به نظرم استدلالت درسته چون حقوق اقا پایینتره به احتمال زیاد مدیریت ایشون تو خونه زیر سوال خواهد رفت دقیقا درکت میکنم.باز انتخاب با خودته یه دودوتا کن ببین میتونی کنار بیای یانه.در مورد رشته ات هم درکت میکنم دانشجوهای پزشکی دندون پزشکها رو دکتر حساب نمیکنن.باز شما از یک طرف رونده اید. ما مهندسای مکانیک کشاورزی از دو طرف رونده ایم نه بچه های کشاورزی ما رو قبول دارن نه بچه های مهندسی.مجبوریم همش خودمون خودمون رو قبول داشته باشیم به هر حال اوکییم
و دراخر ببخشید وسط پستت ولی:
خدایا از این خواستگارهای اینجوری خوب و اوکی قسمت من و بقیه ی دخترهای این تالار بکن.
ماکه مهندسیم درامدمون هم در همین حدوداست اگه کار پیدا کنیم پس در ارزوی چنین خواستگارهایی هستیم.








علاقه مندی ها (Bookmarks)