راستش با یک پست نمی شه یک خانواده و یک زندگی را بررسی کرد و مقصر تعیین کرد.
تعیین مقصر هم در این حالت دردی را دوا نمی کنه. این که پدر و مادر شما مقصر بودن یا برادرتون، آیا زمان و تجربه ی بدی که داشتند را جبران می کنه؟
بهتره به برادرتون بگید که اشتباه قبلی خودش را تکرار نکنه و با لجبازی و یکدنگی اعصاب و زندگی خودش را خراب نکنه.
با یک بزرگتر مشورت کنه، در صورتی که لازم وکیل و مشاوره و ... و تکلیف زندگیش را مشخص کنه.
بلاتکلیف نگه داشتن اون دختر و همینطور خودش، جز آسیب بیشتر به زندگیش، ثمره ی دیگه ای نداره.
اگر می خواهید برای صلح جهانی کاری انجام دهید به خانه خود بروید و به خانواده تان عشق بورزید .
مادر ترزا
علاقه مندی ها (Bookmarks)