به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 64

Threaded View

  1. #31
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    سه شنبه 02 خرداد 96 [ 08:11]
    تاریخ عضویت
    1392-1-27
    نوشته ها
    221
    امتیاز
    4,855
    سطح
    44
    Points: 4,855, Level: 44
    Level completed: 53%, Points required for next Level: 95
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First Class1000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    129

    تشکرشده 303 در 118 پست

    Rep Power
    36
    Array
    خب به سلامتی گویا به خیر گذشت من واقعا ترسیدم کار به کتک کاری برسه.
    سعیداطی جان برادر کوچیک من(البته اگه میشه بهت بگم داداش)من چند تا نصیحت خواهرانه برات دارم بهتر بگم توصیه نه نصیحت چون نسل ماها نصیحت تو سرشون نمیره.
    اول از همه سعی کن تو دوران نامزدی بیش از حد احساسات به خرج ندی به دو دلیل:
    1)اگه بیش از حد احساسات و هی دوست دارم خرجش کنی طرفت سیراب میشه و بعد ازدواج دیگه جذابیتی ندارید برای هم.رک بگم بعد ازدواج کهنه میشید .نمیگم محبت نکن نه محبت نسارش کن ولی کم نذار طرفت سیراب بشه بازم میگم یکم تشنه نگهش دار بذار بهت احساس نیاز کنه.
    2)من خدا شاهد این حرف رو به برادرم هم زدم به تو هم میگم.بهش زیاد محبت نکن و حد و حدودتون رو نگه دار یه رابطه چه دوستی چه نامزدی تا وقتی خطبه عقد خونده نشه رو هواست در واقع قطعی نیست.خطبه عقد یه رابطه رو قطعی و حتمی میکنه و بعدش عروسی.تو ازدواج حتما باید نیمه های پر و خالی رو باهم ببینی.
    دوم هیچ وقته هیچ وقت به خاطر هیچ فردی دل کس دیگه رو نشکون.مادر یه جایگاه خاص داره پدر یه جایگاه و همسر یه جایگاه خواهرا و برادرها هم جایگاه خودشون رو دارند.
    تو باید یاد بگیری که تو دل و عقلت این جایگاهها رو مدیریت کنی و نذاری کسی دلخور بشه.درسته نامزدت دخترخاله توئه ولی یادت باشه الان تو خانواده ی تو حکم کس دیگه ای رو داره درواقع تو رابط اصلی این دو طرف هستی.تو این روابط هیچ وقت به خاطر کسی دل اون یکی رو نشکون.ببخشید ولی هیچکدوم اینها برای تو ابدی نیستن همشون رو باهم داشته باش و فدای هم نکنشون.اگر میخوای از هرکدومشون طرفداری کنی مثلا از مادرت اینکار رو جلوی مادرت انجام نده در خفای خودتون و منطقی مطرحش کن و بالعکس.میدونی چرا چون اینجوری طرفت پر رو نمیشه و حرمت شکنی نمیکنه.به قول معروف هر دو طرف رو نگهدار.
    مهمترین نکته حتما با نامزدت پیش مشاور برو بذار جفتتون یاد بگیرید که باید چجوری تو مواقع بحرانی برخورد کنید و چجوری زندگیتون رو مدیریت کنید.
    تو زندگی اونی برنده است که از زمان خودش به نحو احسن استفاده کنه.الان که نامزدین جای اینکه همش دوست دارم نسار هم کنید وقتتون رو بذارید سر شناخت درست هم.نه اینکه دخترخاله منه میدونم چی دوست داره نه.مثلا تو رفتاراش دقت کن ببین یه حرف رو چه جوری بهتر قبول میکنه.از چه لحنی بدش میاد و از اینجور چیزها.البته اونم باید به این چیزا دقت کنه.خلاصه سعی کن درصد سیاست وجودت رو بالا ببری جواب میده.
    راستی تو پستت گفتی دختری دور و برت نبوده؟یعنی خواهر نداری؟
    اگه اینجوره رو من به عنوان خواهر بزرگ حساب کن.(انقدر خواهرشوهر بازی دوست دارم کیف میده)

  2. 3 کاربر از پست مفید setareh 1390 تشکرکرده اند .

    Eram (سه شنبه 14 مرداد 93), pasta (دوشنبه 13 مرداد 93), فرهنگ 27 (یکشنبه 12 مرداد 93)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. من شوهر از کجا بیارممممممممممممم؟؟؟؟
    توسط بیتا الف در انجمن سایر سئوالات مربوط به ازدواج
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: یکشنبه 21 تیر 94, 18:31
  2. با بدبینیم چکار کنم؟؟؟؟
    توسط آرام 91 در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: دوشنبه 23 مرداد 91, 00:06
  3. چطور میشه فراموشش کرد؟؟؟؟
    توسط صدف سدنی در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 10
    آخرين نوشته: سه شنبه 10 مرداد 91, 12:51
  4. چطور خانوادمو برای ازدواج راضی کنم؟؟؟؟
    توسط sarina در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: دوشنبه 02 مرداد 91, 22:07
  5. با این همه بحث چی کار کنم؟؟؟؟
    توسط sareh.s در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 9
    آخرين نوشته: سه شنبه 05 اردیبهشت 91, 14:25

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 18:13 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.