
نوشته اصلی توسط
شیرین خانوم
ممنون از پاسخ همتون
صالحه عزیز دلیل حساسیتم اولش که میدونم خودم شاید زیاد حساس باشم و باید به گفته سایر دوستان حساسیتم رو کم کنم .بعدشم چیزاییه که دارم در جامعه میبینم عشو ه گری خانوما خود نماییهاشون و ....البته همسرم ادم مذهبی هست چشم چران نیست در کل خیلی ازش راضیم .
سپیده تاریک من نگفتم که اصلن مشتری زن نداشته باشه عنوان پستم اینه که اغلب مشتریاش خانوم نباشن به قول خانم مصباح الهدی مثلا کیف و کفش زنونه نباشه .وگرنه همین الانشم در محل کارشون با خانوما سر و کار دارن .
در ضمن شما درست میگی من باید حساسیتم رو کمتر کنم .مهارت خاصی نداره که به درد مغازه بخوره سرمایمونم گفتم هیچی نداریم البته میتونیم وام بگیریم مثلا در حد یه لوازم التحریریه خیلی ساده سرمایه این حدی میتونیم جور کنیم .
هدی عزیزم اینو بگم که من همیشه از راهنماییهای شما به بقیه دوستان لذن میبرم ماشاالله خیلی فهمیده هستی .بعدشم نه عزیزم من هیچ موقع این حساسیتم را به همسرم نگفتم و نخواهم گفت یعنی اصلن روم هم نمیشه بگم اخه خودش خیلی مراعات میکنه اوایل ازدواج خیلی خیلی حساس بودم ولی به تدریج که شناختم بیشتر شد واز علاقش نسبت به خودم مطمئن شدم خیلی بهتر شدم (حالا نخندی بگی تازه این نسخه ارتقا یافتشه که اینجوریه ).
اقای خاله قزی من دنبال شغل برای همسرم نیستم این میل خودشه و البته با همفکر ی همدیگه و برای کارش دلیل داره ما شرایط زندگی مون رو از همه جهات سنجیدیم مادی و معنوی و بعد این تصمیم گرفته شد . به هر حال ممنون از راهنماییتون
علاقه مندی ها (Bookmarks)