سلام برادر خوب اقای parsa1400 سوالتون اصلا هم سخت نیست من متولد 69 هستم.یعنی سنم منحای 14 میشه 10.میشه بپرسم چرا این رو پرسیدید؟
در مورد حرفتون درک میکنم چی میگید تو ازدواج خواهرم هم همین بود دقیقا ما شرقی اونا غربی دو فرهنگ و سنت متفاوت اصلا افکار متفاوت.خانواده ی ما مذهبی هست و همه چی رو اصولشه.ولی اونا میگن ما مذهبیم حتما باید چادر سرکنن و عروسی نگیرن ولی میارن فیلمهای خانوادگیشون رو جلو همه میذارن.مثلا تو پاگشا خواهرمینا اومدن فیلم عقدکنون داییش رو گذاشتن درحالی که برادرام و پدرم بودند.طوری شد که پدرم خودش از اتاق رفت بیرون.این فقط یه نکته ی خیلی کوچیکشه بزرگاش که کلی دردسره.مرسی که برادرانه حرفتون رو گفتید.منکه دیروز به خواهرم گفتم نه گویا خواهرم هم همون موقع به همسرش گفته.امروز بهش پیام دادم گفت دیگه بهش فکر نکن.امروز حتی خونشون دعوت بودیم که صبح پیام داد قراره عموی همسرش بیاد خونشون.منم کلی با خواهرم برنامه چیدیم تا فردا بریم خونشون.حالا فردا که رفتم سعی میکنم خودم حالی شوهرخواهرم بکنم.از یه نظر مطمئنم اگه برادرم در جریان باشه حتما مخالفت میکنه.ولی اگه با همین جواب اونا ول کردن دیگه قضیه رو به مامانم و داداشم نمیگم.اگه ول نکردن مجبورم لو بدم جریان رو و صد البته از برادرم کمک بخوام.لطفا برام دعا کنید.و حتما بگید چرا اون سوال رو پرسیدید؟








علاقه مندی ها (Bookmarks)