خب به سلامتی گویا به خیر گذشت من واقعا ترسیدم کار به کتک کاری برسه.
سعیداطی جان برادر کوچیک من(البته اگه میشه بهت بگم داداش)من چند تا نصیحت خواهرانه برات دارم بهتر بگم توصیه نه نصیحت چون نسل ماها نصیحت تو سرشون نمیره.
اول از همه سعی کن تو دوران نامزدی بیش از حد احساسات به خرج ندی به دو دلیل:
1)اگه بیش از حد احساسات و هی دوست دارم خرجش کنی طرفت سیراب میشه و بعد ازدواج دیگه جذابیتی ندارید برای هم.رک بگم بعد ازدواج کهنه میشید .نمیگم محبت نکن نه محبت نسارش کن ولی کم نذار طرفت سیراب بشه بازم میگم یکم تشنه نگهش دار بذار بهت احساس نیاز کنه.
2)من خدا شاهد این حرف رو به برادرم هم زدم به تو هم میگم.بهش زیاد محبت نکن و حد و حدودتون رو نگه دار یه رابطه چه دوستی چه نامزدی تا وقتی خطبه عقد خونده نشه رو هواست در واقع قطعی نیست.خطبه عقد یه رابطه رو قطعی و حتمی میکنه و بعدش عروسی.تو ازدواج حتما باید نیمه های پر و خالی رو باهم ببینی.
دوم هیچ وقته هیچ وقت به خاطر هیچ فردی دل کس دیگه رو نشکون.مادر یه جایگاه خاص داره پدر یه جایگاه و همسر یه جایگاه خواهرا و برادرها هم جایگاه خودشون رو دارند.
تو باید یاد بگیری که تو دل و عقلت این جایگاهها رو مدیریت کنی و نذاری کسی دلخور بشه.درسته نامزدت دخترخاله توئه ولی یادت باشه الان تو خانواده ی تو حکم کس دیگه ای رو داره درواقع تو رابط اصلی این دو طرف هستی.تو این روابط هیچ وقت به خاطر کسی دل اون یکی رو نشکون.ببخشید ولی هیچکدوم اینها برای تو ابدی نیستن همشون رو باهم داشته باش و فدای هم نکنشون.اگر میخوای از هرکدومشون طرفداری کنی مثلا از مادرت اینکار رو جلوی مادرت انجام نده در خفای خودتون و منطقی مطرحش کن و بالعکس.میدونی چرا چون اینجوری طرفت پر رو نمیشه و حرمت شکنی نمیکنه.به قول معروف هر دو طرف رو نگهدار.
مهمترین نکته حتما با نامزدت پیش مشاور برو بذار جفتتون یاد بگیرید که باید چجوری تو مواقع بحرانی برخورد کنید و چجوری زندگیتون رو مدیریت کنید.
تو زندگی اونی برنده است که از زمان خودش به نحو احسن استفاده کنه.الان که نامزدین جای اینکه همش دوست دارم نسار هم کنید وقتتون رو بذارید سر شناخت درست هم.نه اینکه دخترخاله منه میدونم چی دوست داره نه.مثلا تو رفتاراش دقت کن ببین یه حرف رو چه جوری بهتر قبول میکنه.از چه لحنی بدش میاد و از اینجور چیزها.البته اونم باید به این چیزا دقت کنه.خلاصه سعی کن درصد سیاست وجودت رو بالا ببری جواب میده.
راستی تو پستت گفتی دختری دور و برت نبوده؟یعنی خواهر نداری؟
اگه اینجوره رو من به عنوان خواهر بزرگ حساب کن.(انقدر خواهرشوهر بازی دوست دارم کیف میده)








علاقه مندی ها (Bookmarks)