سلام ویس جان خودت رو ناراحت نکن.اگه کسی بهت کنایه ای میزنه اگه میتونی جوابشو بده اگه نمیتونی همون جا حرفش رو از ذهنت پاک کن.والامنم 24 سالمه.اونروز زن داداشم میگه با لحن بدی که عزیزم همه دوستات دارن ازدواج میکنن تو موندی ها؟حالا چی خودش 26 سالش بود ما رفتیم خواستگاری.منم نه گذاشتم نه برداشتم گفتم انشالا ما هم به سن ازدواج شما رسیدیم ازدواج میکنیم داشت میمرد از حرص.
اون یکی زنداداشمم یه بار گفت کم کم باید فکر ازدواج باشیها منم دیدم جواب ندم میمیرم از حرص گفتم اره خدایی یه کلاس خصوصی بذار برام ببینم چه جوری داداش گلم و تو دام انداختی تا شاید ما هم تونستیم یکی رو تو دام بندازیم.(انقده دوست دارم زنداداشه کباب شده.اولها جواب نمیدادم میشستم حرص میخودم اینا هم پررو میشدن و هی تیکه مینداختن)البته با خنده گفتم.اخه اگه جوابشون رو ندم دیگه ول نمیکنن و پررو میشن از من میشنوی ایندفعه زنداداشت چیزی گفت همین جواب دومی منو بگو بذار بسوزه








علاقه مندی ها (Bookmarks)