اگه این امکان وجود داره که بعداً این قضیه لو بره باید گفته بشه. مثلاً احتمال میدن که آقای قبلی بیاد و موضوع رو فاش کنه؛ یا اینکه دیگران از این قضیه مطّلع بوده باشن و امکان داره بعداً بگن و...
ولی اگه مطمئن هستن که کسی چیزی نمیگه، گفته نشه بهتره.
تشکرشده 54 در 18 پست
اگه این امکان وجود داره که بعداً این قضیه لو بره باید گفته بشه. مثلاً احتمال میدن که آقای قبلی بیاد و موضوع رو فاش کنه؛ یا اینکه دیگران از این قضیه مطّلع بوده باشن و امکان داره بعداً بگن و...
ولی اگه مطمئن هستن که کسی چیزی نمیگه، گفته نشه بهتره.
anisa (سه شنبه 04 شهریور 93), parvaneh7 (دوشنبه 03 شهریور 93), SHahr-Zad (دوشنبه 03 شهریور 93), دختر بیخیال (دوشنبه 03 شهریور 93)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)