رزا جان فقط میتونم بگم واقعا واقعا برای اینجور خانواده ها متاسفم که هر جور دلشون میخواد یه دختر رو بازی میدن تهشم یه جوری برخورد میکنن که انگار دختره دنبال پسرشون بوده.واقعا باید از خودشون خجالت بکشن که با احساسات و غرور یه دختر اینکارها رو میکنن.بعضی خانواده های پسر دار واقعا باید رویه شون رو تغییر بدن. ما دختر هاهم فقط میتونیم از کارهای بده اونها تجربه کسب کنیم همین چون اگه حرف بزنیم خانمی و غرورمون میره زیر سوال








علاقه مندی ها (Bookmarks)