سلام سعیداطی عزیز.شماهم جای برادر من.وقتی ایم حرف رو میزنم نه اینکه فقط گفته باشم ها نه واقعا مثل برادرم فکر کن من مثل خواهرتم.
وقتی پستهای قبلیت و پستهات رو تو تاپیکهای دیگه میخوندم میگفتم عجب پسر بامنطقی واقعا افرین بهش ولی تو این پستهای اخرت اصلا شدی کس دیگه.انگار اسم نامزدت میاد کلا قاطی میکنی و بی منطق میشی.اقای پاستا توهینی به تو و نامزدت نکرد که میگی اگه باز توهین کنی قاطی میکنم.برادر من ما هممون اگر اینجا حرفی میزنیم مطمئنن باهم پدر کشتگی نداریم .داریم همدیگر رو راهنمایی میکنیم و دوست داریم کمکی کرده باشیم.اگه جناب پاستا میگه برو مشاور به خاطر خودته خدای ناکرده کسی نگفت برو نامزدیت رو بهم بزن که.مشاور اگه حتی بگه که شما بدرد هم نمیخورید با دلیل میگه و اونموقع شما میتونی تلاش کنی تا اون موانع رو حل کنی و یا بری پیش مشاور دیگه تا کمک کنه باهم کنار بیای.چرا فکر میکنی به خاطره سنت میگه بری پیش مشاور؟به خدا خواهر من الان 35 سالشه براش خواستگار اومده من بهش گفتم برای اطمینان برین پیش مشاور.خودمم که الان 24 سالمه اگه بخوام ازدواج کنم میرم پیش مشاور.برادر من شما الان تو مرحله ی سختی از زندگی هستی چون تصمیمی رو گرفتی که کل اینده ات در گرو اونه درسته؟ازدواج فقط یه اسم تو شناسنامه یا یه امضا تو عقد نامه نیست ازدواج یعنی خیلی چیزها یعنی گذشتن از خیلی کارها به خاطر طرف مقابلت.تو تصمیم ازدواج گرفتی اصلا برای اثبات درستی این تصمیم و امضا منطق زیر این تصمیم برو پیش مشاور بعدش بیا با افتخار به ما بگو اینم مهر تایید مشاور بر ازدواجم.مطمئن باش با رفتن پیش مشاور نامزدت هم بهتر باهات ارتباط برقرار میکنه حداقل با خودش میگه طرفم ادم منطقیه.
در اخر انقدر با دوستان تند حرف نزن همه قصد کمک دارن کسی قصد اذیت یا زجر دادن کسی رو نداره.ضمنن از شما بعیده که بخوای گذشته یک نفر رو هی بزنی تو صورتش خدا به اون بزرگی از گذشته ی بنده هاش میگذره من و شما که یه نقطه ایم در برابرش چرا انقدر پر ادعاییم و دوست داریم خودمون رو برتر نشون بدیم؟.جناب پاستا چه دوست بوده چه نامزد اگه تجربه ای رو مطرح میکنه قصد مقایسه نداره میخواد شما از تو تجربه اش درسی رو یاد بگیری همین.من همیشه یه جمله طلایی برای خودم دارم اونم اینه:
تجربه را تجربه کردن خطاست.
- - - Updated - - -
سلام سعیداطی عزیز.شماهم جای برادر من.وقتی ایم حرف رو میزنم نه اینکه فقط گفته باشم ها نه واقعا مثل برادرم فکر کن من مثل خواهرتم.
وقتی پستهای قبلیت و پستهات رو تو تاپیکهای دیگه میخوندم میگفتم عجب پسر بامنطقی واقعا افرین بهش ولی تو این پستهای اخرت اصلا شدی کس دیگه.انگار اسم نامزدت میاد کلا قاطی میکنی و بی منطق میشی.اقای پاستا توهینی به تو و نامزدت نکرد که میگی اگه باز توهین کنی قاطی میکنم.برادر من ما هممون اگر اینجا حرفی میزنیم مطمئنن باهم پدر کشتگی نداریم .داریم همدیگر رو راهنمایی میکنیم و دوست داریم کمکی کرده باشیم.اگه جناب پاستا میگه برو مشاور به خاطر خودته خدای ناکرده کسی نگفت برو نامزدیت رو بهم بزن که.مشاور اگه حتی بگه که شما بدرد هم نمیخورید با دلیل میگه و اونموقع شما میتونی تلاش کنی تا اون موانع رو حل کنی و یا بری پیش مشاور دیگه تا کمک کنه باهم کنار بیای.چرا فکر میکنی به خاطره سنت میگه بری پیش مشاور؟به خدا خواهر من الان 35 سالشه براش خواستگار اومده من بهش گفتم برای اطمینان برین پیش مشاور.خودمم که الان 24 سالمه اگه بخوام ازدواج کنم میرم پیش مشاور.برادر من شما الان تو مرحله ی سختی از زندگی هستی چون تصمیمی رو گرفتی که کل اینده ات در گرو اونه درسته؟ازدواج فقط یه اسم تو شناسنامه یا یه امضا تو عقد نامه نیست ازدواج یعنی خیلی چیزها یعنی گذشتن از خیلی کارها به خاطر طرف مقابلت.تو تصمیم ازدواج گرفتی اصلا برای اثبات درستی این تصمیم و امضا منطق زیر این تصمیم برو پیش مشاور بعدش بیا با افتخار به ما بگو اینم مهر تایید مشاور بر ازدواجم.مطمئن باش با رفتن پیش مشاور نامزدت هم بهتر باهات ارتباط برقرار میکنه حداقل با خودش میگه طرفم ادم منطقیه.
در اخر انقدر با دوستان تند حرف نزن همه قصد کمک دارن کسی قصد اذیت یا زجر دادن کسی رو نداره.ضمنن از شما بعیده که بخوای گذشته یک نفر رو هی بزنی تو صورتش خدا به اون بزرگی از گذشته ی بنده هاش میگذره من و شما که یه نقطه ایم در برابرش چرا انقدر پر ادعاییم و دوست داریم خودمون رو برتر نشون بدیم؟.جناب پاستا چه دوست بوده چه نامزد اگه تجربه ای رو مطرح میکنه قصد مقایسه نداره میخواد شما از تو تجربه اش درسی رو یاد بگیری همین.من همیشه یه جمله طلایی برای خودم دارم اونم اینه:
تجربه را تجربه کردن خطاست.








علاقه مندی ها (Bookmarks)