    1,518
    سطح
    22
    Points: 1,518, Level: 22
    Level completed: 18%, Points required for next Level: 82
    Overall activity: 11.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class3 months registered1000 Experience Points
    تشکرها
    100

    تشکرشده 352 در 135 پست

    Rep Power
    31
    Array
    خودم تو 15سالگی حجاب برام معنی نداشت ، تازه تو سن24 سالگی دارم کم کم میفهمم ، شما نظراتت رو بگو کسی نگفت از خواستت کوتاه بیای ، ولی درست و با محبت و علاقه که مثلا میخوام حس کنم فقط مال خودمی و دوس ندام نگاه بد روت باشه و ازینجور چیا بگو ، نه تحمیل و اجبار . اصل موضوع سن شما ۲نفره که برام خیلی جالبه که چطور تو این سن میخواین زندگی مشترک رو شروع کنید ، واقعا نیاز به تجربه بیشتر و پختگی دارین که لازمش گذشت زمانه ، در هرصورت امیدوارم خوشبخت و از همه مهمتر متعهد به زندگیتون باشید...

  17. #20
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 30 خرداد 94 [ 14:17]
    تاریخ عضویت
    1393-3-08
    محل سکونت
    یزد
    نوشته ها
    211
    امتیاز
    2,211
    سطح
    28
    Points: 2,211, Level: 28
    Level completed: 41%, Points required for next Level: 89
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Overdrive1000 Experience PointsTagger First Class1 year registered
    تشکرها
    262

    تشکرشده 312 در 141 پست

    Rep Power
    35
    Array
    سلام.دوستان با توجه به توضیحاتی که دادم نظر دیگه ای ندارید؟


 
صفحه 2 از 7 نخستنخست 1234567 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. من شوهر از کجا بیارممممممممممممم؟؟؟؟
    توسط بیتا الف در انجمن سایر سئوالات مربوط به ازدواج
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: یکشنبه 21 تیر 94, 18:31
  2. با بدبینیم چکار کنم؟؟؟؟
    توسط آرام 91 در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: دوشنبه 23 مرداد 91, 00:06
  3. چطور میشه فراموشش کرد؟؟؟؟
    توسط صدف سدنی در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 10
    آخرين نوشته: سه شنبه 10 مرداد 91, 12:51
  4. چطور خانوادمو برای ازدواج راضی کنم؟؟؟؟
    توسط sarina در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: دوشنبه 02 مرداد 91, 22:07
  5. با این همه بحث چی کار کنم؟؟؟؟
    توسط sareh.s در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 9
    آخرين نوشته: سه شنبه 05 اردیبهشت 91, 14:25

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 01:48 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.