به نظر من اینکه بشینید و از وضعیت مملکت بنالید و بگید ای کاش فلان میشد و بهمان میشد هیچ چیزه دیگه ای نصیبتون نمیکنه جز اتلاف وقت.شما که انتظار ندارید همینطور اول کاری بدون هیچ سابقه کاری بالای 2 میلیون تومن بگیرید.خوب شما اگه به خودتون ایمان دارید برید سعی کنید خودتونو نشون بدید که مدیر بالاسریتون مجبور بشه حظتون کنه.مطمئن باشید اگه شما نرید یکی دیگه میره.از شما حرکت از خدا برکت.دمت گرم وافعا که ارشد گرفتی اما چند وقته پیش یکی تعربف میکرد که نفر سوم ارشد- رشتش یادم نیست- که تو علامه طباطبایی درس میخوند بعد 14 سال کار تو یه شرکتی بعلت منحل شدن شرکت کارشو از دست میده این بنده خدا هم دنبال کار وقتی میبینه که کار خوب گیرش نمیاد میره با ماشین مسافر کشی چرا چون گفته کار که عار نیست حداقل در کنار کار کردنم دارم دنبال کار مورد علاقم هم میگردم.این بده آیا؟؟؟.شما میخواید یه شبه راه صد ساله رو برید؟؟؟؟.بهتر با استاداتونم یه مشورت کنید ببینید اونا چطوری شروع کردن.امیدوارم موفق باشید.یا علی