نازنین جان واقعا از اقدامت خوشحال شدم خوب کاری کردی رفتی پیش پلیس.به نظرم بذار همونا قضیه رو به خانواده ات بگن حتما پزشک قانونی برو تا اثارش تو بدنت هست.اصلا نترس قانون و جامعه پشت تو هستند مطمئن باش پدرش رو در میارن.باور کن تو موفق میشی.من با خوندن تمام پستهات اشک ریختم و امیدوارم پسرهای جامعمون ادم بشن.مطمئن باش من و تمام دوستان برات دعا میکنیم.از هیچ چیزی نترس خدا همیشه یار و یاور مظلوماست.تا اخر راه برو نذار حقت پایمال بشه.فقط لطفا هرچه زودتر به پزشک قانونی مراجعه کن.
لطفا ما رو باز در جریان حالت قرار بده.








علاقه مندی ها (Bookmarks)