سلام برادر خوب جناب کوه.اگه اجازه بدید من چند تا چیزی رو که میدونم و یاد گرفتم بهتون بگم شاید به دردتون خورد.
ازدواج برای هر فرد چند تا امادگی رو لازم داره.از نظر من برای ازدواج باید از دوتاه را بگذری تا برسی بهش.اولی امادگی مادیه و دومی که به نظر من مهمتره امادگی جسمی و روحی شماست برای پذیرفتنش.یعنی نمیشه بگی خوب از نظر مالی اوکی بریم خواستگاری.باید چند تا سوال از خودتون بپرسید:
ایا من از نظر جسمی به ازدواج نیاز دارم؟
ایا از نظر روحی اماده ی پذیرفتن فردی در زندگیم هستم؟فردی که شاید در زندگیم از بقیه از درجه ی اهمیت بیشتری برخورداره؟
ایا می تونم تکیه گاه یکی دیگه باشم به غیر از خودم؟
و چند تا سوال دیگه ی که همشون از این جنسند.ایا شما احساس نیاز جنسی می کنید؟ایا احساس این رو دارید که تنها هستید و به کسی غیر از دوست یا خواهر و مادر احتیاج دارید؟کسی که متعلق به خودتون باشه؟
شما از نظر وضعیت اقتصادی تو مرحله خوبی هستید ولی اگه بخواید فقط به اون دقت کنید از بقیه ی چیزها جا می مونید.
مثلا برادر من تا 4 سال پیش کسی حق نداشت بهش بگه قصد ازدواج داره یانه.چون واقعا میگفت نیازی به ازدواج نداره ولی بعدش خودش ازمون خواست اگه دختر خوب میشناسیم بهش معرفی کنیم.وقتی رفت خواستگاری یه ماشیبن داشت با یه کاری که ماهی 800 درامد داشت.
ازدواج همینجوری که تو اسلام گفته یه محرکه برای ادم.چون شما وقتی احساس کنید یه نفر دیگه چشم امیدش به شماست تلاشتون بیشتر میشه و کارهایی رو میکنید که حتی تو مجردی فکرشم نمیکردید.
مثلا کی فکر میکنه یه دختر که تو خونه باباش ساعت ده صبح از خواب پامیشه تو خونه ی شوهرش 6 صبح پابشه تا به همسرش صبحونه بده؟
به نظرم باخودتون خلوت کنید و اون سوالها رو از خودتون بپرسید اگه جوابشون رو درست دادید و دیدید به ازدواج احتیاج دارید بگید یا علی و دست به کار شید از موانع اقتصادی نترسید چون خدا کمکتون میکنه.
از نظر یاد گیری هم میتونید مقالات مربوط به ازدواج و خواستگاری این سایت رو بخونید.کتابهایی در مورد رفتارهای خانم ها و طرز برخورد باهاشون بخونید.
- - - Updated - - -
سلام برادر خوب جناب کوه.اگه اجازه بدید من چند تا چیزی رو که میدونم و یاد گرفتم بهتون بگم شاید به دردتون خورد.
ازدواج برای هر فرد چند تا امادگی رو لازم داره.از نظر من برای ازدواج باید از دوتاه را بگذری تا برسی بهش.اولی امادگی مادیه و دومی که به نظر من مهمتره امادگی جسمی و روحی شماست برای پذیرفتنش.یعنی نمیشه بگی خوب از نظر مالی اوکی بریم خواستگاری.باید چند تا سوال از خودتون بپرسید:
ایا من از نظر جسمی به ازدواج نیاز دارم؟
ایا از نظر روحی اماده ی پذیرفتن فردی در زندگیم هستم؟فردی که شاید در زندگیم از بقیه از درجه ی اهمیت بیشتری برخورداره؟
ایا می تونم تکیه گاه یکی دیگه باشم به غیر از خودم؟
و چند تا سوال دیگه ی که همشون از این جنسند.ایا شما احساس نیاز جنسی می کنید؟ایا احساس این رو دارید که تنها هستید و به کسی غیر از دوست یا خواهر و مادر احتیاج دارید؟کسی که متعلق به خودتون باشه؟
شما از نظر وضعیت اقتصادی تو مرحله خوبی هستید ولی اگه بخواید فقط به اون دقت کنید از بقیه ی چیزها جا می مونید.
مثلا برادر من تا 4 سال پیش کسی حق نداشت بهش بگه قصد ازدواج داره یانه.چون واقعا میگفت نیازی به ازدواج نداره ولی بعدش خودش ازمون خواست اگه دختر خوب میشناسیم بهش معرفی کنیم.وقتی رفت خواستگاری یه ماشیبن داشت با یه کاری که ماهی 800 درامد داشت.
ازدواج همینجوری که تو اسلام گفته یه محرکه برای ادم.چون شما وقتی احساس کنید یه نفر دیگه چشم امیدش به شماست تلاشتون بیشتر میشه و کارهایی رو میکنید که حتی تو مجردی فکرشم نمیکردید.
مثلا کی فکر میکنه یه دختر که تو خونه باباش ساعت ده صبح از خواب پامیشه تو خونه ی شوهرش 6 صبح پابشه تا به همسرش صبحونه بده؟
به نظرم باخودتون خلوت کنید و اون سوالها رو از خودتون بپرسید اگه جوابشون رو درست دادید و دیدید به ازدواج احتیاج دارید بگید یا علی و دست به کار شید از موانع اقتصادی نترسید چون خدا کمکتون میکنه.
از نظر یاد گیری هم میتونید مقالات مربوط به ازدواج و خواستگاری این سایت رو بخونید.کتابهایی در مورد رفتارهای خانم ها و طرز برخورد باهاشون بخونید.








علاقه مندی ها (Bookmarks)