به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 48

Threaded View

  1. #38
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 02 خرداد 96 [ 08:11]
    تاریخ عضویت
    1392-1-27
    نوشته ها
    221
    امتیاز
    4,855
    سطح
    44
    Points: 4,855, Level: 44
    Level completed: 53%, Points required for next Level: 95
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First Class1000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    129

    تشکرشده 303 در 118 پست

    Rep Power
    36
    Array
    شیدا _امیرمحمود و خالقزی عزیز از همه تون ممنونم.شیدای عزیز واقعا پسر خوبی بود و بارها باخودم گفتم که ایکاش حداقل همسن بودیم.ولی هرچقدر فکر کردم دیدم نمیتونم کناربیام که مثلا کسی بهم بگه تو از همسرت بزرگتری؟؟چندباری اتفاق افتاده که مثلا زوجی رو دیدم تو خیابون که انگار پسره با خواهر بزرگترشه و بعدش فهمیدم زن و شوهرن.خوب معلومه اونموقع که مردم اینجوری فکر کنن حس بدی به ادم میده و ممکنه زندگیت رو تحت الشعاع قرار بده.
    برادر خوب اقای امیر محمود مرسی از راهنماییهات.میدونم نباید توی مراحل شناخت دل بست منظورم از حس خواهرانه و اینکه نمیتونم به چشم همسر ببینمش چیز دیگه ای.نمیتونم درست در موردش توضیح بدم ببخشید.
    درمورد خصوصیاتی که گفتید ایشون چهار مورد اخر رو داشت و فقط مورد شغلشون بود که اونم به طور ثابت نبود.این چند روز مدام فکر کردم و خودم رو توی موقعیت های مختلف تصور کردم و حتی فکر کردن به اینکه روزی کسی ازم بپرسه از همسرت بزرگتری هم ناراحتم میکرد. و میدونم وقتی که ناراحت بشم چند روزی میرم تو لاک خودم و نمیذارم کسی بهم نزدیک بشه و اونموقع است که شاید طرفم رو هم از زندگی سرد کنم سر این موضوع.و اینکه اقایون زودتر شکسته میشن باید بگم راستش من الانشم با این سن شکسته شدم و با اینکه 24 سالمه هرکی میبینه باکلی مراعات حال من میگه بهت 26 میخوره.حالا فکر کنید ده سال بعد ایشون تازه 32 سالشه و احتمالا من همسن مادرش میزنم.
    خالقزی وقتی پستم و مینوشتم گفتم الان خالقزی میاد و میگه کاملا کارت اشتباه بوده نباید اینجوری حرف میزدی و راستش الان از تعجب دارم شاخ در میارم به خاطر واکنشت.نمیدونی چقدر خوشحال میشم وقتی یک نفر حرفم و کارم و تایید میکنه.دستت درد نکنه
    در مورد داداشم میدونم پشتمه ولی ازم دوره و شاید ماهی یکبار هم نتونیم همو ببینیم ازش انتظاریم ندارم بالاخره باید حواسش اول به خانواده ی خودش زن و بچه اش باشه بعد ما.الانم که ماشاالله مخارج انقدر بالاست که میدونم حتی دوسه شب پشت سر هم ممکنه خونه نره و سرکار باشه.(انشاالله همه داداشها خوشبخت باشن و بخندن و خدا به بازوشون قدرت بده.)به قول ما ترکها یانسین چراغی گلسین ایشیقی عله بو بسدی(زیرنویس برم معنیش میشه: چراغش روشن باشه و نورش بیاد همین بستمونه).فقط نمیخوام حمایتش رو به هر دلیلی از دست بدم.
    از همتون ممنونم .مخصوصا خالقزی که واقعا مثل یه داداش راهنماییم کردی و کمکم کردی تصمیم درست تر رو بگیرم.مرسی
    برای اون پسر هم از ته دلم اینده ای پر از خوشحالی و عشق رو از خدا میخوام و واقعا امیدوارم با کسی ازدواج کنه که لایقش باشه و خوشبختش کنه.شاید الان از دستم ناراحت باشه ولی مطمئنم بعدها ازم متشکر خواهد بود من کاری رو کردم که اگه برادرم هم بود همین کار رو میکردم.

    - - - Updated - - -

    شیدا _امیرمحمود و خالقزی عزیز از همه تون ممنونم.شیدای عزیز واقعا پسر خوبی بود و بارها باخودم گفتم که ایکاش حداقل همسن بودیم.ولی هرچقدر فکر کردم دیدم نمیتونم کناربیام که مثلا کسی بهم بگه تو از همسرت بزرگتری؟؟چندباری اتفاق افتاده که مثلا زوجی رو دیدم تو خیابون که انگار پسره با خواهر بزرگترشه و بعدش فهمیدم زن و شوهرن.خوب معلومه اونموقع که مردم اینجوری فکر کنن حس بدی به ادم میده و ممکنه زندگیت رو تحت الشعاع قرار بده.
    برادر خوب اقای امیر محمود مرسی از راهنماییهات.میدونم نباید توی مراحل شناخت دل بست منظورم از حس خواهرانه و اینکه نمیتونم به چشم همسر ببینمش چیز دیگه ای.نمیتونم درست در موردش توضیح بدم ببخشید.
    درمورد خصوصیاتی که گفتید ایشون چهار مورد اخر رو داشت و فقط مورد شغلشون بود که اونم به طور ثابت نبود.این چند روز مدام فکر کردم و خودم رو توی موقعیت های مختلف تصور کردم و حتی فکر کردن به اینکه روزی کسی ازم بپرسه از همسرت بزرگتری هم ناراحتم میکرد. و میدونم وقتی که ناراحت بشم چند روزی میرم تو لاک خودم و نمیذارم کسی بهم نزدیک بشه و اونموقع است که شاید طرفم رو هم از زندگی سرد کنم سر این موضوع.و اینکه اقایون زودتر شکسته میشن باید بگم راستش من الانشم با این سن شکسته شدم و با اینکه 24 سالمه هرکی میبینه باکلی مراعات حال من میگه بهت 26 میخوره.حالا فکر کنید ده سال بعد ایشون تازه 32 سالشه و احتمالا من همسن مادرش میزنم.
    خالقزی وقتی پستم و مینوشتم گفتم الان خالقزی میاد و میگه کاملا کارت اشتباه بوده نباید اینجوری حرف میزدی و راستش الان از تعجب دارم شاخ در میارم به خاطر واکنشت.نمیدونی چقدر خوشحال میشم وقتی یک نفر حرفم و کارم و تایید میکنه.دستت درد نکنه
    در مورد داداشم میدونم پشتمه ولی ازم دوره و شاید ماهی یکبار هم نتونیم همو ببینیم ازش انتظاریم ندارم بالاخره باید حواسش اول به خانواده ی خودش زن و بچه اش باشه بعد ما.الانم که ماشاالله مخارج انقدر بالاست که میدونم حتی دوسه شب پشت سر هم ممکنه خونه نره و سرکار باشه.(انشاالله همه داداشها خوشبخت باشن و بخندن و خدا به بازوشون قدرت بده.)به قول ما ترکها یانسین چراغی گلسین ایشیقی عله بو بسدی(زیرنویس برم معنیش میشه: چراغش روشن باشه و نورش بیاد همین بستمونه).فقط نمیخوام حمایتش رو به هر دلیلی از دست بدم.
    از همتون ممنونم .مخصوصا خالقزی که واقعا مثل یه داداش راهنماییم کردی و کمکم کردی تصمیم درست تر رو بگیرم.مرسی
    برای اون پسر هم از ته دلم اینده ای پر از خوشحالی و عشق رو از خدا میخوام و واقعا امیدوارم با کسی ازدواج کنه که لایقش باشه و خوشبختش کنه.شاید الان از دستم ناراحت باشه ولی مطمئنم بعدها ازم متشکر خواهد بود من کاری رو کردم که اگه برادرم هم بود همین کار رو میکردم.

  2. 2 کاربر از پست مفید setareh 1390 تشکرکرده اند .

    khaleghezey (دوشنبه 17 شهریور 93), فدایی یار (چهارشنبه 12 فروردین 94)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. صبر کردن برای بهبود اوضاع مالی پسر؟؟
    توسط sara.bahari در انجمن سایر سئوالات مربوط به ازدواج
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: سه شنبه 28 شهریور 91, 00:10
  2. رابطه ی پسر 18 ساله با دختر 5 سال بزرگ تر برقرار میشه؟؟
    توسط mehrdad95 در انجمن تفاوت سنی در ازدواج
    پاسخ ها: 14
    آخرين نوشته: جمعه 19 خرداد 91, 01:28
  3. +چگونه تمام کردن یک ارتباط دختر و پسر(چه درست چه نادرست) ؟؟
    توسط setare_tk در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 24
    آخرين نوشته: پنجشنبه 17 تیر 89, 16:18
  4. چگونه تمام کردن یک ارتباط دختر و پسر(چه درست چه نادرست) ؟؟
    توسط setare_tk در انجمن ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: سه شنبه 17 اردیبهشت 87, 11:52

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 21:31 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.