باهاش صحبت کن چقدر وقتی آرومه باهاش صحبت کردیاین فقط هدفش اینه که قدرتش رو نشون بده بگه من تصیمیم گیرنده هستم تو هم سعی کن یخورده کنار بیای باهاش در واقع هندونه بذاری زیربغلش هرچی کل کل کنی بدتره مثلا یه کاری میخوای انجام بدی یا جایی بری نگو میخوام برم یه جوری سوالی بگو برم دیگه عزیزم
فقط بخاطر غرورش هست یجوری برخورد کن که هم تو به خواستت برسی هم اون غرورش حفظ شه








علاقه مندی ها (Bookmarks)