عزیزم منم یه وقتایی همینجوری میشم پیش بینی کردم که اگه آدم نظردیگران براش خیلی بیش ازحدمهم باشه وهمش درپی دیگرتاییدی باشه دچارسردرگمی ودودلی میشه یااینجوری بگم بخوادهمیشه
بالاترازبقیه باشه وسرتر،توهمه چی که میخره پشیمون میشه چون به جای اینکه
اول ببینه دل خودش چی میپسنده
وچی براش مناسب تره همش فک میکنه که اگه من اینوبخرم بپوشم درنظرفلانی چجوری میشم ! همین میشه که جنسی که انتخاب کرده به دلش نمیشینه چون همون موقعی که خریدش به دل خودش زیادتوجهی نکرده .![]()









علاقه مندی ها (Bookmarks)