به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 20

Threaded View

  1. #20
    در انتظار تایید ایمیل ثبت نام
    آخرین بازدید
    یکشنبه 20 دی 94 [ 22:37]
    تاریخ عضویت
    1391-12-28
    نوشته ها
    868
    امتیاز
    9,210
    سطح
    64
    Points: 9,210, Level: 64
    Level completed: 54%, Points required for next Level: 140
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First Class5000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    2,872

    تشکرشده 3,054 در 793 پست

    Rep Power
    0
    Array
    من تقریبا جواب بقیه رو خوندم ولی هیچ کس از نظر روانشناسی جوابی به این موضوع نداد.

    من یه مطلبی در این مورد خوندم که به نسبت جواب بقیه دوستان فکر میکنم جالب توجه باشه .

    شما وقتی با مرد غریبه ایی در محیط چت ارتباط برقرار میکنین ، اولش با احوالپرسی و اینا شروع میشه و یواش یوش در مورد خودت و موضوعات زندگی یا اجتماعی سوال میکنین .

    بعد از گذشت مدتی یک کمی از مشکلات خودتو به مرده میگی ، مثلا مشکلاتت با شوهرت .

    در حالی که این مرد غریبه هیچ مسئولیتی در زندگی شما نداره ، شما رو راهنمایی میکنه یا باهاتون همدردی میکنه .
    ایشون در زندگی شما وجود ندارند پس مشکلاتی رو که شما فکر می کنین ( نه شوهرتون) رو به راحتی هضم می کنن.

    همدردی ایشون یا راهنمایی ایشون ، برای خودشون هیچ هزینه مالی و عاطفی و زمانی و ... نداره ، چون در زندگی شما قرار نداره .
    شاید این مرد غریبه اگر در زندگی شما بود چه بسا برخورد نامناسبی با مشکلات شما داشت زیرا که در زندگی شما قرار نداره .

    پس شما میبین که علیرغم مشکلاتی که با شوهرتون دارید ، مردی روبروی شما قرار گرفته که مشکلات شما رو به راحتی درک میکنه ، راه حل میده و احساس همدردی میکنه .
    بعد از مدتی به جایی میرسید که احساس می کنین که شوهرتون حرفتون رو نمیفهمه چون همه حرفها و موضوعاتتون رو با فرد دیگه ایی در میون میذارید . ( قاعدتا چون برای حل مشکل باید وارد مذاکره با شوهر و ارائه راه حل و ... بشید و برای مشکلاتتون وقت و هزینه بذارید ولی وقتی راحتتر از جای دیگری ساپورت همدردی و راهنمایی قرار میگیرد دیگه نیازی نمی بینید که از کانال شوهر اون رو پیگیری کنین این عدم نیاز رابطه شما با شوهرتون رو خراب میکنه )

    حالا به این مشکل فوق ، مجازی بودن و قدرت تخیل خودتون و جنس مخالف بودن طرف مقابل رو هم اضافه کنین .
    زیرا که شما با قوه تخیل خودتون آهسته ایشون رو مردی قرار میدید که تمام مشکلات زندگی تون رو حل میکنه و ...

  2. کاربر روبرو از پست مفید omid65 تشکرکرده است .

    مقیمی (سه شنبه 07 مرداد 93)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. ایا برای تامیین اینده ام…"""…… بیمه عمر ……"" تصمیم و گزینه درستی هست؟؟؟
    توسط عروس خوشبخت در انجمن سایر سئوالات مربوط به ازدواج
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: چهارشنبه 11 اسفند 95, 21:30
  2. پاسخ ها: 11
    آخرين نوشته: سه شنبه 25 آذر 93, 14:18
  3. "چادر" بهتر است از "مانتو"، ولی همسر آدم باید به دل هم بنشیند!
    توسط PesareGol در انجمن اختلاف با خانواده در انتخاب همسر
    پاسخ ها: 14
    آخرين نوشته: دوشنبه 21 مهر 93, 14:12
  4. دوستان این "غرور مردونه" که می گن دقیقاً میشه بگید چی هست؟!!!
    توسط مهرانا9 در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: یکشنبه 13 مرداد 92, 16:40

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 18:45 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.