سلام دوست عزیز مقصراصلی خودشماهستید که اجازه دادید خانوادتون به ایشون بی احترامی کنند و حتی این مخالفتشون رو علنن خانمتون بفهمه چه برسه به اینکه تلفنی بهشون توهین کنند ببینید ایشون یه دختربودن و توقعاتی که از یه مرد در مقابل تازه عروسش داره رو ازشما داشتن و به این توقعات که یکی از مهمتریناش رعایت احترام و عزت نفس بوده از جانب شما بوسیله خانوادتون نادیره گرفته شده ودراینجا ما بدنبال مقصر نیستیم ولی شما باید این را بپذیرید و این مشکل رو باهر سختی کشیدنی حل کنید مخصوصا الان که ایشون باردارهستند خیلی حساستر هستند شما باید با خانوادتون صحبت کنید و خصوصا مادرتون که در رفتارشون تجدیدنظر کنند و بامحبت با ایشون رفتار کنند تا حداقل از فشار روحی که به همسرتون وارد میشه کاسته بشه فراموش نکنید که کوچکترین فشار روحی روی جنین تاثیرات منفی ای میذاره منم چون زنم و شرایط مشایه ایشون رو داشتم خوب درکشون میکنم شما باید قدم به قدم با ملاطفت این عزت نفس خورد شده خانمتون رو بازسازی کنید تا به حالت عادی برگرده شما باید جور اشتباه خانوادتون رو بکشید تا ایشون بحالت طبیعی برگرده و آرامش پیدا کنه و مطمین باشید که تا زمانی که مادرشما تغییر نکنند همسرتونم تغییری در فکرو اخلاقشون ایجاد نمیشه ببینید همسرتون توسط خانوادتون خورد شده و حرمتی که باید درنزد شما و خانوادتون داشته باشن بوسیله مادرتون یا شما خورد شده اولش نباید اجازه میدادید حرمتها ازبین بره حالا که این اتفاق افتاده تبعاتش رو بپذیرید و سعی کنید در آرامش غرور خورد شده همسرتون رو بازسازی کنید و حتما دراین زمینه مادرتون باید کمکتون کنند تا موفق بشید درضمن بابا شدنتونم تبریک میگم به گفته همسرم هیچ لذتی تو دنیا به پای لذت بابا شدن نمیرسه قدرشو بدونید و برای آرامش و آینده اش تمام تلاشتونو بکنید








علاقه مندی ها (Bookmarks)