به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 4 از 5 نخستنخست 12345 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 31 تا 40 , از مجموع 41
  1. #31
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    جمعه 10 مرداد 93 [ 16:59]
    تاریخ عضویت
    1393-4-29
    نوشته ها
    3
    امتیاز
    30
    سطح
    1
    Points: 30, Level: 1
    Level completed: 60%, Points required for next Level: 20
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    7 days registered
    تشکرها
    14
    تشکرشده 5 در 1 پست
    Rep Power
    0
    Array
    ممنون از همه دوستان عزیز
    ما تو یه شهر کوچیک زندگی میکنیم و احتمالا اگه دختری اینجا بازاریاب بشه همه چشاشو در میارن.والا آخرین باری که قالی بافتم پارسال تابستون بود که 120 تومن برام به فروش رفت نمیدونم چرا تو شهرای شما انقد می ارزه؟
    فرشته اردیبهشت عزیز احتمالا پست 4 منو نخوندی،من با ساعتی 2000 تومن تدریس کردم اونم تو هفته 5-6 ساعت،اونوقت شما میگین من به فکر تدریس دانشگاهی هستم واسه همین بیکارم؟
    جدیدا دنبال اینیم که یه مغازه باز کنیم ولی هرجا رفتیم ماهی 2-3 میلیون میخواد با پول پیش،واقعا این مبلغ برامون فراهم نیست البته هنوز ناامید نشدیم و دنبالشیم
    خواهرم با کلی سختی 30 تا دانش آموز پیدا کرد واسه یه مهد،بعدش که مهد آماده ی کار شد خیلی راحت دانش آموزاشو گرفتن و به یه خانمی که اونجا آشنا داشت ،دادن
    واسه تدریس به آموزشگاههای خصوصی مراجعه کردیم ولی خیلی راحت گفتن تا فلان دبیر هست شما اصلا نباید به فکر تدریس باشین
    ایشالله شما دعا یادتون نمیره برای ما

  2. #32
    در انتظار تایید ایمیل ثبت نام
    آخرین بازدید
    دوشنبه 19 آبان 93 [ 11:18]
    تاریخ عضویت
    1392-3-26
    نوشته ها
    1,155
    امتیاز
    3,537
    سطح
    37
    Points: 3,537, Level: 37
    Level completed: 25%, Points required for next Level: 113
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Overdrive1000 Experience PointsTagger First Class1 year registered
    تشکرها
    153

    تشکرشده 2,575 در 920 پست

    Rep Power
    0
    Array
    حوزه های مشاوره - دانشگاه علم و صنعت ايران -
    شما این لینک را ببین. به نظر من نیاز به مشاوره اقتصادی دارید. لطفا این سایت را به صورت کامل مطالعه کنید و به قسمت ( پایگاه های مرتبط ) نیز سر بزنید. به نظر من با این مرکز و مراکز دیگری که در این سایت هست تماس بگیرید و راهنمایی بخواهید.

    به سایت رادیو اقتصاد سر بزنید و از برنامه های مرتبط با کسب و کار که روی سایت قرار دارد استفاده کنید.
    این لینک :
    پرتال شبكه راديويي اقتصاد:جستجوي برنامه ها

  3. کاربر روبرو از پست مفید نوروزیان. تشکرکرده است .

    shabe ghadr 2 (جمعه 10 مرداد 93)

  4. #33
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    جمعه 30 آبان 93 [ 11:17]
    تاریخ عضویت
    1393-1-10
    نوشته ها
    69
    امتیاز
    539
    سطح
    10
    Points: 539, Level: 10
    Level completed: 78%, Points required for next Level: 11
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 114 در 51 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سلام

    خواهران محترم، با توجه به اینکه در شهر کوچکی زندگی می کنید، هر کاری را نمی توانید در فضای حقیقی انجام دهید.
    اگر نمی خواهید در فضای مجازی کار بکنید، به نکات زیر توجه کنید:
    1- کاری که نمونه آن (مخصوصا نمونه موفق) وجود داشته باشد برای شما مناسب نیست، سعی کنید کاری پیدا کنید که بکر باشد و با توجه به شناختی که از روحیات همشهریان خود دارید مورد نیاز مبرم آنها باشد، مثلا در شهر ما نمونه ای نان محلی گران و پرطرفدار موجود هست که بعضی کارگاه های خانگی به صورت محدود آن را تولید می کنند و معمولا در مدت زمان کوتاهی تمام آن به فروش می رسد، نانی در اندازه 2.5 وجب با قیمت 2000 تومان.
    اما هیچ کس تا به حال به فکر تولید بیشتر و در سطح انبوه آن نیفتاده است.
    2- کارهای خدماتی چندگانه امروزه بسیار مورد نیاز و در عین جذاب و پرطرفدار است.

    یا مولا علی علیه السلام

  5. کاربر روبرو از پست مفید احمدعلی تشکرکرده است .

    shabe ghadr 2 (جمعه 10 مرداد 93)

  6. #34
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 19 مرداد 95 [ 15:24]
    تاریخ عضویت
    1393-1-24
    نوشته ها
    163
    امتیاز
    3,922
    سطح
    39
    Points: 3,922, Level: 39
    Level completed: 82%, Points required for next Level: 28
    Overall activity: 73.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    94

    تشکرشده 539 در 149 پست

    Rep Power
    43
    Array
    دوست خوبم سلام
    شاید من نتونم شرایط شمارو کامل درک کنم اما با بخش زیادی از نوشته هاتون ارتباط برقرار کردم...شاید کمتر کسی درک کنه که دنبال کار باشی و پیدا نکنی چقدر سخته.. من شرایطتو میفهمم خودم تا حدودی مثل شما بودم.. با این که از یه جای خوب مدرک ارشدمو گرفتم زمین و زمان دنبال کار بودم اما سخته.. اینایی که میگن کار زیاده باید بخواین شاید واقعا تو شرایط نبودن.. این که حتی دخترم باشی کار سخت تره چون اولش امنیت برای یه دختر مهمترین چیزه تو کار...اماا عزیزم اینا که فرمودین تو همه جا هست...اینکه حتی سر کار بری ممکنه یکی از اشناهوشونو بیارن بندازنت بیرون یا هر چی اما اینا هست کاری هم از دست ما بر نمیاد... ازدواجم واسه خودش دردسرایی داره که اولیش بخش مالیشه... پس تمرکزتو رو پیدا کردن کار بزار...من از خودم میگم شاید کمکی کرده باشم... عزیزم منم شاگرد اول بودم شاید 10 تا مقاله دارم و ... اما کسی رو واسه کار نداشتم اگرم بود فقط وعد وعید الکی..منتظر کسی نباشین.. واقعا هیچ کاری بد نیست واسه کسی تو شرایط ما...
    من خودم از ترجمه شروع کردم متنای تخصصی رشتم...با قیمت خیلی کم تایپ و حتی کارای دانشجو ها...شما کاغذای اگهی برای انجام کارای دانشجویی بزنین کافیه یه نفر بیاره ارزون حساب کنین بازم میاد منم اولش نا امید بودم اما واسه شروع خوبه... ویرایش مقاله ها ، حتی بخشای پایان نامه.. میتونین حتی تو اینترنت اگهی بدین..بعدشم من با یه کار ادرای ساده شروع کردم... خیلیام به ادم حرف میزنن مسخره کردن حتی گفتن این همه درس خونده ببین شده یه کارمند اداری ساده اما عزیزم کسی شرایط ادمو نمیتونه عوض کنه بذار بگن فامیل دوست هر کس...شما هم همین مثلا منشی مطب یا آموزشگاه این کارا هم شده فقط شروع کن بقیش درست میشه منم از همین چیزا شروع کردم الان خدارو شکر درامد دارم خیلی زیاد نیست اما حد اقل هزینه های خودم میشه اینم بگم من تازه اجاره خونه هم میدم... پس ناراحت نباش براتون دعا میکنم چون واقعا درک میکنم .... پناه بر خدا

    - - - Updated - - -

    دوست خوبم سلام
    شاید من نتونم شرایط شمارو کامل درک کنم اما با بخش زیادی از نوشته هاتون ارتباط برقرار کردم...شاید کمتر کسی درک کنه که دنبال کار باشی و پیدا نکنی چقدر سخته.. من شرایطتو میفهمم خودم تا حدودی مثل شما بودم.. با این که از یه جای خوب مدرک ارشدمو گرفتم زمین و زمان دنبال کار بودم اما سخته.. اینایی که میگن کار زیاده باید بخواین شاید واقعا تو شرایط نبودن.. این که حتی دخترم باشی کار سخت تره چون اولش امنیت برای یه دختر مهمترین چیزه تو کار...اماا عزیزم اینا که فرمودین تو همه جا هست...اینکه حتی سر کار بری ممکنه یکی از اشناهوشونو بیارن بندازنت بیرون یا هر چی اما اینا هست کاری هم از دست ما بر نمیاد... ازدواجم واسه خودش دردسرایی داره که اولیش بخش مالیشه... پس تمرکزتو رو پیدا کردن کار بزار...من از خودم میگم شاید کمکی کرده باشم... عزیزم منم شاگرد اول بودم شاید 10 تا مقاله دارم و ... اما کسی رو واسه کار نداشتم اگرم بود فقط وعد وعید الکی..منتظر کسی نباشین.. واقعا هیچ کاری بد نیست واسه کسی تو شرایط ما...
    من خودم از ترجمه شروع کردم متنای تخصصی رشتم...با قیمت خیلی کم تایپ و حتی کارای دانشجو ها...شما کاغذای اگهی برای انجام کارای دانشجویی بزنین کافیه یه نفر بیاره ارزون حساب کنین بازم میاد منم اولش نا امید بودم اما واسه شروع خوبه... ویرایش مقاله ها ، حتی بخشای پایان نامه.. میتونین حتی تو اینترنت اگهی بدین..بعدشم من با یه کار ادرای ساده شروع کردم... خیلیام به ادم حرف میزنن مسخره کردن حتی گفتن این همه درس خونده ببین شده یه کارمند اداری ساده اما عزیزم کسی شرایط ادمو نمیتونه عوض کنه بذار بگن فامیل دوست هر کس...شما هم همین مثلا منشی مطب یا آموزشگاه این کارا هم شده فقط شروع کن بقیش درست میشه منم از همین چیزا شروع کردم الان خدارو شکر درامد دارم خیلی زیاد نیست اما حد اقل هزینه های خودم میشه اینم بگم من تازه اجاره خونه هم میدم... پس ناراحت نباش براتون دعا میکنم چون واقعا درک میکنم .... پناه بر خدا

  7. 5 کاربر از پست مفید ida bahrami تشکرکرده اند .

    sanjab (دوشنبه 30 تیر 93), sara 65 (دوشنبه 30 تیر 93), shabe ghadr 2 (جمعه 10 مرداد 93), فرهنگ 27 (دوشنبه 30 تیر 93), بابک 1369 (دوشنبه 30 تیر 93)

  8. #35
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 16 خرداد 05 [ 13:13]
    تاریخ عضویت
    1391-3-10
    نوشته ها
    1,581
    امتیاز
    42,128
    سطح
    100
    Points: 42,128, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassSocialOverdriveVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    6,384

    تشکرشده 6,950 در 1,499 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    330
    Array
    سلام دخترا
    چرا همه پست ها تو با دقت خونده بودم
    منظورم کلا تدریس بود حالا هرجا چه مدرسه چه دانشگاه رو گفتم .

    که فکرت رو فقط معطوف به این کار نکن به موقعیت های دیگه هم فکر کنید.
    صبا به لطف بگو آن غزال رعنا را که سر به کوه و بیابان تو داده ای ما را

  9. 2 کاربر از پست مفید فرشته اردیبهشت تشکرکرده اند .

    shabe ghadr 2 (جمعه 10 مرداد 93), نازنین2010 (چهارشنبه 01 مرداد 93)

  10. #36
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    دوشنبه 17 آبان 95 [ 15:15]
    تاریخ عضویت
    1391-2-26
    نوشته ها
    2,672
    امتیاز
    25,995
    سطح
    96
    Points: 25,995, Level: 96
    Level completed: 65%, Points required for next Level: 355
    Overall activity: 3.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassOverdriveSocialVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    6,844

    تشکرشده 7,555 در 2,378 پست

    Rep Power
    354
    Array
    شما تهرانید یا می تونید یا کارای دستی تون در حدی هست که بیاین جمعه بازار بفروشین؟
    شما اگه می تونین کارایی که بلدین رو بنویسین و. رشته هاتونو دوستان فکر می کنن راه پیدا کنن
    من نمی دونم چطوری فکر می کنین اگه ازدواج کنین همه چی حل میشه. شوهر خوبش خوبه. اما صرف ازدواج ممکنه مشکلات ادم بمونه حل نشه. همسر (چه مرد چهد زن) معمولا مثل خود ادمه و در حد و سطح خودمونه. مثلا در مورد تحصیلات در مورد خانواده و در مورد امور مالی. یعنی اگه الان مشکل مالی دارین ازدواج کنین هم احتمالا با کسی حواهد بود که همچنان نیاز به کار رو داشته باشین.
    ارایشگری خیلی خوبه مخصوصا که 5 نفرین اما هم هزینه کلاس می خواد هم زمان هم تمرین هم وسایل و خرج وسایل. شاید پدرتون راضی شه بعدا
    یه چیز دیگه اینکه حیطه علایق کاریتونم بنویسین اگه می تونین. مثلا ممکنه شما اصلا از شغلی مثل ارایشگری خوشتون نیاد و اصلا هم مهم نباشه که پدرتون راضی شه یا نه.
    الان همه اتون واقعا بیکارین یا کار می کنین اما شغل مناسبی نیست؟ مثلا می گین خیاطی کردین تدریس هم کردین. خوب کار کردین دیگه.
    موفق باشید

  11. 4 کاربر از پست مفید meinoush تشکرکرده اند .

    sanjab (دوشنبه 30 تیر 93), فرهنگ 27 (دوشنبه 30 تیر 93), نازنین2010 (چهارشنبه 01 مرداد 93), صبا_2009 (سه شنبه 31 تیر 93)

  12. #37
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    جمعه 07 شهریور 93 [ 02:52]
    تاریخ عضویت
    1393-4-01
    نوشته ها
    8
    امتیاز
    193
    سطح
    3
    Points: 193, Level: 3
    Level completed: 86%, Points required for next Level: 7
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class100 Experience Points31 days registered
    تشکرها
    56

    تشکرشده 13 در 6 پست

    Rep Power
    0
    Array
    من پنج بار براتون دعا می کنم

    شما هم دسته جمعی برای من دعا کنید

  13. کاربر روبرو از پست مفید آبان تشکرکرده است .

    mohammad6599 (چهارشنبه 01 مرداد 93)

  14. #38
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 24 آذر 00 [ 21:47]
    تاریخ عضویت
    1391-2-29
    نوشته ها
    421
    امتیاز
    12,188
    سطح
    72
    Points: 12,188, Level: 72
    Level completed: 35%, Points required for next Level: 262
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    662

    تشکرشده 635 در 275 پست

    Rep Power
    70
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط shabe ghadr 2 نمایش پست ها
    ممنون از همه دوستان عزیز
    ما تو یه شهر کوچیک زندگی میکنیم و احتمالا اگه دختری اینجا بازاریاب بشه همه چشاشو در میارن.والا
    آخرین باری که قالی بافتم پارسال

    تابستون بود که 120 تومن برام به فروش رفت نمیدونم چرا تو شهرای شما انقد می ارزه؟

    فرشته اردیبهشت عزیز احتمالا پست 4 منو نخوندی،من با ساعتی 2000 تومن تدریس کردم اونم تو هفته 5-6 ساعت،اونوقت شما میگین من به فکر تدریس دانشگاهی هستم واسه همین بیکارم؟
    جدیدا دنبال اینیم که
    یه مغازه باز کنیم ولی هرجا رفتیم ماهی 2-3 میلیون میخواد با پول پیش،واقعا این مبلغ برامون فراهم نیست البته هنوز ناامید

    نشدیم و دنبالشیم
    خواهرم با کلی سختی 30 تا دانش آموز پیدا کرد واسه یه مهد،بعدش که مهد آماده ی کار شد خیلی راحت دانش آموزاشو گرفتن و به یه خانمی که اونجا آشنا داشت ،دادن
    واسه تدریس به آموزشگاههای خصوصی مراجعه کردیم ولی خیلی راحت گفتن تا فلان دبیر هست شما اصلا نباید به فکر تدریس باشین
    ایشالله شما دعا یادتون نمیره برای ما

    برام جالبه که بچه ها هر چی میگن حرف شما همینه نمیشه نمیشه نمیشه
    چند روز قبل ترمه گرفتم برای اینکه روش سرمه کار کنم
    میدونید پارچه ترمه از قیمت این قالیچه شما بیشتر شد !!!!!!!! پارچه ترمه را که بادست نمی بافند با ماشین بافته میشه
    نمیدونم شما چی بافتید به هر حال خیلی تعجب کردم!!!!!!
    تازه من خودم سرمه دوزی هاش را انجام میدم
    120 قیمت یه مانتو هست قیمت یه شلوار مردانه قیمت یه پارچه ترمه خیییلی معمولی
    نمیدونم شاید 120 میلیون منظورت بوده و من متوجه نشدم


    تو شهری که شما زندگی میکنید کرایه مغاره 2-3میلیون تازه با پول پیش باشه احتمالا یه شهر بزرگه دیگه شهر کوچکی نیست
    شهر من یه شهر کوچک نیست ولی قیمت اجاره مغازه تو یه خیابان معمولی اینقدر نیست
    وقتی کرایه 2-3 میلیون است یعنی حداقل حداقل حداقل درامد این مغازه باید 4-6 میلیون باشه
    من نمیدونم تو شهر کوچکی که شما میفرمایید چطوره که قیمتها اینطور بالا هست !!!!!!!!!!!!!


    و در کل اینطور متوجه شدم که شما نیاز به دعا دارید
    و اصلا از کسی نخواسته اید راهنمایی تون کنه

    من براتون دعا میکنم و برای همه مجردهای دیگه
    امیدوارم خداوند همه دعاهایی که در حق شما می شود به اجابت برساند

    دوست ندارم کسی بیاد بحث بگیره من منظوری نداشتم فقط تعجب کردم همین و همین
    خدایا کمکم کن تا ایمان، نام و نان برایم نیاورد
    ویرایش توسط نازنین2010 : سه شنبه 31 تیر 93 در ساعت 14:19

  15. 3 کاربر از پست مفید نازنین2010 تشکرکرده اند .

    shabe ghadr 2 (جمعه 10 مرداد 93), فرهنگ 27 (چهارشنبه 01 مرداد 93), فرشته اردیبهشت (چهارشنبه 01 مرداد 93)

  16. #39
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 25 آبان 94 [ 22:07]
    تاریخ عضویت
    1391-12-18
    نوشته ها
    65
    امتیاز
    2,447
    سطح
    29
    Points: 2,447, Level: 29
    Level completed: 98%, Points required for next Level: 3
    Overall activity: 1.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    48

    تشکرشده 100 در 45 پست

    Rep Power
    0
    Array
    به نظر من به دوئیدن و تلاش نیست . خدا روزی هرکسو از قبل تعیین کرده .

    خود من زمانی که دوستام پی عروسک بازی بودن سر کار میرفتم . بعد اونا رفتن باشگاه من سرکار میرفتم . اونا بعد مدرسه میرفتن دختر بازی من سرکار میرفتم . اونا میرفتن استخر من سر کار میرفتم . اونا میرفتن شمال گردش من سرکار بودم.اونا رفتن دانشگاه من سرکار رفتم . اونا رفتن خدمت من سرکار رفتم . ووو

    و الان همشون خونه وماشین و زن و زندگی دارن و من اندر خم یک کوچه ام.

    خدا اگر بخواد یکی با یه پیامک ماشین 40 میلیونی میبره . یکی 60 سال هم کار کنه یه لباس نمیتونه بخره .

  17. کاربر روبرو از پست مفید soheil2 تشکرکرده است .

    shabe ghadr 2 (جمعه 10 مرداد 93)

  18. #40
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    جمعه 30 آبان 93 [ 11:17]
    تاریخ عضویت
    1393-1-10
    نوشته ها
    69
    امتیاز
    539
    سطح
    10
    Points: 539, Level: 10
    Level completed: 78%, Points required for next Level: 11
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 114 در 51 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سلام

    سایت تبیان جدیدا طرح آزمایش برای همسریابی را شروع کرده است. بد نیست نگاهی بیاندازید.
    البته اینکه تا چه حد این طرح صحیح و اصولی باشد را بنده نمی دانم اما به نظر بهتر از سایر سایت های همسریابی می رسد.

  19. کاربر روبرو از پست مفید احمدعلی تشکرکرده است .

    shabe ghadr 2 (جمعه 10 مرداد 93)


 
صفحه 4 از 5 نخستنخست 12345 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 04:27 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.