رابطه یک بارش میتونه زوری باشه نه 4 بار و دو روز با هم !!!!!
بنظرم خوشی این رابطه باغث شده خود استاتر تاپیک هم ادامه دهنده رابطه باشه و الان حاضر نیست کسی از این رابطه آگاهی پیدا کنه
تشکرشده 25 در 6 پست
رابطه یک بارش میتونه زوری باشه نه 4 بار و دو روز با هم !!!!!
بنظرم خوشی این رابطه باغث شده خود استاتر تاپیک هم ادامه دهنده رابطه باشه و الان حاضر نیست کسی از این رابطه آگاهی پیدا کنه
نازنین77 (چهارشنبه 29 مرداد 93), روزنه ی امید (چهارشنبه 29 مرداد 93)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)