به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 1 از 2 12 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 62

Hybrid View

  1. #1
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 02 آذر 93 [ 13:22]
    تاریخ عضویت
    1392-12-21
    نوشته ها
    74
    امتیاز
    789
    سطح
    14
    Points: 789, Level: 14
    Level completed: 89%, Points required for next Level: 11
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    16

    تشکرشده 173 در 57 پست

    Rep Power
    0
    Array
    اثر راشامون عزیز

    لطفا" پست های منو تو اون تاپیک بخونید من یکی از مخالفین اون خانوم بودم .حتما" بخونید

    دوست عزیز منظور من این بود که اگه هزارتا مرجع و پزشک هم به شما بده باز هم شما از این طریق نمی تونید از پاکی همسرتون مطمئن شید .
    شما با این روش فقط می تونید مطمئن شید که همسرتون رابطه ی کامل رو تجربه نکرده...

    یعنی براتون مهم نیست همسرتون با پسرای دیگه دست داده باشه و .... که مطمئنم خودتون متوجه منظورم هستید

    - - - Updated - - -

    اثر راشامون عزیز

    لطفا" پست های منو تو اون تاپیک بخونید من یکی از مخالفین اون خانوم بودم .حتما" بخونید

    دوست عزیز منظور من این بود که اگه هزارتا مرجع و پزشک هم به شما بده باز هم شما از این طریق نمی تونید از پاکی همسرتون مطمئن شید .
    شما با این روش فقط می تونید مطمئن شید که همسرتون رابطه ی کامل رو تجربه نکرده...

    یعنی براتون مهم نیست همسرتون با پسرای دیگه دست داده باشه و .... که مطمئنم خودتون متوجه منظورم هستید

    - - - Updated - - -

    اثر راشامون عزیز

    لطفا" پست های منو تو اون تاپیک بخونید من یکی از مخالفین اون خانوم بودم .حتما" بخونید

    دوست عزیز منظور من این بود که اگه هزارتا مرجع و پزشک هم به شما بده باز هم شما از این طریق نمی تونید از پاکی همسرتون مطمئن شید .
    شما با این روش فقط می تونید مطمئن شید که همسرتون رابطه ی کامل رو تجربه نکرده...

    یعنی براتون مهم نیست همسرتون با پسرای دیگه دست داده باشه و .... که مطمئنم خودتون متوجه منظورم هستید

  2. 2 کاربر از پست مفید فرشته آسمان تشکرکرده اند .

    فرهنگ 27 (شنبه 08 شهریور 93), اثر راشومون (شنبه 08 شهریور 93)

  3. #2
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 02 تیر 05 [ 00:03]
    تاریخ عضویت
    1391-12-05
    نوشته ها
    215
    امتیاز
    15,085
    سطح
    79
    Points: 15,085, Level: 79
    Level completed: 47%, Points required for next Level: 265
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    1,423

    تشکرشده 552 در 189 پست

    Rep Power
    57
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط فرشته آسمان نمایش پست ها
    اثر راشامون عزیز

    لطفا" پست های منو تو اون تاپیک بخونید من یکی از مخالفین اون خانوم بودم .حتما" بخونید

    دوست عزیز منظور من این بود که اگه هزارتا مرجع و پزشک هم به شما بده باز هم شما از این طریق نمی تونید از پاکی همسرتون مطمئن شید .
    شما با این روش فقط می تونید مطمئن شید که همسرتون رابطه ی کامل رو تجربه نکرده...

    یعنی براتون مهم نیست همسرتون با پسرای دیگه دست داده باشه و .... که مطمئنم خودتون متوجه منظورم هستید

    بنده در پست دوم خود در این تاپیک توضیح مبسوطی در این زمینه دادم و عرض کردم که دست دادن و حتی بوسه و آغوش در نظر بنده تا قبل از ازدواج به هیچ عنوان چنان حسی را که از سابقه رابطه کامل برایم ایجاد میشود, باعث نخواهد شد. یعنی از نظر شما این دو با هم فرقی ندارند؟

  4. #3
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    جمعه 02 مهر 95 [ 23:41]
    تاریخ عضویت
    1392-2-09
    نوشته ها
    153
    امتیاز
    3,832
    سطح
    39
    Points: 3,832, Level: 39
    Level completed: 22%, Points required for next Level: 118
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    128

    تشکرشده 312 در 128 پست

    Rep Power
    34
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط اثر راشومون نمایش پست ها
    بنده در پست دوم خود در این تاپیک توضیح مبسوطی در این زمینه دادم و عرض کردم که دست دادن و حتی بوسه و آغوش در نظر بنده تا قبل از ازدواج به هیچ عنوان چنان حسی را که از سابقه رابطه کامل برایم ایجاد میشود, باعث نخواهد شد. یعنی از نظر شما این دو با هم فرقی ندارند؟
    دست دادن و اغوش رابطه جنسی حساب نمیشه اما در مورد روابط جنسی دیگه که بکارت حفظ میشه ایا اصلا شما اطلاعی دارین؟؟به هر حال با توجه به اینکه پست قبلی منو جواب ندادین یا اصلا اطلاعی ندارین در این زمینه که بعیده و یا اینکه براتون مهم نیست و فقط و فقط همون نوع خاص رابطه مهم هست و اینکه فقط باکره مونده باشه...در این صورت پزشکی قانونی میتونه کمک کنه..اما خود من اگه پسری ازم این درخواست رو کنه همون اول پسره رو رد میکنم نه فقط به دلیل توهین امیز بودن بلکه علاوه بر اون این پسر در نظرم خیلی ظاهربین و ساده لوح خواهد بود که با یه گواهی خیالش از بابت نداشتن رابطه کاملا راحت میشه!!!!!

    موفق باشین

  5. 3 کاربر از پست مفید gisooo تشکرکرده اند .

    fariba s (یکشنبه 09 شهریور 93), فرهنگ 27 (شنبه 08 شهریور 93), اثر راشومون (شنبه 08 شهریور 93)

  6. #4
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 28 آبان 97 [ 09:43]
    تاریخ عضویت
    1393-1-31
    نوشته ها
    537
    امتیاز
    8,891
    سطح
    63
    Points: 8,891, Level: 63
    Level completed: 47%, Points required for next Level: 159
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialTagger First Class5000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    1,224

    تشکرشده 1,090 در 430 پست

    Rep Power
    87
    Array
    11- مورد 13 هم منظورتون اینه با هم مشاوره قبل از ازدواج برین درسته ؟ این خیلی عالیه اما خیلی دنبال مدرک کاغذی نباشین همه چیز تو یه برگ کاغذ جا نمیشه .

    شما تو پست دومتون اشاره کردین دلیل ازدواجتون رسیدن به کیفیت بهتره زندگیه این خیلی خوبه همچنین منطق برای تصمیم گیری خیلی خوبه اما شما چقدر با روحیات خانوم ها آشنایی دارین ؟خانوم ها دوست دارن از نظر عاطفی تامین بشن . و از همسرشون عشق دریافت کنن اونهم نه فقط در عمل و از نظر مادی بلکه به زبون .

    ببینین من استنباطم اینه که شما دوست دارین همسرتون از نظر مادی و کلا شرایط از خودتون پایینتر باشه و بهتون وابستگی داشته باشه . خیلی از دخترا از هم دوست ندارن شوهرشون از خودشون پایینتر باشه در کل چون خانوما دوست دارن تکیه گاه داشته باشن ترجیح میدن شوهرشون از هر لحاظ بالاتر باشه و فک میکنیم درستش هم همین باشه . اما مثلا من خودم دوست ندارم از لحاظ شرایط مادی صفر باشم و به طور مطلق وابسته به همسر ..بالاخره زن هم باید همه چیزو در نظر بگیره اگر فردا مشکلی تو زندگیم به وجود اومد چطور به زندگیم ادامه بدم؟

    تو پست دومتون گفتین در صورت تحقق شرط 13 اخلاقای فردی همسرم رو میتونم تحمل کنم یعنی با کمک مشاوره و شناخت درسته ؟ من فکر میکنم شناخت دو طرف از لحاظ روحیات و خصوصیات اخلاقی از خیلی از معیار های مادی و ظاهری ازدواج هم مهمتره. مثال میزنم : مثلا اگر خانومتون با دوستاش رفت و امد کنه بیرون بره ایا مخالفت میکنین ؟ به حجاب چقدر تا چه حد اهمیت میدین ؟ روابط با نامحرم رو تا چه حدی قبول دارین ؟ میزان وفاداری خودتون و فرد مورد نظرتون چقدره ؟ و........


    یه پیشنهادی دارم از بالا به فرد مورد نظرتون نگاه نکنین . فک میکنم دلیل مخالفت خیلی از اعضا هم همین بوده .
    یه مورد دیگه اینکه معیاراتون باید درجه بندی و اولویت بندی بشه یه فرد امکان داره همه ی مواردی که گفتین رو نداشته باشه اما در کنارش خصوصیات اخلاقی خیلی خوبی داشته باشه . همه ی معیار ها تو یک ادم جمع نمیشه .

    در کل من فک میکنم معیاراتون دور از منطق نبود و حتی در بعضی موارد عقاید روشنفکرانه هم داشتین بر عکس چیزی که دوستان فکر کردن . اما بنظرم بیشتر از موارد مادی و ظاهری به شناخت اهمیت بدین و اینکه در یک سطح باشین .

    موفق باشین .

    - - - Updated - - -

    ببخشید دو تیکه شد.
    همیشه لبخند بزن......
    برآمدگی گونه هایت توان آن را دارد که امید را باز گرداند....
    گاهی قوسی کوچک میتواند معماری یک سازه را عوض کند..


  7. 4 کاربر از پست مفید anisa تشکرکرده اند .

    maryam240 (چهارشنبه 29 بهمن 93), مهرااد (یکشنبه 29 شهریور 94), اثر راشومون (شنبه 08 شهریور 93), شیدا. (یکشنبه 09 شهریور 93)

  8. #5
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 02 تیر 05 [ 00:03]
    تاریخ عضویت
    1391-12-05
    نوشته ها
    215
    امتیاز
    15,085
    سطح
    79
    Points: 15,085, Level: 79
    Level completed: 47%, Points required for next Level: 265
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    1,423

    تشکرشده 552 در 189 پست

    Rep Power
    57
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط sepideh22 نمایش پست ها
    ببخشید ولی به نظرم شما دنبال کنیزین تا همسر ، به نظر میاد شما تو یه خانواده مرد سالار (شدید)بزرگ شدین یه کمم حسودین !(با عرض معذرت )
    اونوقت یعنی شما تو این 33 سال زندگیتون رابطه ****نداشتین ؟(چون دنبال یه زن گرمین خوب خودتونم باید گرم باشین !پس نمیتونستین تا این سن خودتونو کنترل کنین)
    اگه نداشتین که حقتونه یه زن پاک داشته باشین اما اگه داشتین بدونین لیاقت یه زن پاک رو ندارین و باید یکی مثل خودتون باهاتون ازدواج کنه !
    گواهی بکارتم واقعا یه توهینه شما میگین غیرت اما این شک و بد گمانی شما رو نشون میده نه غیرتتون رو .
    معیارهای شمام مثل این میمونه که من بگم معیارهام اینان
    ((قد فلان
    سن فلان
    مادر مرده
    بدون خواهر
    دارای زن برادر زشت و اگه لال باشه که دیگه هیچی!
    ماشین فلان
    خونه تو فلان منطقه
    دارای 32دندون ،حتما دندون عقلشو کشیده باشه که بعدا نخواد جراحی کنه (دردسر داره )
    پدر پولدار و در حال فوت
    قبل از ازدواج میبریم آزمایشگاه ازش چکاب کامل میگیریم واکسن هپاتیتم حتما باید بزنه
    حق طلاق باید بده
    حق مسکن بده
    بعد ازدواجم با خانوادش رفت و امد نکنه

    ....))
    به نظرتون اینا منطقیه ؟
    اولا از اینکه به معیارهای دیگر بنده به غیر مورد شماره 11, نیز اشاره ای هر چند با عصبانیت کردید ممنونم.
    اما با این عقیده شما که حسود هستم, مخالفم دلیلم نیز چند مورد زیر است:
    اولا اینکه مواردی که عرض کردم, از نظر من همانطور که در پست دوم خود اشاره ای داشتم, لازمه تکیه گاه و عمود خیمه زندگی بودن برای یک مرد است و این ادعا را دارم که هر مرد دیگری نیز که این احساس برایش مهم باشد چنین معیارهایی را خواهد داشت فقط همانطور که در بسیاری از موارد عینی و از جمله در تاپیکهای بیشماری از این تالار میبینیم, بسیاری از مردان پس از ازدواج است که این عقایدشان را رو میکنند و زندگی دختر بیگناهی را به کامش تلخ میکنند به جرم داشتن برتریهای متعدد بر همسرش. من فقط میخواهم که چنین دخترانی که تعدادشان کم نیز نیست همسرانی در شان خود یعنی دارای شرایط تحصیلی, مالی و خانوادگی بالاتر از خود نصیبشان شود و نه نصیب شخصی مانند بنده نوعی که قطعا در شان چنین خانمهایی با وضعیت تحصیلی و مالی بالاتر از خودم نیستم و نخواهم بود.
    دوما حسادت بیماری ای است که در تمامی روابط بین فردی شخص مبتلا اثر میگذارد, و بین تنها دو نفر باقی نمیماند, اما بنده از نظر همه دوستان و همکاران و دیگر آشنایانم, فردی خیرخواه تلقی میشوم و معمولا اولین گزینه کمک خواهی چه از نظر مالی و چه از نظر فکری و ... برایشان هستم.
    همچنین در مورد خودم که پرسیدید, خوب مسلم و بدیهی است که دقیقا به همین علت که تاکنون هرگز چنین خطاهایی از بنده سر نزده است, چنین تاکیدی بر معیار شماره 11 دارم.

    - - - Updated - - -

    نقل قول نوشته اصلی توسط anisa نمایش پست ها
    11- مورد 13 هم منظورتون اینه با هم مشاوره قبل از ازدواج برین درسته ؟ این خیلی عالیه اما خیلی دنبال مدرک کاغذی نباشین همه چیز تو یه برگ کاغذ جا نمیشه .

    شما تو پست دومتون اشاره کردین دلیل ازدواجتون رسیدن به کیفیت بهتره زندگیه این خیلی خوبه همچنین منطق برای تصمیم گیری خیلی خوبه اما شما چقدر با روحیات خانوم ها آشنایی دارین ؟خانوم ها دوست دارن از نظر عاطفی تامین بشن . و از همسرشون عشق دریافت کنن اونهم نه فقط در عمل و از نظر مادی بلکه به زبون .

    ببینین من استنباطم اینه که شما دوست دارین همسرتون از نظر مادی و کلا شرایط از خودتون پایینتر باشه و بهتون وابستگی داشته باشه . خیلی از دخترا از هم دوست ندارن شوهرشون از خودشون پایینتر باشه در کل چون خانوما دوست دارن تکیه گاه داشته باشن ترجیح میدن شوهرشون از هر لحاظ بالاتر باشه و فک میکنیم درستش هم همین باشه . اما مثلا من خودم دوست ندارم از لحاظ شرایط مادی صفر باشم و به طور مطلق وابسته به همسر ..بالاخره زن هم باید همه چیزو در نظر بگیره اگر فردا مشکلی تو زندگیم به وجود اومد چطور به زندگیم ادامه بدم؟

    تو پست دومتون گفتین در صورت تحقق شرط 13 اخلاقای فردی همسرم رو میتونم تحمل کنم یعنی با کمک مشاوره و شناخت درسته ؟ من فکر میکنم شناخت دو طرف از لحاظ روحیات و خصوصیات اخلاقی از خیلی از معیار های مادی و ظاهری ازدواج هم مهمتره. مثال میزنم : مثلا اگر خانومتون با دوستاش رفت و امد کنه بیرون بره ایا مخالفت میکنین ؟ به حجاب چقدر تا چه حد اهمیت میدین ؟ روابط با نامحرم رو تا چه حدی قبول دارین ؟ میزان وفاداری خودتون و فرد مورد نظرتون چقدره ؟ و........


    یه پیشنهادی دارم از بالا به فرد مورد نظرتون نگاه نکنین . فک میکنم دلیل مخالفت خیلی از اعضا هم همین بوده .
    یه مورد دیگه اینکه معیاراتون باید درجه بندی و اولویت بندی بشه یه فرد امکان داره همه ی مواردی که گفتین رو نداشته باشه اما در کنارش خصوصیات اخلاقی خیلی خوبی داشته باشه . همه ی معیار ها تو یک ادم جمع نمیشه .

    در کل من فک میکنم معیاراتون دور از منطق نبود و حتی در بعضی موارد عقاید روشنفکرانه هم داشتین بر عکس چیزی که دوستان فکر کردن . اما بنظرم بیشتر از موارد مادی و ظاهری به شناخت اهمیت بدین و اینکه در یک سطح باشین .

    موفق باشین .

    - - - Updated - - -

    ببخشید دو تیکه شد.
    وقت و دقت و لطفی که به بنده داشتید قابل جبران نیست. فکر میکنم باید چند ساعتی را روی نکاتی که فرمودید فکر کنم و بعد سوالات و نکاتی را که به نظرم آمد از حضورتان بپرسم به همین دلیل از تاخیری که در پاسخ به شما خواهم داشت عذر میخواهم.

  9. 2 کاربر از پست مفید اثر راشومون تشکرکرده اند .

    anisa (شنبه 08 شهریور 93), maryam240 (چهارشنبه 29 بهمن 93)

  10. #6
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 02 تیر 05 [ 00:03]
    تاریخ عضویت
    1391-12-05
    نوشته ها
    215
    امتیاز
    15,085
    سطح
    79
    Points: 15,085, Level: 79
    Level completed: 47%, Points required for next Level: 265
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    1,423

    تشکرشده 552 در 189 پست

    Rep Power
    57
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط anisa نمایش پست ها
    11- مورد 13 هم منظورتون اینه با هم مشاوره قبل از ازدواج برین درسته ؟ این خیلی عالیه اما خیلی دنبال مدرک کاغذی نباشین همه چیز تو یه برگ کاغذ جا نمیشه .

    شما تو پست دومتون اشاره کردین دلیل ازدواجتون رسیدن به کیفیت بهتره زندگیه این خیلی خوبه همچنین منطق برای تصمیم گیری خیلی خوبه اما شما چقدر با روحیات خانوم ها آشنایی دارین ؟خانوم ها دوست دارن از نظر عاطفی تامین بشن . و از همسرشون عشق دریافت کنن اونهم نه فقط در عمل و از نظر مادی بلکه به زبون .

    ببینین من استنباطم اینه که شما دوست دارین همسرتون از نظر مادی و کلا شرایط از خودتون پایینتر باشه و بهتون وابستگی داشته باشه . خیلی از دخترا از هم دوست ندارن شوهرشون از خودشون پایینتر باشه در کل چون خانوما دوست دارن تکیه گاه داشته باشن ترجیح میدن شوهرشون از هر لحاظ بالاتر باشه و فک میکنیم درستش هم همین باشه . اما مثلا من خودم دوست ندارم از لحاظ شرایط مادی صفر باشم و به طور مطلق وابسته به همسر ..بالاخره زن هم باید همه چیزو در نظر بگیره اگر فردا مشکلی تو زندگیم به وجود اومد چطور به زندگیم ادامه بدم؟

    تو پست دومتون گفتین در صورت تحقق شرط 13 اخلاقای فردی همسرم رو میتونم تحمل کنم یعنی با کمک مشاوره و شناخت درسته ؟ من فکر میکنم شناخت دو طرف از لحاظ روحیات و خصوصیات اخلاقی از خیلی از معیار های مادی و ظاهری ازدواج هم مهمتره. مثال میزنم : مثلا اگر خانومتون با دوستاش رفت و امد کنه بیرون بره ایا مخالفت میکنین ؟ به حجاب چقدر تا چه حد اهمیت میدین ؟ روابط با نامحرم رو تا چه حدی قبول دارین ؟ میزان وفاداری خودتون و فرد مورد نظرتون چقدره ؟ و........


    یه پیشنهادی دارم از بالا به فرد مورد نظرتون نگاه نکنین . فک میکنم دلیل مخالفت خیلی از اعضا هم همین بوده .
    یه مورد دیگه اینکه معیاراتون باید درجه بندی و اولویت بندی بشه یه فرد امکان داره همه ی مواردی که گفتین رو نداشته باشه اما در کنارش خصوصیات اخلاقی خیلی خوبی داشته باشه . همه ی معیار ها تو یک ادم جمع نمیشه .

    در کل من فک میکنم معیاراتون دور از منطق نبود و حتی در بعضی موارد عقاید روشنفکرانه هم داشتین بر عکس چیزی که دوستان فکر کردن . اما بنظرم بیشتر از موارد مادی و ظاهری به شناخت اهمیت بدین و اینکه در یک سطح باشین .

    موفق باشین .

    - - - Updated - - -

    ببخشید دو تیکه شد.
    1.در خصوص زیبایی بنده در معیارهایم اشاره ای به این نکردم که بسیار زیبا باشند, بلکه عرض کردم که زیبایی کافی داشته باشند و شاید بهتر بود از همان اصطلاح رایج استفاده میکردم که"به عنوان شریک یک عمر زندگی زیبایی چهره و از آن مهمتر اندامشان بتواند به دلم بنشیند."
    از طرفی این به دل نشستگی ثبت شده در ذهن انسان در ابتدای زندگی, برای همیشه در خاطر حک میشود و بدیهی است که در صورت از دست رفتن آن زیبایی این نقش حک شده هرگز پاک نخواهد شد و ذره ای از جذابیت همسری که با تجمیع این شرایط پا به خانه یک مرد میگذارد کم نخواهد شد.
    2.منظورم از وضعیت مالی خانواده خودمان بود یعنی وضع مالیشان از خانواده ما بهتر نباشد. البته با این معیار دختران خیلی زیادی را از دست نخواهم داد زیرا وضع مالی خانواده ما خیلی خوب است البته نه در آن حد که بسیار چشمگیر باشد.
    3.دلیل اینکه بر روی شغل معلمی مدارس رسمی آموزش و پرورش تاکید کردم سه چیز است:
    یکی اینکه بنده دارای شغلی ثابت و مطمئن با درآمد بالا هستم و برای ساختن یک زندگی مرفه هیچ نیازی به پولی که درآمد همسرم باشد نخواهم داشت. دوم اینکه اگر هم همسرم اصرار بر اشتغال داشت طبق همان نکته ای که شما فرمودید تنها در شغل معلمی است که ساعات کاری معقولی در انتظار ایشان خواهد بود و در هر شغل دیگری چه بخواهند و چه نخواهند باید بخش اصلی یک روز خود را در محیط کار بگذرانند و فقط در نیمه دوم روز به خودشان و همسرشان و خانه شان بپردازند. این کار جسم لطیف و شکننده یک زن را چه بخواهد و چه نخواهد میفرساید و این برای من قابل تحمل نیست و سوم اینکه در تمام مشاغل دیگر به غیر از معلمی, چه مشاغل شرکتهای خصوصی و چه دیگر مشاغل دولتی, یا یکی از مدیران مافوق ایشان مرد خواهد بود و ایشان باید به این مدیر نیز پاسخگو باشند و یا یکی از ارباب رجوع ایشان مرد خواهد بود و ایشان باید او را راضی نگه دارد و در جایی که بحث پول در میان باشد یعنی در تمام مشاغل, هر نوع برخوردی با مافوق و زیردست محتمل است و من نمیخواهم همیشه پشتم از این بلرزد که همسرم از یک مدیر مرد و یا یک ارباب رجوع مرد حرف خورده است.
    4.در مورد حقوقشان بنده بحثی نداشتم بلکه عرض کردم مجموع ثروت شخصیشان با هر مقدار حقوقی که تا آن زمان جمع کرده اند خیلی بالا نباشد مثلا از خودشان خانه ای در یکی از شهرهای گران قیمت کشور نداشته باشند. حقوق آموزش و پرورش که عرض کردم تنها شغل مورد قبول بنده است و هیچ ارگان دولتی دیگری امکان ندارد بالاتر از درآمد شرکت محل اشتغال بنده باشد البته مشاغل آزاد و خصوصی را نمیدانم.
    5.در مورد مدرک تحصیلیشان بنده عرض نکردم که به هیچ وجه مهندس نباشند بلکه عرض کردم اگر مهندس باشند از آن سه دانشگاهی که اعتبار ملی بالاتری از دانشگاه فارغ التحصیلی بنده دارند, نباشند. اما در مورد مدرک دکترا باز به همان مساله که در چند پست دیگر عرض کردم میرسیم یعنی نیاز ذاتی مرد به احساس برتری, از طرفی با توجه به معیار شماره 4 که از معیارهای اصلی بنده است, این معیار مدرک کاملا توجیه خواهد شد زیرا امکان ندارد خانمی دارای یک مدرک دکترا باشد و از نداشتن اشتغال احساس ناراحتی و یاس نداشته باشد و من هم مطمئنم که طاقت ناراحتی مزمن شریک زندگی خود را نخواهم آورد.
    6.اینکه آن مطلب مربوط به سو سابقه برادران همسرم را آوردم همانطور که شما هم فرمودید کاملا بدیهی است. از طرفی یکی از بزرگترین آلرژیهای بنده در زندگی مردان جوان معتاد, خلافکار, عشق درگیری و ... هستند و تصور اینکه به علت همخون بودن ایشان با همسرم مجبور به تحمل وجود منحوس چنین افرادی شوم برایم غیر قابل تحمل است ولی اگر نسبت همسرم با ایشان دورتر باشد قطع ارتباط با آنها خیلی راحت و توجیه پذیر خواهد بود. بنده این حس را که عرض کردم در مورد اینطور مردان جوان دارم, در مورد اینطور مردان مسن مثلا شخصی در جایگاه پدر همسرم یا در مورد اینطور خانمها ندارم.
    7.در مورد مذهب احتمالا حق با شماست ولی مساله این است که همانطور که در چندین پست در همین تاپیک خواندیم, متاسفانه در جامعه ما و در مورد اکثر افراد مذهب ضامن اخلاق است و افرادی که بعضی از معیارهای بنده را داشته باشند, خیلی در غیر معتقدین به مذهب کمیابند. پس برای کسی مثل بنده اگر تمام معتقدین به مذهب را کنار بگذارم انتخابهای خیلی کمی باقی خواهد ماند به همین علت نیز آن بحث قائل بودن به تسامح را مطرح کردم. اگر در این زمینه بتوانید بنده را راهنمایی بیشتری بکنید ممنون میشوم.
    9.در مورد معیار شماره 11 توضیحات مفصلی در اکثر پستهای خود در این تاپیک دادم و عرض کردم که چنین درخواستی از سوی اعضای خانواده ام نیست بلکه تنها از جانب خودم است و نفس وجود این معیار برای بنده و قبول کردن یا نکردن این موضوع از جانب دختر خانم را خانواده ام نمیدانند و

    نخواهند دانست.
    همانطور که قبلا عرض کردم و مثالهایی را نیز در این تالار آوردم به دست آوردن شناختهای مورد تاکید بعضی از اعضا را کافی نمیدانم. همین الان یاد تاپیک دیگری در این تالار افتادم که چند ماه قبل مطالعه کردم و در آن, خانمی که چند سال با آقایی رابطه کامل داشتند از راه ترمیم توانستند ازدواج کنند و الآن هم با ابراز محبتهای بی شائبه و وفاداری مطلق به همسرشان کاملا احساس خوشبختی میکنند بنده واقعا با تصور خودم در جایگاه چنین مردی ناخودآگاه گریه ام گرفت و لرزه به اندامم افتاد.
    آن نوع ارتباطاتی را نیز که فرمودید, در پست قبلیم و در جواب یکی دیگر از خانمها پاسخ دادم.
    و در آخر اینکه خیر بنده حتی تا همان حد جزیی نیز ارتباط نداشته ام.
    10.راه مد نظر بنده از روی همان بررسی رفتارهای ایشان و پرسشهای ایشان و دغدغه های ایشان است. اگر دختر خانم بعد از مثلا 3 یا 4 ماه آشنایی هیچ نظر و دغدغه و نگرانی بابت مسایل جنسی و میزان میل جنسی بنده و چیزهایی از این قبیل نداشته باشد, میتوان این را به حساب حیای دخترانه ایشان گذاشت, با آنکه به نظر من اگر چنین دغدغه هایی را بروز هم بدهند هیچ خرده ای بر ایشان نیست و هیچ کس نباید فکر ناشایستی در مورد ایشان بکند, اما اگر این مدت سکوت و نداشتن دغدغه جنسی به 5 یا 6 ماه رسید اینجا دیگر قطعا یک جای کار میلنگد و ایشان احتمال زیادی دارد که به رابطه جنسی اهمیت زیادی قائل نباشد. چنین خانمهایی همانطور که در بسیاری از فرومهای مرتبط با این موضوع در اینترنت مواجه شده ایم ممکن است که در طول زندگی مشترک به تمام نیازهای جنسی همسر خود پاسخ دهند, اما متاسغانه از این رابطه, خودشان لذت شدیدی نمیبرند و این برای من مثل کابوس است که همسرم تنها برای لذت من و نه همزمان با آن لذت خودش تن به رابطه بدهد.
    در پست دوم اشاره داشتید به عاطفی بودن, که باید عرض کنم بنده نیز خیلی عاطفی هستم و این خشکی مورد انتقاد در پستهایم در زندگی شخصیم هرگز قابل مشاهده نیست و شاید اگر از آشنایانم کسی بیاید و پستهای بنده را بخواند هرگز قبول نکند که اینها نوشته بنده هستند, اما اینکه چرا این موضوع را جزو معیارهایم نیاوردم دلیلش این است که عاطفی بودن یک مقیاس مدرج ندارد که با آن کسی را قبول یا رد کنیم و از طرفی تمام انسانها تا حدی عاطفی هستند حتی بزرگترین جنایتکاران تاریخ و از طرف دیگر این خصیصه در افراد قابل پرورش است. به همین دلایل بررسی این موضوع را به عنوان معیار نیاوردم.
    نکته دیگری که فرمودید در مورد اطمینان داشتن یک خانم به زندگیش از نظر مالی بود. من طبق مشاهدات خودم در اطرافیان و همچنین در نوشته های خانمها در فضای مجازی متوجه هیچ میزان بیشتری از اعتماد به زندگی و احساس موفقیت بیشتر در زندگی در خانمهای دارای پشتوانه مالی قوی و حقوق بالا نسبت به خانمهای فاقد این پشتوانه ندیده ام اتفاقا مردان واقعی به چنین همسرانی بیشتر محبت میکنند و سعی در بدست آوردن دلشان دارند شاید دقیقا به همان علت بی پشتوانه دیدن همسر و شریک زندگیشان. البته باز باید تاکید کنم به عبارت مردان واقعی چون موجوداتی با ظاهر مرد پیدا میشوند که چنین همسران معصومی را دقیقا به همین دلیل آزار میدهند و به نظر من هدف تحقیق یک خانم عاقل برای ازدواج دقیقا باید شناخت و حذر از چنین موجوداتی باشد.
    و در آخر در مورد حجاب, همانطور که در پست اولم قابل مشاهده بود, این موضوع جایی در معیارهایم نداشت. از نظر من تنها باید از انگشت نما بودن در جامعه پرهیز شود یعنی اگر در ایران زندگی میکنیم باید در اجتماع در حدی که مورد توجه قرار نگیریم پوشش را رعایت کنیم و اگر در اروپا زندگی کردیم هرگز نباید پوشش موجود در ایران را که در آنجا باعث انگشت نما شدن است استفاده کنیم, با همین استدلال فکر میکنم با مقدار حجاب 90 درصد از دختران ایرانی از چادری ترینشان تا اسپرت ترینشان مشکلی نخواهم داشت و احتیاجی به آوردن این موضوع به عنوان معیار ندیدم.
    از طرف دیگر به رعایت حجاب در جمع خانواده و دوستان نزدیک اجباری نمیبینم.
    البته این عقیده شخصیم در مورد معیار حجاب است و اگر از نظر شما این عقیده مشکلی داشته باشد ممنون میشوم راهنمایی کنید.

  11. 5 کاربر از پست مفید اثر راشومون تشکرکرده اند .

    anisa (دوشنبه 10 شهریور 93), kamran2007 (پنجشنبه 13 شهریور 93), maryam240 (چهارشنبه 29 بهمن 93), meysamm (سه شنبه 04 فروردین 94), مهرااد (یکشنبه 29 شهریور 94)

  12. #7
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 02 تیر 05 [ 00:03]
    تاریخ عضویت
    1391-12-05
    نوشته ها
    215
    امتیاز
    15,085
    سطح
    79
    Points: 15,085, Level: 79
    Level completed: 47%, Points required for next Level: 265
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    1,423

    تشکرشده 552 در 189 پست

    Rep Power
    57
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط gisooo نمایش پست ها
    دست دادن و اغوش رابطه جنسی حساب نمیشه اما در مورد روابط جنسی دیگه که بکارت حفظ میشه ایا اصلا شما اطلاعی دارین؟؟به هر حال با توجه به اینکه پست قبلی منو جواب ندادین یا اصلا اطلاعی ندارین در این زمینه که بعیده و یا اینکه براتون مهم نیست و فقط و فقط همون نوع خاص رابطه مهم هست و اینکه فقط باکره مونده باشه...در این صورت پزشکی قانونی میتونه کمک کنه..اما خود من اگه پسری ازم این درخواست رو کنه همون اول پسره رو رد میکنم نه فقط به دلیل توهین امیز بودن بلکه علاوه بر اون این پسر در نظرم خیلی ظاهربین و ساده لوح خواهد بود که با یه گواهی خیالش از بابت نداشتن رابطه کاملا راحت میشه!!!!!

    موفق باشین
    متوجه منظورتان شدم اما دو دلیل برای مخالفت با این نظر شما داشتم اولا اینکه که احتمال این وضعیت که شما فرمودید بسیار کم است و وقتی که پسری قصد ایجاد رابطه با دختری را دارد بعید است که رابطه مد نظر شما را به رابطه عادی ترجیح دهد و از طرف دیگر عاقلانه این است که در هر شرایطی, انسان تا آن حدی که مقدور و ممکن است به وظیفه اش در قبال عقل و تجربه خودش و دیگران عمل کند, پس اگر تا همان حدی را که امکان تحقیق دارد این کار را انجام دهد, اولین نتیجه آن این خواهد بود که عذاب وجدانی بابت سهل گیری ساده دلانه خود نخواهد داشت و به تبع آن تا آخر عمر نسبت به همسرش احساس بدی حداقل در این موضوع نخواهد داشت.
    پس این موضوع هرگز به ظاهربین و ساده لوح بودن, دلالت ندارد.

  13. کاربر روبرو از پست مفید اثر راشومون تشکرکرده است .

    مهرااد (یکشنبه 29 شهریور 94)

  14. #8
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    شنبه 16 اردیبهشت 96 [ 14:25]
    تاریخ عضویت
    1393-2-14
    نوشته ها
    205
    امتیاز
    4,218
    سطح
    41
    Points: 4,218, Level: 41
    Level completed: 34%, Points required for next Level: 132
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First Class1000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    136

    تشکرشده 378 در 148 پست

    Rep Power
    35
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط اثر راشومون نمایش پست ها
    متوجه منظورتان شدم اما دو دلیل برای مخالفت با این نظر شما داشتم اولا اینکه که احتمال این وضعیت که شما فرمودید بسیار کم است و وقتی که پسری قصد ایجاد رابطه با دختری را دارد بعید است که رابطه مد نظر شما را به رابطه عادی ترجیح دهد و از طرف دیگر عاقلانه این است که در هر شرایطی, انسان تا آن حدی که مقدور و ممکن است به وظیفه اش در قبال عقل و تجربه خودش و دیگران عمل کند, پس اگر تا همان حدی را که امکان تحقیق دارد این کار را انجام دهد, اولین نتیجه آن این خواهد بود که عذاب وجدانی بابت سهل گیری ساده دلانه خود نخواهد داشت و به تبع آن تا آخر عمر نسبت به همسرش احساس بدی حداقل در این موضوع نخواهد داشت.
    پس این موضوع هرگز به ظاهربین و ساده لوح بودن, دلالت ندارد.
    دوست گرامی؛
    با بقیه معبارهاتون کاری ندارم.ولی تقاضای گواهی گرفتن رو همه توهین آمیز دونستن. شما به جای توجه به حرف دوستان انگار میخواین بقیه رو اقناع کنید و یه تاییدیه بگیرید؟
    برام جای سواله که اگه قرار نیست حتی در مورد بدیهی ترین موصوعات تحدید نطر کنید چرا تاپیک زدید ؟

  15. کاربر روبرو از پست مفید فرخ رو تشکرکرده است .

    khaleghezey (سه شنبه 11 شهریور 93)

  16. #9
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 02 تیر 05 [ 00:03]
    تاریخ عضویت
    1391-12-05
    نوشته ها
    215
    امتیاز
    15,085
    سطح
    79
    Points: 15,085, Level: 79
    Level completed: 47%, Points required for next Level: 265
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    1,423

    تشکرشده 552 در 189 پست

    Rep Power
    57
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط فرخ رو نمایش پست ها
    دوست گرامی؛
    با بقیه معبارهاتون کاری ندارم.ولی تقاضای گواهی گرفتن رو همه توهین آمیز دونستن. شما به جای توجه به حرف دوستان انگار میخواین بقیه رو اقناع کنید و یه تاییدیه بگیرید؟
    برام جای سواله که اگه قرار نیست حتی در مورد بدیهی ترین موصوعات تحدید نطر کنید چرا تاپیک زدید ؟
    حدس میزنم که مانند پست اولتان در تاپیک این بار هم پست شماره 2 بنده و همچنین این پست آخرم را مطالعه نکردید, ولی اگر حدسم اشتباه باشد خیلی برایم جای سوال دارد که یعنی استدلالهایم در این پستها در مورد معیار 11 چطور اصلا در نظرتان موجه نیستند؟
    من معیارهایم را به ترتیب اولویت نیاوردم اما اگر این کار را میخواستم انجام دهم قطعا این معیار 11 بین 3 تای اول قرار میگرفت از طرفی خواندن بعضی از تاپیکهای این تالار مرا بر این معیار مصمم تر کرد. اگر در این باره حرفی آوردم به علت پاسخگویی به سوالات دوستان بود که متاسفانه به جای محک سایر معیارهایم بیشتر به این معیار که مانند موارد 1 و 2 برایم غیر قابل چشمپوشی است پرداختند.
    از طرفی همانطور که در پست قبل عرض کردم, معیار اشتغال با خواندن پستهای خانمهای این تالار در همین تاپیک مثل خانم انیسا و در دیگر تاپیکها مثل خانمها مصباح الهدی و نوپو و ستاره 1390, تا حدودی برایم کمرنگتر شده است و سعی در حذف آن از ذهن خود دارم پس اینطور نیست که بی دلیل این تاپیک را جلو ببرم.

  17. 2 کاربر از پست مفید اثر راشومون تشکرکرده اند .

    anisa (سه شنبه 11 شهریور 93), مهرااد (یکشنبه 29 شهریور 94)

  18. #10
    در انتظار تایید ایمیل ثبت نام
    آخرین بازدید
    دوشنبه 19 آبان 93 [ 11:18]
    تاریخ عضویت
    1392-3-26
    نوشته ها
    1,155
    امتیاز
    3,537
    سطح
    37
    Points: 3,537, Level: 37
    Level completed: 25%, Points required for next Level: 113
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Overdrive1000 Experience PointsTagger First Class1 year registered
    تشکرها
    153

    تشکرشده 2,575 در 920 پست

    Rep Power
    0
    Array
    به نظر من معیارهایتان اگرچه با طرز فکر بسیاری از اعضای تالار همخوانی ندارد ، اما معیارهای مریخی ای نیستند و در جامعه ما به خصوص شهرستان ها به وفور یافت می شود. پس وقتی می توانید دختری مطابق با معیارهایتان پیدا کنید دلیلی نمی بینم که بر سر خوب یا بد بودنش بحثی با شما بکنم . به هر حال هر دختری باید بتواند ازدواج کند. وقتی در جامعه ما دخترانی با این خصوصیات فراوان هستند پس باید مردانی مثل شما وجود داشته باشند که با آنها ازدواج کنند. دلیل ندارد همه مردان جامعه یک سلیقه مشابه داشته باشند.
    برای همین به شما می گویم : زودتر برای ازدواج اقدام کنید و برای اینکه به نتیجه برسید در انتخاب دختر و خانواده اش به نکاتی که گفتم توجه کنید. در مورد مذهبی بودن نگران نباشید. همین که دختر تربیت سنتی داشته باشد کفایت می کند و فقط دختران مذهبی این خصوصیات را ندارند. من خودم نمونه هایش را فراوان دیده ام. اصلا به بعضی محلات تهران که بروید به راحتی می توانید چنین دخترانی را ببینید. من خودم چون دخترم کاملا می توانم تشخیص دهم. پس نگران نباشید.

    باز هم تاکید می کنم که برای نتیجه بهتر باید از محله هایی که بافت سنتی دارند دختر پیدا کنید. اگر تهرانی باشید کاملا می دانید کدام محله ها را می گویم. دختران شهرستانی به خصوص دختران شهرهای آذربایجان چنین خصوصیتاتی را در حد کمال خود دارند. مثلا من خودم به شهر ... رفته بودم. بعد آنجا از جوی که وجود داشت کاملا متوجه شدم که اوضاع چگونه است. برای مثال بیشتر خانم ها مانتوهایی رنگی تا زیر زانو می پوشند با شلوار معمولی ( ساپورت ندیدم ) و روسری را هم بیشتر از چند سانتیمتر عقب نمی برند. اصلا جو شهر را که نگاه کردم کاملا مشخص بود که دخترها روی خط خودشان راه می روند. در عین حال شهر زیبا و خوش ساختی بود و به هیچ وجه یک شهرستان عقب مانده نیست.
    خوب حالا این نمونه است. شهرهای این مدلی در ایران زیاد است.

  19. 2 کاربر از پست مفید نوروزیان. تشکرکرده اند .

    anisa (سه شنبه 11 شهریور 93), اثر راشومون (سه شنبه 11 شهریور 93)


 
صفحه 1 از 2 12 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. معیارها کامل است اما باز هم جواب منفـی می شنوم !
    توسط اعتدال در انجمن خواستگاری
    پاسخ ها: 16
    آخرين نوشته: چهارشنبه 04 دی 92, 01:50
  2. پاسخ ها: 8
    آخرين نوشته: شنبه 27 آبان 91, 12:01
  3. پسری که دنبال تصاویر جنسی تو نت هست ممکنه مشکل درست کنه برای اطرافیانش؟
    توسط بهار.زندگی در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 14
    آخرين نوشته: جمعه 12 اسفند 90, 15:20
  4. 2 - آزادی اختصاصی انسان است
    توسط مدیرهمدردی در انجمن انتخاب، اختیار و مسئولیت
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: چهارشنبه 15 تیر 90, 20:45

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 22:43 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.