به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 9 , از مجموع 9

Threaded View

  1. #8
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 03 آبان 95 [ 19:37]
    تاریخ عضویت
    1393-1-03
    نوشته ها
    71
    امتیاز
    2,112
    سطح
    27
    Points: 2,112, Level: 27
    Level completed: 75%, Points required for next Level: 38
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    35

    تشکرشده 174 در 61 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط شیرین خانوم نمایش پست ها
    ممنون از پاسخ همتون
    صالحه عزیز دلیل حساسیتم اولش که میدونم خودم شاید زیاد حساس باشم و باید به گفته سایر دوستان حساسیتم رو کم کنم .بعدشم چیزاییه که دارم در جامعه میبینم عشو ه گری خانوما خود نماییهاشون و ....البته همسرم ادم مذهبی هست چشم چران نیست در کل خیلی ازش راضیم .
    سپیده تاریک من نگفتم که اصلن مشتری زن نداشته باشه عنوان پستم اینه که اغلب مشتریاش خانوم نباشن به قول خانم مصباح الهدی مثلا کیف و کفش زنونه نباشه .وگرنه همین الانشم در محل کارشون با خانوما سر و کار دارن .
    در ضمن شما درست میگی من باید حساسیتم رو کمتر کنم .مهارت خاصی نداره که به درد مغازه بخوره سرمایمونم گفتم هیچی نداریم البته میتونیم وام بگیریم مثلا در حد یه لوازم التحریریه خیلی ساده سرمایه این حدی میتونیم جور کنیم .
    هدی عزیزم اینو بگم که من همیشه از راهنماییهای شما به بقیه دوستان لذن میبرم ماشاالله خیلی فهمیده هستی .بعدشم نه عزیزم من هیچ موقع این حساسیتم را به همسرم نگفتم و نخواهم گفت یعنی اصلن روم هم نمیشه بگم اخه خودش خیلی مراعات میکنه اوایل ازدواج خیلی خیلی حساس بودم ولی به تدریج که شناختم بیشتر شد واز علاقش نسبت به خودم مطمئن شدم خیلی بهتر شدم (حالا نخندی بگی تازه این نسخه ارتقا یافتشه که اینجوریه ).
    اقای خاله قزی من دنبال شغل برای همسرم نیستم این میل خودشه و البته با همفکر ی همدیگه و برای کارش دلیل داره ما شرایط زندگی مون رو از همه جهات سنجیدیم مادی و معنوی و بعد این تصمیم گرفته شد . به هر حال ممنون از راهنماییتون
    شغل مردانه هست فقط مشکلش اینکه نیاز به سرمایه بیشتر داره یا نیاز به تخصص مثل ابزار فروشی ، وسایل ساختمان مثل شیرالات ، سرامیک و کاشی ، فروش لوازم برقی ، مغازه وسایل خودرو از تزئینات گرفته تا قطعات ، بنگاه ماشین و موتور ، لاستیک فروشی و . . .

    ولی کاری مثل لوازم تحریر نه نیاز به سرمایه زیاد و نه تخصص ویژه داره درضمن خود شما هم میتوانید در زمانی که همسرتون اداره تشریف دارن مغازه رو بچرخونید

    فقط اگر لوازم تحریر جای شلوغی باشه در زمان ابتدای مدرسه ها همسرتون باید مرخصی بگیرن یکی دو نفر دیگه هم بیارین کمکتون ( یکماه در لوازم تحریری بزرگی بودم تجربه کردم )

  2. 3 کاربر از پست مفید ذمانح تشکرکرده اند .

    khaleghezey (چهارشنبه 01 مرداد 93), فرهنگ 27 (چهارشنبه 01 مرداد 93), مصباح الهدی (چهارشنبه 01 مرداد 93)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 18:45 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.