جناب captive شما واقعا دارید خودتونو اسیر یه زندان های فکری می کنین.
حق دارید شرایط بد شده و انتخاب مناسب سخت تر.شاید الان آمادگی روحی انتخاب همسر رو ندارین،به نظرتون اصلا وقتش نیست و نباید بهتون گیر بدن.اما استدلال شما برای عدم تمایل به نظرم عجیبه.
مثل این میمونه که دیگه زیر نور مستقیم آفتاب راه نرین چون لایه ی اوزون سوراخ شده و دور از جون ممکنه سرطان بگیرین.یا اینکه ماشین سوار نشین چون خدای نکرده احتمال تصادف هست!!!
بعد بزرگی از ازدواج پذیرش ریسکه.در کنار تمام منطقی که نیاز هست.شما اگه بخواین ازدواج کنین تحقیق نمی کنین؟مشاوره نمیرین؟رفتار خانواده ی دخترو آنالیز نمی کنین؟با خود خانوم هم صحبت نمیشین؟به خودتون اجازه ی معاشرت نمیدین؟
ازدواج و انتخاب به این راحتیا که توی ذهن شماست پیش نمیره
نمیشه نسخه پیچید که همه ی زنای متاهل خیانت کارنحتی در مورد زنی هم که خیانت کرده نمیشه نسخه پیچید.شاید شوهرش زمینه رو براش فراهم کرده
شاد باشید و خوشبخت![]()







حتی در مورد زنی هم که خیانت کرده نمیشه نسخه پیچید.شاید شوهرش زمینه رو براش فراهم کرده

علاقه مندی ها (Bookmarks)